Jep, dan is het idd een waste of moneyquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
daarom vind ik het een waste of money, zeker als je net als wij toch altijd 2x LT en een DT aan heb staan in de hauszimmer.
Nee gisteren al gedaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
en ik heb me al 2 dagen niet geschoren, nu kan ik er alsnog uit
zeg, moest jij niet nog boodschappen doen?
Dat niet kunnen multitasken vind ik idd. de grootste faal van het apparaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:29 schreef febster het volgende:
Ik zou even wachten op de 2.0 versie. Maar goed, hij draait nu op 3.2, 4.0 is onderweg en zou wel eens voor zijn release al uit kunnen komen en dan al een aantal dingen aanpakken (multitasken bv).
Nou ja, ik snap het welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat niet kunnen multitasken vind ik idd. de grootste faal van het apparaat.
Anno 2010 waar zelfs browsers voorzien zijn van meerdere tabs, bouwen ze geen multitasking in een tablet. Als ik Steve Jobs had, ontsloeg ik de verantwoordelijke ontwerper die dat in de requirements gezet heeft (of eerder, multitasking niet opgenomen heeft in de requirements)
.
* Juup© maakt een notitiequote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:33 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het wel. De browser heeft overigens acht soort van tabs he
. Het gaat om de gebruikers ervaring. Als je met de generatie van toen (iphone van toen, 1.0 en 3G) dat had gedaan was hij ongetwijfeld erg traag geweest en had de batterij het echt te kort gedaan. Met de huidige techniek kan het wel, en ik eet mijn schoen op als het niet in 4.0 zit
.
* FUFR laadt camera opquote:
ik zou ff wachten? das nou precies wat apple had moeten doen, maar nee, we moeten eerst allemaal aan een app die niet af is.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:29 schreef febster het volgende:
Ik zou even wachten op de 2.0 versie. Maar goed, hij draait nu op 3.2, 4.0 is onderweg en zou wel eens voor zijn release al uit kunnen komen en dan al een aantal dingen aanpakken (multitasken bv).
Ja, maar je hebt het over de iPhone.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:33 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het wel. De browser heeft overigens acht soort van tabs he
. Het gaat om de gebruikers ervaring. Als je met de generatie van toen (iphone van toen, 1.0 en 3G) dat had gedaan was hij ongetwijfeld erg traag geweest en had de batterij het echt te kort gedaan. Met de huidige techniek kan het wel, en ik eet mijn schoen op als het niet in 4.0 zit
.
was die feun niet heel erg hot, maar dan een paar jaar geleden of is dit wat nieuwsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:11 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb mijn Razr V3i deluxe (oid) binnen!.
Maar ze beloofden een Engels/Franse en ik heb een duitse gekregen.
Ik ga der maar vanuit dat de taal wel om te schakelen is.
Ja kloptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
was die feun niet heel erg hot, maar dan een paar jaar geleden of is dit wat nieuws
z'n zondagse telefoonquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja klopt.
De meest geweldige telefoon die ik ooit gehad heb.
Gesloopt in Parijs 4 jaar geleden.
Maar heb een iets nieuwer model gevonden ongebruikt voor een acceptabele prijs.
Ik wil em niet dagelijks gaan gebruiken, maar em af en toe gebruiken en voor de rest zo mooi mogelijk houden. Is tof om over een jaar of 10 met een goed werkende razr rond te lopen.
Flauw hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
z'n zondagse telefoon
tip; je krijgt er tussen de 4 en 22 euro voor terug bij zonzoo
ja natuurlijk, no worries. ik ga echt niet meteen huilie doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:43 schreef bleiblei het volgende:
Misschien een rare vraag, maar als ik een telefoon, zaagtafel, schilderij of doos lego koop is het nodig om mijn enthousiasme massaal de grond in te boren. Mag ik dan ook het fatsoen ontberen om jouw blijheid de grond in te boren als je een doosje koopt met groene en gele rubberen knopjes?
Ik vind het echt bijzonder kinderachtig.
Maar goed, das mijn mening.
niets mis mee, maar dat zit nu effe net niet in mijn karakter.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:47 schreef bleiblei het volgende:
En nee, er hoeft niet altijd enthousiast gereageerd te worden. En nee, het is ook niet verboden om je mening te spuien. Maar af en toe iets voor je houden is niets mis mee.
Dan beloof ik dat ik dat ook wat vaker zal doen.
Mental note.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:47 schreef bleiblei het volgende:
En nee, er hoeft niet altijd enthousiast gereageerd te worden. En nee, het is ook niet verboden om je mening te spuien. Maar af en toe iets voor je houden is niets mis mee.
Dan beloof ik dat ik dat ook wat vaker zal doen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
niets mis mee, maar dat zit nu effe net niet in mijn karakter.
er zijn ook dingen die ik niet zeg, maar welke zeg ik dus niet.
ik heb vandaag nieuwe dartpijlen gekocht, doe je dingquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:43 schreef bleiblei het volgende:
Misschien een rare vraag, maar als ik een telefoon, zaagtafel, schilderij of doos lego koop is het nodig om mijn enthousiasme massaal de grond in te boren. Mag ik dan ook het fatsoen ontberen om jouw blijheid de grond in te boren als je een doosje koopt met groene en gele rubberen knopjes?
Ik vind het echt bijzonder kinderachtig.
Maar goed, das mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |