Frits!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Ladidadida het volgende:
Ah, Frits zegt eindelijk wat wij hier al de hele tijd roepenKappen met mollen en geld verdienen!
oh haha welquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:45 schreef alors het volgende:
van gogh niet volgens mij
Wel erg obvious..quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Frits is wel heel erg aan het mollen.... en het feit dat ie De Mol noemt zou een aanwijzing kunnen zijn...
maar barbara was het goeie antw...quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Frits is wel heel erg aan het mollen.... en het feit dat ie De Mol noemt zou een aanwijzing kunnen zijn...
Ging er eigenlijk vanuit dat de letters M-O-L zouden zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:41 schreef Maartel het volgende:
Ze vragen niet "wat zijn de 16e, 53e, e.d. letters". Ik neem aan dat het dus maar om één letter gaat en ze dus maar 16 letters hoeven uit te schrijven?
In die emmer? Nee, daar stonden gewoon streepjes met namen, als mogelijke antwoorden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef StefanKollaart het volgende:
Volgens mij stond er barbara = de mol
oh er zit geluid bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef alors het volgende:
Contrabas
Maar met die kunst weer nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef Superheld het volgende:
Erik inderdaad wel heel erg aan het mollen, met zijn fout
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |