Niet te geloven hoe ontzettend DOM sommige posters op de Frontpage zijn. Fortuyn is neergestoken / schoten, wat inderdaad best wel erg is. Maar wat roepen sommigen?!
"en zo reageert links.."
"BEDANKT ZWARTMAKEND LINKS NEDERLAND!! DEMOCRATIE HUH!!!"
"DOOD AAN HET LINKS EXTREEMISME!! LEVE PIM"
"D0h het is zo'n hersendode tering linkse schoft.. vast met uitkering ernzo"
En zo kan ik maar door gaan. Of wat dacht je van die hersenlozen die eerst niet van plan waren om op Pim Fortuyn te stemmen het nu opeens wel doen... sorry hoor, odmat hij is neergeschoten?!
*zucht*
het is toch niet te geloven
gelukkig is dat nieuwsbericht dichtgegooid, dat scheelt weer een hoop stupid reacties.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 06-05-2002 19:23]
quote:Een goed voorbeeld staat hierboven.
Op maandag 06 mei 2002 18:42 schreef D-Devil het volgende:
blurp
Of het nu links is of recht of midden, het enige wat de daders bereikt hebben is dat linkse partijen nu stemmen gaan verliezen en er een ver-rechtsing in Nederland gaat komen. En ik ben bang niet zo'n beetje ook.
quote:Idd
Op maandag 06 mei 2002 18:51 schreef basset het volgende:
Of het nu links is of recht of midden, het enige wat de daders bereikt hebben is dat linkse partijen nu stemmen gaan verliezen en er een ver-rechtsing in Nederland gaat komen. En ik ben bang niet zo'n beetje ook.
quote:Idd
Op maandag 06 mei 2002 18:51 schreef basset het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen erg overtrokken reageren, maar er is een grens... Wat een stelletje iq-lozen reageren daar. 'buitenlanders eruit' 'vast een buitenlander.leve pim fortuin' etc etc... niet te ge-lo-ven. Sick gewoon.
En vertel me dan dat de media er geen handje in gehad heeft.
CNN gaat er nu al vanuit dat het moslims zijn die het gedaan hebben. (de suggestie dan)
quote:Alhoewel ook moslims soms blank zijn -jawel-, haal je absoluut niet uit het ooggetuigenverslag dat het een is. Het is ook echt niet te hopen, omdat dat het wel heel veel onrust zou veroorzaken.
Op maandag 06 mei 2002 20:38 schreef basset het volgende:
Kijk hier maar http://europe.cnn.com/En vertel me dan dat de media er geen handje in gehad heeft.
CNN gaat er nu al vanuit dat het moslims zijn die het gedaan hebben. (de suggestie dan)
quote:gevoel kent geen politiek kleur.
Op maandag 06 mei 2002 18:40 schreef Babske het volgende:
Dat heet reageren op gevoel... je kan niet verwachten dat iedereen zo 'verstandig' is al u meneer
quote:Dan lees je die topics niet, of ga je iig niet lopen klieren dat je dronken bent en dergelijke...
Op maandag 06 mei 2002 20:46 schreef LenL het volgende:
Waar ik ook van kan gaan huilen is de "spam" (tussen haakjes) in het begin van de pim fortuyn topics waarin iedereen vertelt hoe erg hij/zij het wel niet vint en dat het slegt is voor de democratie en waar nederland helemaal naar toe gaat. Maar na 10 van die posts weet ik dat ook wel... hier krijg ik natuurlijk weer allerlei negatief commentaar op.....
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 07-05-2002 01:24]
Dit gebeurt dus ook op de frontpage. Emoties tonen is prima, zo lang je er anderen niet mee kwetst.
Precies om deze reden staan zowel dit soort berichten als soortgelijke topics in ANM al een poosje op mijn ignore-list...
edit: tiepvautje
[Dit bericht is gewijzigd door Hik op 07-05-2002 01:51]
quote:Tja idioten reageren overal.
Op maandag 06 mei 2002 18:38 schreef RemCow het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18354
"en zo reageert links.."
"D0h het is zo'n hersendode tering linkse schoft.. vast met uitkering ernzo"
Maar voor sommigen is deze vrijheid te vrij, en kunnen hier niet mee omgaan. We zien het steeds vaker en zo wordt door een handjevol mensen onze verworven vrijheid weer afgenomen (de mens moet beschermd worden tegen zichzelf).
Heel erg triest.
quote:ja dus??? omdat mensen een andere waarheid dan jou zien hoef je toch niet meteen mee af te rekenen?? of wacht dat is al gebeurd
Op maandag 06 mei 2002 18:38 schreef RemCow het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=18354Niet te geloven hoe ontzettend DOM sommige posters op de Frontpage zijn. Fortuyn is neergestoken / schoten, wat inderdaad best wel erg is. Maar wat roepen sommigen?!
"en zo reageert links.."
"D0h het is zo'n hersendode tering linkse schoft.. vast met uitkering ernzo"En zo kan ik maar door gaan. Of wat dacht je van die hersenlozen die eerst niet van plan waren om op Pim Fortuyn te stemmen het nu opeens wel doen... sorry hoor, odmat hij is neergeschoten?!
*zucht*
het is toch niet te geloven
![]()
gelukkig is dat nieuwsbericht dichtgegooid, dat scheelt weer een hoop stupid reacties.
ik zie wel enkele motieven in of islam of links die een domme sukkel hebben ingehuurd om het vieze werk voor hun te doen
oh wacht je gaat vast me bericht editten omdat ik zelf denk.. maakt niet uit hoor je geeft mij alleen maar bevestiging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |