Ik ga nu mijn laptop wegleggen en mijn kantoor afsluiten. Tot straksquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef Ladidadida het volgende:
Hier staat nog stamppot boerenkool met spekjes voor de liefhebber
Dat gebeurt me bijna nooit en zeker niet 2x achter elkaarquote:
zoals het hoortquote:
Zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
knakworst chorizo en chipsvoor de komende 2 uurtjes hallo
![]()
eens is de eerste keerquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat gebeurt me bijna nooit en zeker niet 2x achter elkaar
Ja dit was mijn eerste keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Nee dank jequote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
'CAUSE I'VE GOT A DICK LIKE LIVERWURSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb jij er ook zoeen etiketje op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK BEN POTDORIE HEUL GEEN PINGUÏN :'(
Eerste naam én adoratietopique *O*
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind deze echt wat voor jou: cogito ergo sum (ik denk dus ik besta)
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Stoeprand het volgende:
'CAUSE I'VE GOT A DICK LIKE LIVERWURSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo daar doe je je toekomstige vriendinnetje ook geen plezier meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Mario!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Pingwingei het volgende:
knakworst en chipsvoor de komende 2 uurtjes hallo
![]()
Dat gaat niet lukkenquote:
ZEG DOE DIE LAPTOP NOU EENS DICHT EN KOM ALS DE DONDER DEZE KANT OP!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:20 schreef ajf het volgende:
[..]
Zo daar doe je je toekomstige vriendinnetje ook geen plezier mee
Hij ziet er hard uit maar is zacht van binnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee dank jeziet er te hard uit en heb weinig zin in taai kauwen... ben ik net thuis veelste druk voor geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |