Prachtige foto.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:03 schreef moonmovies het volgende:
[ afbeelding ] Toen zag alles er nog anders uit.
Dat gaat beter worden binnenkort. Een groot deel wordt autovrij en er komt weer meer water.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:00 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat dat Amsterdam Centraal isAls ik er nu kom, word ik overal bijna aangereden door auto's, fietsen en trams
![]()
Da's alleen geen kleurenfoto. Die is ingekleurd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef Nyce het volgende:
Grotere en lichtere versie:
[ afbeelding ]
Mooi parkje voor het Victoria Hotel. Op de plek van Bensdorp Chocolade heeft heel lang een snackbar gezeten, leek volgens mij op een uitbreiding van dit tentje. Kan er alleen geen foto van vinden..
Iemand op de vorige pagina vroeg om een grotere versie, en dit was de enige die ik kon vinden.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's alleen geen kleurenfoto. Die is ingekleurd.
Zo dat zijn echt mooie foto's! Toch wel knap dat men toen (en een halve eeuw daarvoor) al zulke mooie en opzich kwalitatief aardig goede foto's kon maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:33 schreef FL_Freak het volgende:
http://blogs.denverpost.c(...)olor-from-1939-1943/
KICK.
Hier staan mooie foto's. Wel wat jaartjes later.
Is dat niet van Russische WW1 gevangen genomen soldaten of zo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:05 schreef Biogarde het volgende:
Is dit geen hele bekende foto? Heb 'm al veel vaker gezien:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |