abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 mei 2002 @ 05:24:01 #26
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_4093424
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 02:47 schreef cenobite het volgende:

[..]

ja dus??? omdat mensen een andere waarheid dan jou zien hoef je toch niet meteen mee af te rekenen?? of wacht dat is al gebeurd

ik zie wel enkele motieven in of islam of links die een domme sukkel hebben ingehuurd om het vieze werk voor hun te doen

oh wacht je gaat vast me bericht editten omdat ik zelf denk.. maakt niet uit hoor je geeft mij alleen maar bevestiging

Sorry hoor .. grow up. Beetje frontpage niveau deze reactie.

Persoonlijk vind ik dat de gemiddelde frontpage poster (eentje met een hoog user-id) een extreme mening aanneemt, en over veel zaken bevooroordeelt is. Als je er nu al vanuit gaat dat het ofwel een buitenlander, of een moslim, of een buitenlandse moslim is, ben je gewoon een stomme

Maargoed, wat kunnen we er verder nog van zeggen ? Elk Pim cq. voetbaltopic op de frontpage brengt reacties naar boven die debiel zijn. Als mods zijnde had ik allang een stop gezet op berichten van deze aard. De goede moeten onder de slechten lijden, geen berichtgeving over politiek meer tot na de verkiezingen en niet meer over voetbal tot na de CL-finale.

Slaap vooral nog lekker iedereen om dit tijdstip

Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_4096026
Ach, het zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die daarna bij stom toeval de juiste weg naar het Binnenhof hadden weten te vinden. Iemand die stom/stoned genoeg is om over het hek te klimmen en recht in de kaken van twee politiehonden te wandelen heeft volgense mij wel ongeveer het niveau van de meeste posters gisteren.

Die mensen zijn er gewoon van overtuigd dat het allemaal aan de buitenlanders en de 'linkse' (VVD, CDA?!) politici ligt en willen gewoon niks anders dan dat horen. Dat zou namelijk betekenen dat ze zelf na moeten gaan denken niet meer hun hoogstwaarschijnlijk nog dommere vrienden na kunnen praten en dan uit de groep worden gezet. Heel simpel eigenlijk.

Maar het blijft triest om te lezen hoeveel Fok!-ers schijnbaar hun hersenen niet zelf durven/willen gebruiken.

FOK!fossiel dinsdag 7 mei 2002 @ 18:31:58 #28
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_4100380
Inderdaad...het ergste nog, sommigen zijn er ook nog heilig van overtuigd. Ja joh, geef alle linkse rakkers en de media de schuld maar. Doe maar lekker makkelijk. Het gaat ook maar door...

*zucht zucht zucht*

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_4108961
Ze geven iedereen de schuld van de dood van Pim Fortuyn, de media, politiek, links. Der is maa één (1) schuldige en verantwoordige en dat is de moordenaar. Case closed!
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:47:48 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4110286
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 11:29 schreef ChiPMaN het volgende:
Ze geven iedereen de schuld van de dood van Pim Fortuyn, de media, politiek, links. Der is maa één (1) schuldige en verantwoordige en dat is de moordenaar. Case closed!
Domme mensen willen altijd bep. bevolkingsgroepen de schuld geven, zodat hun gemoed weer rustig is en ze weer zinloos een andere bevolkingsgroep kunnen haten. Nu is de groep 'milieuactivisten' opeens gehaat, als een allochtoon de dader was, was de allochtonenhaat niet van de lucht. Zinloos en vooral erg dom.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_4110499
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Domme mensen willen altijd bep. bevolkingsgroepen de schuld geven, zodat hun gemoed weer rustig is en ze weer zinloos een andere bevolkingsgroep kunnen haten. Nu is de groep 'milieuactivisten' opeens gehaat, als een allochtoon de dader was, was de allochtonenhaat niet van de lucht. Zinloos en vooral erg dom.

tja, helaas zijn die mensen niet zo van: als ik een mening heb, dan moet ik em ook onderbouwen. daardoor krijgen ze zo'n domme indruk
  FOK!fossiel donderdag 16 mei 2002 @ 00:34:51 #32
10 RemCOW
pi_4212564
Wederom weer om te huiiiiiiilen op de Frontpage. Of ben ik direct weer een linkserakker?

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18634 bv.

LPF heeft wel stemmers op trots te zijn als ik het zo zie. Hulde hoor!

Achja.

pi_4212608
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 00:34 schreef RemCow het volgende:
Wederom weer om te huiiiiiiilen op de Frontpage. Of ben ik direct weer een linkserakker?

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18634 bv.

LPF heeft wel stemmers op trots te zijn als ik het zo zie. Hulde hoor!

Achja.

Nee, je hebt gewoon gelijk. Ik snap dan nog steeds niet waarom die reactie mogelijkheid op de FP bestaat, veel draagt het iig niet bij.
  donderdag 16 mei 2002 @ 00:53:24 #34
1358 Xhorder
He's back...
pi_4212779
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 00:38 schreef gelly het volgende:
Nee, je hebt gewoon gelijk. Ik snap dan nog steeds niet waarom die reactie mogelijkheid op de FP bestaat, veel draagt het iig niet bij.
alleen irritatie...
... na vijf jaar
  FOK!fossiel donderdag 16 mei 2002 @ 00:55:56 #35
10 RemCOW
pi_4212821
quote:
Op donderdag 16 mei 2002 00:53 schreef Xhorder het volgende:

[..]

alleen irritatie...

En hele hele hele kromme tenen
  donderdag 16 mei 2002 @ 14:57:14 #36
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_4218307
Sommige medefokkers vinden het nodig om de ander af te kraken op zijn/haar (stem)keuze.
Vooral de laatste tijd met die verkiezingen, gelukkig is dat nu over (hoop ik ).

Het is om te huilen, gewoon hun keuze respecteren das toch niet zo moeilijk?

My 2 cents

Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')