Hè bah ja, commercieelquote:
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
/care dat het commercieel is, het is gewoon een gehypte kutband
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik vind commercieel altijd zo'n nietszeggende term.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
heb hetzelfde, mag je dan geen geld verdienen met je muziek? wat een onzinquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar ik vind commercieel altijd zo'n nietszeggende term.
Ik fluit even mee ! de playlist is so far echt primaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
The way she talks to me!
ben hier nou niet kappot van...quote:
Werd dat gedraaid?? Ik zit niet meer te luisteren...quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
deze is leuk!
Heb de plaat wel eens vaker gehoord, maar het kwartje is nooit gevallen.. Direct het begin vind ik al irritant met het knabbel en babbel stemgeluid en er zit zo weinig tempo in de plaat. Vreselijkquote:
Nee, die heb ik net ontdekt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Werd dat gedraaid?? Ik zit niet meer te luisteren...
klinkt lekker, zal der eens wat vaker naar luisternquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, die heb ik net ontdekt.
Vind 't wel lekkere muziek. Beetje trippy en vreemd maar wel lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, die heb ik net ontdekt.
Wat een plaat. Fantastisch !quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bomba!
Eric drukt hem erdoor gelukkig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En schijnbaar al een tijd uit. Wist ik echt niet.
Goede zaak !quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eric drukt hem erdoor gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |