Snacks eet ik eigenlijk al niet.... Sporten zou ik inderdaad wel wat meer mogen doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Minder party snacks/frituur/vet vreten knul+ meer sporten
2 keer, maar 's ochtends moet ik echt even uitgebreid douchen om wakker te worden en 's avonds sport ik meestal een uurtje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
2 handdoeken per dag? Hoe vaak douche je per dag?
Ik droog me altijd maar één keer af met een handdoek, tenzij alles in de was zit ofzo...
Ik vind 't eigenlijk maar muf.
Dat is mooi, hopenlijk komt het allemaal weer goed dan en moet je vaker je bed gaan verschonen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:43 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Thx, maar no worries over een half tot 1 jaar ben ik weer van die medicatie af komt helemaal goed!En ook van mijn bloedverdun medicatie.
2 of 3 keer hergebruiken vind ik nog niet zo vies, maar neem aan dat je ook tussen je billen goed droogmaakt met een handoek, daar zitten heel veel (slechte)bacterien, zelfs meteen na het douchen of baderen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef padlarf het volgende:
Pagina 4 inmiddels, en nog niemand heeft uit kunnen leggen wat er zo goor is aan het hergebruiken van je handdoek
Lekker bacteriën kweken, wil niet weten hoeveel dat ding bevat na 3x gebruiken. Lekker een vochtige handdoek telkens laten opdrogenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef padlarf het volgende:
Pagina 4 inmiddels, en nog niemand heeft uit kunnen leggen wat er zo goor is aan het hergebruiken van je handdoek
Zou ik inderdaad moeten gaan doen dan, maar ik vind vast wel een leuk meisje tegen die tijd die het voor mij doet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is mooi, hopenlijk komt het allemaal weer goed dan en moet je vaker je bed gaan verschonen.
Heb jij geen natuurlijke weerstand ofzo? Bacteriën zijn hard nodig voor je immuumsysteem.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Lekker bacteriën kweken, wil niet weten hoeveel dat ding bevat na 3x gebruiken. Lekker een vochtige handdoek telkens laten opdrogen
Ben eigenlijk nooit ziek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb jij geen natuurlijke weerstand ofzo? Bacteriën zijn hard nodig voor je immuumsysteem.
Ah kijk , dat doe ik dus niet met m'n handdoek , tussen m'n reet flossen , waarschijnlijk dat daar het keerpunt is. Want als je dat deed zou ik ook elke dag een nieuwe pakken :$quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
2 of 3 keer hergebruiken vind ik nog niet zo vies, maar neem aan dat je ook tussen je billen goed droogmaakt met een handoek, daar zitten heel veel (slechte)bacterien, zelfs meteen na het douchen of baderen.
De handoek is nat en de meeste badkamers hebben geen supergoede ventilatie en nu met de verwarming aan is het een ideale broedplek voor bacterien.
Dus eigenlijk verspreid je dan je bacterien weer over je lijf uit en ook in je gezicht, dat vind ik persoonlijk niet zo'n fris idee.
Maar een bloedprop is toch vrij ernstig ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Snacks eet ik eigenlijk al niet.... Sporten zou ik inderdaad wel wat meer mogen doen.
Je hebt goede bacterien en slechte bacterien (Salmonella, E. coli, Clostridia, Shigella, Klebsiella en Pneumococcen.)quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb jij geen natuurlijke weerstand ofzo? Bacteriën zijn hard nodig voor je immuumsysteem.
dat scheeld dan ook inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:03 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ah kijk , dat doe ik dus niet met m'n handdoek , tussen m'n reet flossen , waarschijnlijk dat daar het keerpunt is. Want als je dat deed zou ik ook elke dag een nieuwe pakken :$
Ik pak trouwens wel elke dag een schoon washandje
Je hebt geen fuck verstand van bacterien en je weet het.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Lekker bacteriën kweken, wil niet weten hoeveel dat ding bevat na 3x gebruiken. Lekker een vochtige handdoek telkens laten opdrogen
zoveel onzin in een post.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef honda1990 het volgende:
TS föhnt haar katten![]()
1x per dag douchen, tenzij bokstraining, elke keer een nieuwe handdoek
TS maakt 'sochtends ontbijt voor haar katten
maar mam :$ als je dan 2 handdoeken gebruikt , 1tje voor sochtends en 1tje voor na het trainen , en die gewoon laat drogen op een droge plek met frisse lucht , dan kunnen die toch wel een dag of 3 / 4 mee ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
zoveel onzin in een post.
nou, ik train iedere dag, vandaar dus ook meerdere keren douchen....
Nee, ik maak mijn intieme delen ook goed droog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:11 schreef shadowflash het volgende:
[..]
maar mam :$ als je dan 2 handdoeken gebruikt , 1tje voor sochtends en 1tje voor na het trainen , en die gewoon laat drogen op een droge plek met frisse lucht , dan kunnen die toch wel een dag of 3 / 4 mee ?
Klopt, sowieso wel maar hangt er ook vanaf waar die zit. En dat die dus niet losschiet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Maar een bloedprop is toch vrij ernstig ?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik maak mijn intieme delen ook goed droog.
Maar dat kontdroog-stukje raakt de volgende dag weer wel mooi die schone haartjes aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik doe 2 dagen met een handdoek.
Dag 1 voor mijn lichaam en de dag daarna voor mijn haren.
Ik was mijn haren om de dag namelijk dus komt zo prima uit![]()
Wel dus iedere dag schone voor lichaam.
Ik moet er toch niet aan denken dat ik net mijn gezicht afveeg met het stukje dat gisteren mijn kont heeft gedroogd
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar dat kontdroog-stukje raakt de volgende dag weer wel mooi die schone haartjes aan.
Toch niet elke keer als die bacterie in een wondje komt? Dan zouden veel meer mensen last moeten hebben van de gevolgen van die bacterie. Iedereen heeft die streptokokken bacterie in mond en keel namelijk, en iedereen heeft wondjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
( vleesetende bacterie) die op iedere huid voorkomt en doorgaans geen kwaad kan, behalve als het in een wond terecht komt,
zit wat inquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik maak mijn intieme delen ook goed droog.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Toch niet elke keer als die bacterie in een wondje komt? Dan zouden veel meer mensen last moeten hebben van de gevolgen van die bacterie. Iedereen heeft die streptokokken bacterie in mond en keel namelijk, en iedereen heeft wondjes.
Maar het is een eng iets, en ik was toen ook erg geschrokken van je verhaal.
Nee, niet altijd, eigenlijk moet je dan gewoonweg pech hebben, wij waren ook flink geschroken, maar het gaat nu hele erg goed, veel beter dan verwacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Toch niet elke keer als die bacterie in een wondje komt? Dan zouden veel meer mensen last moeten hebben van de gevolgen van die bacterie. Iedereen heeft die streptokokken bacterie in mond en keel namelijk, en iedereen heeft wondjes.
Maar het is een eng iets, en ik was toen ook erg geschrokken van je verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |