Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef halo1 het volgende:
Het leuke van gitaarspelen is dat het bijna altijd leuk klinkt.. zelfs als je zoals ik slecht speelt....!
Goed bezigquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Aresdreams het volgende:
plan: sparen voor elementen, gelijk daarmee wat olie bestellen, gitaar slopen en dan opnieuw opbouwen, wordt ie nog vetter
Niet té veel olie erop smeren he?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.
In het vorige topic stonden wel een paar filmpjes.
zag bij thoman voor 3 euro orso, gezien ik me elementen daar ook wil bestellen misschien wel handig om dat gelijk mee te bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed bezig
Olie kan je vaak ook wel bij je lokale gitaarboer scoren. Een flesje kost zo'n 7-8 euro. Stelt niks voor
verwachte reactiequote:
Dan wel jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
zag bij thoman voor 3 euro orso, gezien ik me elementen daar ook wil bestellen misschien wel handig om dat gelijk mee te bestellen
[..]
verwachte reactie
Vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ff die Warbringer CD opzetten.
Ik bedoel natuurlijk het slaggitaar spelen: neem een liedje als "'lang zal ze leven!""... klinkt zonder (gitaar)begeleiding al gauw vervelend... maar met.. leuk.. gewoon met 3 akkoorden daarom is het ook een erg democratisch instrument.. iedereen kan dat (leren!)quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dat sommige mensen echt mogen stoppe, of even veel beter oefenen.
In het vorige topic stonden wel een paar filmpjes.
Zijn die op tour dan?quote:
Samen met Evile.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn die op tour dan?
Helemaal gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |