bijna thuis?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef bleiblei het volgende:
okee! ik ben er bijna maar moet nog een conference call om half twee.
er naar toe? jullie hebben het begrip conference call niet begriijpt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:57 schreef bleiblei het volgende:
okee! ik ben er bijna maar moet nog een conference call om half twee.
Nee he.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijna thuis?
Ik ga toch maar niet, het regent me te hard
of jij leest te selectiefquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
er naar toe? jullie hebben het begrip conference call niet begriijpt?
ehh, nooit van gehoord! Is het boenk muziek?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef FUFR het volgende:
als je er van houdt is het album van Caro Emerald (gisteravond gelaunched) best lekker.
Jammer voor haar was de launch van de CD op Usenet een paar uur vroeger.
nee, beetje jazzy achtig, ga Juuptjoepen jij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehh, nooit van gehoord! Is het boenk muziek?
nee, eerst m'n nagels lakken (ja, nog een keer, de lelijkheid is er al afquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, beetje jazzy achtig, ga Juuptjoepen jij.
bijvalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef Myraela het volgende:
Ik moet hier alleen melden dat ik het eens met de TT.
oh, niet dat jullie dat niet mochten zien, maar ik dacht dat jullie kotsmisselijk werden van al die nagelsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef FUFR het volgende:
ze pictur wie waz not suppose to zie:
[ afbeelding ]
disco nails![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef FUFR het volgende:
ze pictur wie waz not suppose to zie:
[ afbeelding ]
disco nails![]()
Hoe is het verlopen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:01 schreef Levitation het volgende:
Ik heb -denk ik- 5 potjes nagellak, waarvan een stuk of 3 transparant en daarvan zijn er weer 2 al jaren oud.
Ik denk dat jou onbegrijpelijke gedachtensprong naar mijn tentamen verwijst, klopt dat?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat jou onbegrijpelijke gedachtensprong naar mijn tentamen verwijst, klopt dat?
In dat geval:
Ik was als een vd eersten klaar en daar word ik altijd een tikje nerveus van, heb overal iets ingevuld, maar ik betwijfel of het zinnig was of dat de docent zijn lachspieren kan trainen bij het lezen.
Als ik had geleerd ipv stofzuigen/tv-kijken/fokken/spelletjes spelen/what-ever was het vast beter gegaan.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik had geleerd ipv stofzuigen/tv-kijken/fokken/spelletjes spelen/what-ever was het vast beter gegaan.Maar ik had gewoon geen zin en geen zin is bij mij nu eenmaal een heeeele sterke emotie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |