Je bedoelt dat alleen in Nederland die bewuste treinen rijden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:05 schreef BaggerUser het volgende:
lol
Alleen in Nederland rijden er btw dubbeldekkers
quote:With the abandonment of its plutonium program, U.S. officials claimed North Korea began an enriched uranium program. Pakistan, through Abdul Qadeer Khan, supplied key technology and information to North Korea in exchange for missile technology around 1997, according to U.S. intelligence officials.
http://en.wikipedia.org/w(...)_of_mass_destruction
Helaasquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:05 schreef BaggerUser het volgende:
lol
Volgens mij gaat dat op voor koplopers. Die zijn alleen in NL.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:05 schreef BaggerUser het volgende:
lol
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat op voor koplopers. Die zijn alleen in NL.
Hey, dat wist ik niet. Toffe dingen. Jammer dat in Nederland die voorste deuren niet meer gebruikt wordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ook dat niet.. Uniek zijn ze wel. Meestal wordt de cabine aan de kant geklapt om een doorloop te krijgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland heeft niet eens een eigen kopjequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:45 schreef Flurry het volgende:
[..]
Helaas
http://en.wikipedia.org/wiki/Bilevel_car
dat valt makkelijk te regelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:06 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Nederland heeft niet eens een eigen kopje
Volgens mij is het verboden te handelen met DPRKquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef gifkwal het volgende:
Volgens mijn Koreaanse vriend staat er op de postzegel zelf alleen "Trein" en "Postzegel van Chosun " (Noord-Korea noemt zich Chosun).
Frappant. Het kan natuurlijk dat de NS ooit een lading oude treinen heeft verscheept. Zo rijden er toch ook allerlei Nederlandse oude ambulances rond in Afrika en zo.
Misschien een vorm van liefdadigheid. Die oude ambulances worden volgens mij ook niet verkocht maar gewoon geschonken, zodat ze er van af zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij is het verboden te handelen met DPRK
Ik denk niet dat we deze dingen al graag kwijt willen en sowieso zijn de transportkosten enormquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:21 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Misschien een vorm van liefdadigheid. Die oude ambulances worden volgens mij ook niet verkocht maar gewoon geschonken, zodat ze er van af zijn.
Bronquote:In 1996-1997 the Pyongyang Metro authorities bought 120 former East German GI (“Gisela”) articulated double cars (in other words, 60 vehicles consisting of two joined carriages each) built at Hennigsdorf near Berlin between 1978 and 1982 by a company that is now part of Bombardier Transportation. The German trains have proved to be significantly more reliable than the Chinese models.
Klopt inderdaad, Nederland koopt trouwens zelf ook voldoende op in het buitenland, vooral vanuit Duitsland.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:35 schreef gifkwal het volgende:
Misschien hebben ze ze dan toch gewoon gekocht, schijnt vaker te gebeuren:
[..]
Bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |