Neen, mijn bericht is even sarcastisch als dat van TS. Ik understand not waar dat sarcamse voor nodig is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
Huh, heb jij een ander bericht gelezen?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, mijn bericht is even sarcastisch als die dat van TS. Ik understand not waar dat sarcamse voor nodig is.²
Ik vind dit niet een veel slimmere opmerking dan die van zo relschopper.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef GSP het volgende:
[..]
Inderdaad. Evolutietechnisch is het bijzonder dat ze het overleefd hebben.
Helaas wel ja. Was het maar zo dat "incidenten" tot de realiteit behoorden in plaats van hardnekkige en irritante ontsporing.quote:
Een crimineel de hand boven het hoofd houden omdat anders zijn criminele vriendjes je spullen komen verbouwen lijkt me anders niet de oplossing.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Dat gedrag kan natuurlijk niet door de beugel. Al moet ik wel aantekenen dat het niet bijster verstandig is om een populaire straathoekwerker (of wat die Ali ook is) aan de kant te schuiven.
Dat zegt Koos ook helemaal niet. Wat is nu het nut om hem woorden in de (wellicht ietwat vochtige) mond te leggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:09 schreef Seneca het volgende:
Een crimineel de hand boven het hoofd houden omdat anders zijn criminele vriendjes je spullen komen verbouwen lijkt me anders niet de oplossing.
Fijn dat alle redelijkheid direct is verdwenen wanneer Marokkanen ter sprake komen. Hoe weet jij trouwens dat die jongerenwerker een crimineel is?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Een crimineel de hand boven het hoofd houden omdat anders zijn criminele vriendjes je spullen komen verbouwen lijkt me anders niet de oplossing.
En waarom niet? Ze mogen godverdomme blij zijn dat ze een jeugdhonk hebben. Ondankbare huftersquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nou ja, om ze af te schilderen als apen is ook weer niet nodig.
Hoe kun je na het verbouwen van een jeugdhonk nog redelijk blijven?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fijn dat alle redelijkheid direct is verdwenen wanneer Marokkanen ter sprake komen. Hoe weet jij trouwens dat die jongerenwerker een crimineel is?
Misschien heb je een bron, dat zou natuurlijk kunnen.
Wij hadden vroeger alleen een veldjequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:13 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom niet? Ze mogen godverdomme blij zijn dat ze een jeugdhonk hebben. Ondankbare hufters
Wij hadden dat vroeger niet
Dat mag niet meer.... dat is samenscholing en dan ben je een hangjongere die in overtreding is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger alleen een veldje
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger alleen een veldje
Ja: racisme, xenofobie, vast zitten tussen 2 culturen en Geert Wilders. Nou goed?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:29 schreef Jahr00n het volgende:
Telegraaf.![]()
Er was vast meer aan de hand maar dat staat er niet bij natuurlijk.
Dat noem jij protesteren? De boel vernielen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef Damien2 het volgende:
+1 voor Marokkanen die protesteren. Zo hoort het in een democratie.
hij zal wel van hetzelfde slag mensch zijn dat een stilletocht houdt voor een crimineel die omkomt in een vuurgevecht met de politie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat noem jij protesteren? De boel vernielen?
On-be-grij-pe-lijk dat je dit verdedigt en nog goedkeurt ook.
Redelijk blijven bij deze onrede?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fijn dat alle redelijkheid direct is verdwenen wanneer Marokkanen ter sprake komen. Hoe weet jij trouwens dat die jongerenwerker een crimineel is?
Misschien heb je een bron, dat zou natuurlijk kunnen.
Kan me er niet echt over opwinden. Vroeger is bij in de buurt ook een jeugdhonk gesloopt, weer herbouwd om vervolgens weer vernield te worden. Valt niet goed te praten, maar om hier nou schande van te spreken...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:14 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hoe kun je na het verbouwen van een jeugdhonk nog redelijk blijven?
In een normale samenleving, verniel je niet zomaar dingen als je er niet eens mee bent.
Dan schrijf je een klachtenbrief.
Nee en dat is dus het probleem, als je nergens meer schande over spreekt dan verleg je telkens de grens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan me er niet echt over opwinden. Vroeger is bij in de buurt ook een jeugdhonk gesloopt, weer herbouwd om vervolgens weer vernield te worden. Valt niet goed te praten, maar om hier nou schande van te spreken...
Haarlem moet gewoon doen wat mijn gemeente deed. Die zei tegen die knapen: Pech gehad. Jullie krijgen gewoon geen nieuw honk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |