De 1e divisie is inderdaad een groot wanbeleid, Nederland is te klein voor al die profclubs, die zouden nooit op profbasis moeten bestaan, maar voor een deel op amateurbasis.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Gast ga nu toch even je huiswerk doen!
[..]
Weet niet hoor, maar in bijvoorbeeld de Jupiler League staan meerder clubs op omvallen. Haarlem is al weg. Willem 2 overleefd ook met moeite. NEC kan alleen overleven omdat de gemeente het stadion heeft gekocht en ga zo maar door.
En dat we niet alleen praten over de mindere clubs:
[..]
En dan mis je dus W2, RKC, Feyenoord, Vitesse, VVV en ga zo maar door... Nederland is gewoon te klein voor zoveel clubs en dan zijn de miljoenen die gemeentes in de clubs stoppen gewoon weggegooid geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:32 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
De 1e divisie is inderdaad een groot wanbeleid, Nederland is te klein voor al die profclubs, die zouden nooit op profbasis moeten bestaan, maar voor een deel op amateurbasis.
Feyenoord is een apart verhaal, want al die verhalen over verliezen van 30 miljoen in 1 jaar gaan helemaal nergens over, en dat allemaal op basis van een verkeerde interpretatie van VI (wat meer en meer een roddel blad begint te worden).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan mis je dus W2, RKC, Feyenoord, Vitesse, VVV en ga zo maar door... Nederland is gewoon te klein voor zoveel clubs en dan zijn de miljoenen die gemeentes in de clubs stoppen gewoon weggegooid geld.
Bedoelde inderdaad Roda. Heb het ook niet over de 30 miljoen van VI, Maar gewoon de 16 die ook in het jaar verslag staat.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:51 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Feyenoord is een apart verhaal, want al die verhalen over verliezen van 30 miljoen in 1 jaar gaan helemaal nergens over, en dat allemaal op basis van een verkeerde interpretatie van VI (wat meer en meer een roddel blad begint te worden).
VVV is overigens geen goed voorbeeld, als er een club een geweldig beleid neerzet is het VVV wel. Ik denk dat je eerder doelt op Roda JC.
Gemeentes moeten voetbalclubs steunen als het even wat minder gaat, maar dan moet dit wel komen door bv. het wegvallen van sponsoren vanwege een crisis bijvoorbeeld. Niet omdat ze jarenlang op veel te grote voet leven en alles maar kopen wat los en vastzit (Vitesse).
Uit sentimentele redenen zal ik nooit willen dat zo'n club verdwijnt, maar als je er pure logica op loslaat dient dit hetzelfde te gaan als in het bedrijfsleven. Slechte bedrijfsvoering en weg ermee.
Vergeet niet wat voetbalclubs opleveren op maatschappelijk niveau, het begeleiden van jongeren, brood en spelen etc.
Wat geweldig haha. Mijn ouders moesten er ook zo om lachenquote:
Ik heb knakworstjes opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef MouzurX het volgende:
Hongeerr .. wat zal ik weer eens gaan eten, telkens kip wordt een beetje saai
Kwakworstjes .... niet echt enorm gezondquote:
Een vriendin van mij doet er dan sla bijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kwakworstjes .... niet echt enorm gezond
ik heb net halve kip opquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:27 schreef MouzurX het volgende:
Hongeerr .. wat zal ik weer eens gaan eten, telkens kip wordt een beetje saai
De budgetten en uitgaven zijn niet meer te verantwoorden, omdat overal een onderpand rust dat is waar. Daarom is de UEFA ook bezig om dit aan te pakken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bedoelde inderdaad Roda. Heb het ook niet over de 30 miljoen van VI, Maar gewoon de 16 die ook in het jaar verslag staat.
Ik vind niet dat een gemeente een club moet blijven sponsoren tot het einde. Een restaurant in het stadion wat het brood bij de spelen geeft krijgt ook geen steun. Financieel wanbeleid is bij 9 van de 10 clubs van toepassing en dat moet gewoon bestraft worden! En het is niet alleen in NL maar internationaal. Het voetbal is te gek geworden. Kijk naar de uitgaven en budgetten van Barca, Real, United en ga zo maar door!
* Geckoo heeft een nieuwe ringtonequote:
Het blijft echt in je kop hangenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:16 schreef MouzurX het volgende:
"ik heb een zacht g, maar ook een harde l, ook een harde l, ook een harde l"
Hehe, ik vind het wel grappigquote:
Vandaag voor het eerst gemaakt, goed te eten hoor!quote:
Ik zal het onthouden!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst gemaakt, goed te eten hoor!
Echt van dat zaterdagvoer... je kent het wel, beetje kater van stappen op vrijdag, geen zin om uitgebreid te koken.quote:
Hehe, klinkt inderdaad heel eenvoudig! Ga je vanavond niet meer weg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Echt van dat zaterdagvoer... je kent het wel, beetje kater van stappen op vrijdag, geen zin om uitgebreid te koken.
Paar minuten voorbereidend werk en de oven doet de rest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |