Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Doet maar wat..
dat is niet waar!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Oldenzaal het volgende:
En waar we gisteren Heineken dronken
maar die regen spoelde net gelukkig wel die vieze pekel van vooruit van de auto, zodat ik weer wat meer zicht heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:38 schreef Samzz het volgende:
Hier is t ook bagger weer. Nu regent het weer net was de zon er. En de straten zijn grote moddelpoelen, bah
hee leuke knulquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef Redbaron het volgende:
ga jij dan maar lekker aan de amstel Oranjeboom!
verdomd lekker is dat!quote:
Oranjeboom mag geen bier hetenquote:
Ik vind het grappig, dat ik jou 2x heb zien drinken, 1x liep helemaal verkeerd af, en nu heb je hoofdpijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oranjeboom mag geen bier heten
En Heineken drink ik ook nooit meer, hoofdpijn
Een Gelderlander die cultuur komt brengenquote:
dan geef ik je een hele lieve knufflquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oranjeboom mag geen bier heten
En Heineken drink ik ook nooit meer, hoofdpijn
neequote:
Ja...Palmquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef haakon het volgende:
heeft bier een andere naam dan ?
tvptje
max 40 toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
justin houd volgens mij wel van ouder. dus who knows
Nep-Gelderlanderquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:10 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Een Gelderlander die cultuur komt brengen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan geef ik je een hele lieve knuffl
Max 40 ja, mits ze er nog goed uit zietquote:
Stiekem? Openlijk!quote:
onnie Justinquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Max 40 ja, mits ze er nog goed uit ziet
Ik ben ook maar een klein meisje die helemaal niet tegen drank kan, maar doet alsofquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik vind het grappig, dat ik jou 2x heb zien drinken, 1x liep helemaal verkeerd af, en nu heb je hoofdpijnmisschien volgende keer ook maar shandy mee voor jou!
Dat is onzedelijk gedrag, is ome agent niet blij meequote:
geef je wel een knuffel als je weer bier/goldstrike ophebt, voel je t betasten niet zo en stribbel je ook niet zo tegenquote:
Niet als jij er een potje geil bij staat te kreunenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is onzedelijk gedrag, is ome agent niet blij mee
wat heeft jaarcontract met voetbal te maken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Damn, ik bedenk me net... ik heb dus een jaarcontract in Amersfoort... ik ga weer op voetbal
Waarom zou ik tegenstribbelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:31 schreef Redbaron het volgende:
[..]
geef je wel een knuffel als je weer bier/goldstrike ophebt, voel je t betasten niet zo en stribbel je ook niet zo tegen
Nou, de vorige keer zat ik maar een half jaar in Capelle, dus dan heeft het geen nut om daar bij een club te gaan. Nu kan ik echter minimaal een jaar lang meedoenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat heeft jaarcontract met voetbal te maken?
ah ik snappem, kon de link niet zien daartussen maar nu welquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, de vorige keer zat ik maar een half jaar in Capelle, dus dan heeft het geen nut om daar bij een club te gaan. Nu kan ik echter minimaal een jaar lang meedoen
nou dan gaan we volgende x proberen of je tegenstribbeld of niet...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik tegenstribbelen
Ik drink nooit meer de combi bier/martini/flugel/goldstrike
Misschien ben ik je held wel echtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef haakon het volgende:
[..]
ga weg jij, jij, jongen met de username van een held !
wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
goedzo jochie! nog ff meer drinken je word nog dommer
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Misschien ben ik je held wel echt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
wordt. dommer met de dag als ik bier blijf drinken
quote:
Nou het zal zo moet zijn danquote:
Ok niet alle bier = bierquote:
Waar moet je Grolsch onder verstaan dan?quote:
Dit lag dus aan mijn User agent string.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Godsamme. Word bij een foute website steeds geredirect naar searchportal.information.com
Het lijkt een soort van spam maar volgens mij is het iets met dns. Heel appart.
Meer mensen hier last van? Ik heb internetplusbellen van kpn. [/nerdmode]
Noh ok ok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Waar moet je Grolsch onder verstaan dan?
Aangezien ze zelf adverteren als "Je hebt bier...en Grolsch".
Is pils iets totaal anders dan bier of is het alleen het naampje?
Oranjeboom is gewoon bocht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Noh ok ok.
Hertog Jan
Grolsch
Palm
Krombacher
Dat is echt BIER!
Amstel
Pitt
en die van de aldi wat minder
Oranjeboom is vies.
Nee, want helden drinken geen Palmquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Misschien ben ik je held wel echt
ik zie tieten!quote:
Mwah, is nog redelijk te drinken.quote:
hej nog meer foto's?quote:
Drugs. Tieten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
het gaat dit topic toch niet alleen maar over bier he?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
het gaat dit topic toch niet alleen maar over bier he?
ikke met bier?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar weet ratelslangetje wel raad mee.
Als je het merk kent.
Mooie mannen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ikke met bier?en met automerken ook niet echt.
Durf je niet. Ik ben veel te intimiderendquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nou dan gaan we volgende x proberen of je tegenstribbeld of niet...
Mwah valt mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Durf je niet. Ik ben veel te intimiderend
Dat is een mitsibitsu ... hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ikke met bier?en met automerken ook niet echt.
Ajax uit tegelijk met carnaval Albergenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:52 schreef bambino het volgende:
Hoi allemaal
Zal me benieuwen hoe het bij Ajax uit gaat
Ben zelf niet naar sparta gegaan omdat een kameraad van me jarig was, dus mooi op eredivisie live gekeken.
Wat was Ajax toch weer ongelofelijk lucky tegen nec. en ook in de loting tegen go ahead.
Maar goed, wij mogen 2 keer achter elkaar naar de kuip
http://proeflokaal.web-lo(...)3/cursus_twents.htmlquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:51 schreef rulerofdeath het volgende:
waar kun je een cursus twents volgen?
hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ajax uit tegelijk met carnaval AlbergenIk twijfel nog.
die had ik ook al gevonden. maar ik zoek eigenlijk een echte cursusquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
http://proeflokaal.web-lo(...)3/cursus_twents.html
http://www.twentsewelle.nl/Subpagina.aspx?Pagina=21&Subpagina=49
Voor zover ik weet bestaat die niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die had ik ook al gevonden. maar ik zoek eigenlijk een echte cursus
kom maar n paar dagn hier werkn, dan hej t zo binn'n. Kun ie trekker veurn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die had ik ook al gevonden. maar ik zoek eigenlijk een echte cursus
ik kan wa plat kuier'n, moar den westerling wat hier werkt neet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kom maar n paar dagn hier werkn, dan hej t zo binn'n. Kun ie trekker veurn?
Doe wel heanig an mit umquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
kom maar n paar dagn hier werkn, dan hej t zo binn'n. Kun ie trekker veurn?
loat die skoapn mooi kiekn daquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan wa plat kuier'n, moar den westerling wat hier werkt neet.
't klopt wa dat twents oaveral aans kan ween
ow, en trekker veurn kank wa
Ik doe mijn best! normaal ben ik niet zo wild.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:15 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! normaal ben ik niet zo wild.
Oh Sannequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
Bas
Zeg nieuweling, doe je eens voorstellen
zuj net seen dat 't bie um wa good geet. As ik 't ne moal probeer dan kiekt ze aait aansumquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:35 schreef Robinhoo het volgende:
Nounounou nu loop je wel heel hard van stapel jung.
quote:Mijn dochter vroeg aan mij: Papa waar zit de clitoris bij mij eigenlijk?
Dus ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
en ik danquote:
wie wil noe zo'n lellukerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zuj net seen dat 't bie um wa good geet. As ik 't ne moal probeer dan kiekt ze aait aansum
ik bun nich lellukquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wie wil noe zo'n lellukerd
bron?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wie wil noe zo'n lellukerd
Goeiemiddag!, goed thuisgekomen?quote:
Zekerquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Goeiemiddag!, goed thuisgekomen?
slijmbalquote:
Ik heb een vraag voor jequote:
Hhahahaquote:
waarheid! en men mag best wel een beetje lief zijn voor deze damequote:
das al mooi wat dichterbijquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen naar Amersfoort om een kamer te checken
misschien kom ik je wel tegen, moet morgen werken en waarschijnlijk rondje utrechttquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen naar Amersfoort om een kamer te checken
Oh, nou ben ik wel heel erg nieuwsgierigquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een vraag voor jeMaar ik wacht wel ff tot ik weet thuis ben en op msn kan.
Waar heb ik t zwaar mee dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarheid! en men mag best wel een beetje lief zijn voor deze dame, ze heb t zwaar genoeg
EDITquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar heb ik t zwaar mee dan?
moet ik dan elke keer als je hier komt vertellen dat ik je een kneus vindt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waarheid! en men mag best wel een beetje lief zijn voor deze dame, ze heb t al zwaar genoeg.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
moet ik dan elke keer als je hier komt vertellen dat ik je een kneus vindt?
neuh, dat hoeft nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
je doet maar wat je niet laten kunt, ik word er niet anders van. Op den duur zul je dan waarschijnlijk commentaar krijgen van anderenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
gebruik een PIquote:
Nou, het gaat over iets waar we het gisteren over hadden. Zowel op Fok, in t cafe en op msn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig
De helft van dit topic weet niet wat een PI is dus daarom gebruikte ik een smiley voor de verandering.quote:
Eh?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het gaat over iets waar we het gisteren over hadden. Zowel op Fok, in t cafe en op msn.
Macaroni.quote:
Lief zijn, honeyquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Trioooooooooooquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het gaat over iets waar we het gisteren over hadden. Zowel op Fok, in t cafe en op msn.
Okequote:
mooi henig dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik dacht al. Ik heb het juist niet zwaar meer, want mn diploma is binnen
Ook de papieren voor mn nieuwe opleiding zijn net de deur uit dussss
ik moest werken, ik heb alleen een samenvatting gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:22 schreef Robinhoo het volgende:
Hebben jullie gisteren Twente gekeken op de 'meet' ja of nee?
Volgens mij werd Robin gewoon een beetje jaloers dat ik je schoonheid noemdequote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik dacht al. Ik heb het juist niet zwaar meer, want mn diploma is binnen
Ook de papieren voor mn nieuwe opleiding zijn net de deur uit dussss
Was er niet op in Molly'squote:Op donderdag 28 januari 2010 17:22 schreef Robinhoo het volgende:
Hebben jullie gisteren Twente gekeken op de 'meet' ja of nee?
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Volgens mij werd Robin gewoon een beetje jaloers dat ik je schoonheid noemde
Waarom precies !?!?!!?!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Volgens mij werd Robin gewoon een beetje jaloers dat ik je schoonheid noemde
Stom.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was er niet op in Molly's
Voetbal gaat niet voor een gezellige avond met ToF-ers om het behalen van mn diploma te vierenquote:
Nee dat weet ik, maar ik bedoel stom dat het er niet op was bij Molly's. Molly's is namelijk stamcafe van die hard Twente supporters.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voetbal gaat niet voor een gezellige avond met ToF-ers om het behalen van mn diploma te vieren
idd gister ging het om jou, voetbal is toch altijd al bijzaakquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voetbal gaat niet voor een gezellige avond met ToF-ers om het behalen van mn diploma te vieren
Mwoah, ze hadden wel Ajax-NEC en die internationale met Manchester Unitedquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik bedoel stom dat het er niet op was bij Molly's. Molly's is namelijk stamcafe van die hard Twente supporters.
Sterker nog.. het was mijn eerste gezellige fokmeet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterker nog.. het was mijn eerste gezellige fokmeet.. wel jammer dat jullie net niet zagen hoe San een spagaat deed toen ze uitgleed op het station.
.
dan zou ik maar een andere stamkroeg zoekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar ik bedoel stom dat het er niet op was bij Molly's. Molly's is namelijk stamcafe van die hard Twente supporters.
idd jammer! dat had ik best willen zien en dan lachenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterker nog.. het was mijn eerste gezellige fokmeet.. wel jammer dat jullie net niet zagen hoe San een spagaat deed toen ze uitgleed op het station.
.
ze moeten het zelf weten hoor ik zit er niet mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan zou ik maar een andere stamkroeg zoekenze hadden wel ManU op staan
Vindquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
quote:
GODVER!, ik ga eerder weg en ik mis gelijk weer van alles. Nouja, iig niet 2 knappe ToF-dames.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
Tuurlijk, waar wij gaan is het altijd feest!quote:
wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:09 schreef Redbaron het volgende:
zo maar eens eten![]()
net gebeld of ik morgen niet een uurtje eerder wil beginnen...word om 5u al rijden
Fotoshootquote:
Gooi een random vragenlijst in de groep en laat iedereen die beantwoordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:24 schreef Assiej het volgende:
Ik wil niet elke keer van onderwerp veranderen of irritant doen maarrrr..
Jullie kennen elkaar al redelijk
hoe kom ik nu mensen te kennen?
staat ergens info over iemand/users hier? (behalve de naam in de Op)
Ben wel benieuwd wie wie is en hoe wie wat waar ?
foboquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:24 schreef Assiej het volgende:
henig anquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga de stad heel even in en dan trainen. Ajudeva
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
Nou... Mijn overbuurmeisje is getraumatiseerd. Ze zag een potloodventer die zichzelf liep af te rukken toen ze langsfietste.
Dus, wie van jullie was het?
Ja, ik wil ook even over een plasje water hupsen. Nooit doen met gladheidquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef Samzz het volgende:
Nou... Mijn overbuurmeisje is getraumatiseerd. Ze zag een potloodventer die zichzelf liep af te rukken toen ze langsfietste.
Dus, wie van jullie was het?
Lijk ik op een kind van 13 met bruin haar?quote:
neequote:Op donderdag 28 januari 2010 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijk ik op een kind van 13 met bruin haar?Hoi...
pervertquote:
Niks fotoshootquote:
ga mee naar de volgende meet, dat is gezellig!quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:24 schreef Assiej het volgende:
Achteraan aansluiten in de rij.quote:
Nou ik wil je wel leren kennen hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:24 schreef Assiej het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou ik wil je wel leren kennen hoor![]()
Ik doe de rest van de mannen na in dit topic.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:59 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik doe de rest van de mannen na in dit topic.
Omdat je bij mij wel vraagt ; Waarom? en bij de rest vind je het wel normaalquote:
Ik ben geloof ik de ena-nieuwste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:24 schreef Assiej het volgende:
Welke rest? En welke voorspelling?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Omdat je bij mij wel vraagt ; Waarom? en bij de rest vind je het wel normaal
Dus mijn voorspelling werd bevestigd.
Weet ik het. Redbaron, Marko, Justin, Sander, Daniel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke rest? En welke voorspelling?
Alsof ik hen niet 300 keer heb gevraagd waaromquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weet ik het. Redbaron, Marko, Justin, Sander, Daniel.
Voorspelling: Je mag mij niet.
Waarom niet?quote:
Weet ik veelquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof ik hen niet 300 keer heb gevraagd waarom
Waarom zou ik je niet mogen dan?
Maar, wat kan ik eraan doen dat de rest iets vind? Ik kan ze moeilijk zeggen dat ze dingen niet mogen vinden, vind je niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Weet ik veelDe rest doet alsof het bijzonder is. WOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH EEN VROUW IN DIT TOPIC.
Nou ik behandel vrouwen niet anders dan mannen op het internet
Maar laat ook maar boeiend.
IJsquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de ena-nieuwste.
Ik ben dus Jeffrey zoals dit deel voor 't eerst in de topicstart staat.
Woonachtig in Nijverdal, onder de rook van Hellendoorn.
Werken doe ik ook in Hellendoorn en dan wel bij de Ola. Ja ijs ijs ijs. (Nee ik eet niet de hele dag ijsjes)
Verder ga ik vaak bij vrienden zitten of bij Balls en brains in Nijverdal. Dat is het snooker/pool centrum.
Nou dat was 't eigenlijk.
Met wat? Welk punt heeft ie nu helemaal gemaakt?quote:
Maar het is gewoon een feit dat je anders reageert op andere kearls dan op mij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, wat kan ik eraan doen dat de rest iets vind? Ik kan ze moeilijk zeggen dat ze dingen niet mogen vinden, vind je niet?
dat iedereen geil zit te doen hier en je er weinig van zegt, en hij doet het één keer en ga je vragenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wat? Welk punt heeft ie nu helemaal gemaakt?
En je denkt niet dat het misschien komt omdat ik ze al veeeuuuuul langer ken? En al meerdere malen in het echt ontmoet heb?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar het is gewoon een feit dat je anders reageert op andere kearls dan op mij.
Komt ook omdat de helft zit te auwehoeren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef haakon het volgende:
[..]
dat iedereen geil zit te doen hier en je er weinig van zegt, en hij doet het één keer en ga je vragen
en Robin niet dan ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Komt ook omdat de helft zit te Ouwehoeren.
Zoals ik zei, ik ken ze beter. De meesten hier zitten hier al sinds jaar en dag. En daarbij, heb ik meermaals vraagtekens gezet hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef haakon het volgende:
[..]
dat iedereen geil zit te doen hier en je er weinig van zegt, en hij doet het één keer en ga je vragen
Ja denk je dat ik het meen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je denkt niet dat het misschien komt omdat ik ze al veeeuuuuul langer ken? En al meerdere malen in het echt ontmoet heb?
tuurlijk wel, maar van de rest kun je het zeker weten, want die doen dat net zo hard tijdens meetsquote:
Tuurlijk denk ik niet dat je het meent. Gelukkig niet zeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja denk je dat ik het meen?
JAA SAN ik wil je, ik heb je nog nooit ontmoet. Maar ik wil je wel.
zijn dat die dure schoenen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:22 schreef Samzz het volgende:
Morgen naar de schoenmaker. Ik heb dit weekend m'n Louboutins vernaggelt ben ik bang
Jaaaaaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zijn dat die dure schoenen?
Die heeft prachtige tassenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ken wel Louis Vuiton of zoiets.
Dat modehuis heeft ook prachtige kleding, schoenen en zadels. Maar de tassen zijn wel het meest bekend jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja dat zijn tassen
Maar ik gaat. FF een blijspel kijken en bier zoepn![]()
![]()
18e?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ha leuGrote kans dat ik er de 18e bij ben
hmm, das wel kut.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaaaaaIk ben blijven steken ergens tussen met de hak. En nu ligt er een stukje leer los... Ik hoop zo dat hij ze weer mooi krijgt
FC Twente - Werder + meet, toch?quote:
oke das voor 't eerst dat ik 't hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
FC Twente - Werder + meet, toch?
Beters.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ha leuGrote kans dat ik er de 18e bij ben
Je komt maar gewoon bier zuipen in Enschede, jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Naja dan maar "gewoon" Twente kiekn met Machiel
Ik weet niet of ik vrijdag de 19e moet werken, zo niet, dan zuip ik mee mits ik een slaapplek hebquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je komt maar gewoon bier zuipen in Enschede, ja
Heel goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik vrijdag de 19e moet werken, zo niet, dan zuip ik mee mits ik een slaapplek heb
Ik moet nog terug naar Amersfoort, knulquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef Robinhoo het volgende:
Eeehhh niks zuipen zul je.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
bang om onder tafel gedronken te worden jah?
Trein?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet nog terug naar Amersfoort, knul
De meet is dan ook vóór de wedstrijd van Twente.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:43 schreef haakon het volgende:
ik moet vrijdags ook naar stage weer
als ik erns kan pittn in enschede wast fijn geweest, anders moet ik nog rekening houden met de terugweg ook, en aangezien ik naar Twente ga, zit die meet er niet in voor mij ivm verkeer terug
ik ga
Jij. Net als jij.quote:
hoelaat is vóór de wedstrijd ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meet is dan ook vóór de wedstrijd van Twente.
Zekers.quote:
En ik werk tot half 6 of 6quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
hoelaat is vóór de wedstrijd ?
ik zit ook al tot 5 uur op stage
ok net als jij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij. Net als jij.
En was jij niet aan de cola gisteren?.
Goed topic verder trouwens. Robinhoo, ik heb nog wel een tip. Bedenk de volgende keer eerst wat je punt is, voordat je je in een avontuur stort. Het was een vrij matige poging.
p.s. San, ik wil je.
Groetjes,
Krea.
Oh, dat weet ik niet. Robin is de regelteef die dag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
hoelaat is vóór de wedstrijd ?
ik zit ook al tot 5 uur op stage
Waar zie je dat nu weer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanwaar die enorme laag make-up en die donkere ogen?
Machielquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef Assiej het volgende:
@ iedereen.
Hoe - wie - wat - waar
Stel jezelf even kort voor
wat voor een werk - opleiding - uitgaan, oid in die richting
__
Begin ik met de aftrap
Astrid
19
Oldenzaal
Streetdance
Grafisch vormgeven (bij Haakon op school en sinds dien ie het weet praat ie niet meer)
avondopleiding Visagie, bijna afgerond
Werk als visagist
en uitgaan doe ik af en toe in Oldenzaal/Enschede
Als je echt goed kon lezenquote:
Fok is niet mild. Ik ben minder mild dan fok. En idd, ik vind het niet zo mooi, je krijgt er een beetje een mannelijk gezicht van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:09 schreef Assiej het volgende:
als je het niet mooi vind mag je het ook op een milde manier zeggen
Ja, discotheek in de Heelweg bij Varsseveld. Erg tofquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:09 schreef Assiej het volgende:
Radstake heeft een klasgenoot van me het ook elke keer over
geen idee wat ik me erbij voor moet stellen??
discotheek ofzo?
Moet elke visagist er als een half schilderij bijlopen dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Als je echt goed kon lezen
zie je dat ik visagist ben
Je ziet er jonger uitquote:
Neu, maar laatst zei je dat je 31 wasquote:
Dat was om jou zn bed in te lokken, knul.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Neu, maar laatst zei je dat je 31 was
Nee, maar je bent als vigagist wel het visitekaartjequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet elke visagist er als een half schilderij bijlopen dan?
Ik? 31?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef Robinhoo het volgende:
Neu, maar laatst zei je dat je 31 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |