abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:45:52 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_77366635
Mensen die na iedere douchebeurt een schone handdoek pakken .

Wacht maar tot je zelf de was moet draaien voor jezelf, je vent en de 3 kids .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_77366716
Een vriend van me wisselt elke dag zijn handdoek omdat hij het smerig vind dat hij met de handdoek waar hij zijn reet mee heeft gedroogd de volgende dag door zijn gezicht wrijft........

Echt
Om de 3 dagen is meer dan voldoende. Als je je toch goed douched, dan is je sterretje toch ook weer schoon. Retards.
U MAD?
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:54:19 #78
157922 fathank
pi_77366816
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Een vriend van me wisselt elke dag zijn handdoek omdat hij het smerig vind dat hij met de handdoek waar hij zijn reet mee heeft gedroogd de volgende dag door zijn gezicht wrijft........

Echt
Om de 3 dagen is meer dan voldoende. Als je je toch goed douched, dan is je sterretje toch ook weer schoon. Retards.
Wat een faler .

Is zijn reet niet schoon na het douchen ofzo?
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:01:20 #79
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_77366966
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:49 schreef de_boswachter het volgende:

Echt
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:07:20 #80
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_77367134
2x per dag douchen is niet echt goed voor het lichaam. Ten eerste ontvet je de huid te veel en ten tweede verstoor je de bacterie huishouding ook te veel. Als je geen fysieke arbeid verricht en dus niet vies wordt is 1x per 2 dagen douchen meer dan voldoende. Sterker nog, dat is zelf beter voor je huid. Maarja, veel mensen zijn tegenwoordig geobsedeerd door hygiene en denken dat meer beter is.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:10:14 #81
3185 Adelante
To let it go now
pi_77367203
Om de dag een schone hier.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77367312
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef PalmRoyale het volgende:
2x per dag douchen is niet echt goed voor het lichaam. Ten eerste ontvet je de huid te veel en ten tweede verstoor je de bacterie huishouding ook te veel. Als je geen fysieke arbeid verricht en dus niet vies wordt is 1x per 2 dagen douchen meer dan voldoende. Sterker nog, dat is zelf beter voor je huid. Maarja, veel mensen zijn tegenwoordig geobsedeerd door hygiene en denken dat meer beter is.

Het is niet eens alleen dat hoor.
Ik persoonlijk vind het ook gewoon heerlijk om als ik net wakker ben een verfrissende douche te nemen
Of juist als ik last heb van mijn rug een hete douche!
Als je je huid achteraf goed verzorgd met lotion en niet al te veel doucheschuim met een hoge ph waarde gebruikt valt het uitdrogen ook wel mee.

Het is gewoon een feit dat mannen en vrouwen over zulke dingen heel anders denken dus dit topic kan nog wel weken doorgaan en er zullen er nog heel wat soortgelijke gaan volgen
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:16:16 #83
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77367357
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 04:07 schreef twiFight het volgende:
Smetvrees regeert weer zie ik En maar afvragen waarom we in +/- 2050 een watertekort hebben...

Oh en btw, 1 keer per dag douchen is voor paupers, en met 2 keer per dag hoor je er ook allang niet meer bij hoor, minimaal 4 keer per dag, anders stink je! Want zolang je geen penetrante geur van shampoo ruikt dan betekent dat automatisch dat je stinkt.

En niet gaan janken als je kinderen ziek worden he, dat doe je zelf. En nee, dat komt niet door vieze bacterien, dat komt omdat ze door jou geen weerstand hebben. Maar vooral zo doorgaan hoor mammie, je bent echt een supermoeder! Niet vergeten overal in huis antibacteriele zeep neer te zetten he!
Jeetje wat een onzin, ik douche 2x per dag omdat ik iedere dag sport en als ik 's ochtends niet douche ben ik niet wakker te krijgen.
Ik ga niet als ik een uur of langer heb zitten zweten niet douchen, dat heeft niks met smetvrees te maken maar puur met nadenken aan de medemens.
Mijn kinderen zijn juist heel weinig ziek,we hebben 4 katten en ik ben niet een superhuisvrouw, ik doe het huishouden omdat het moet, niet omdat ik er zoveel voldoening uit krijg.
Ben ook zeker geen supermoeder, begrijp ook totaal niet wat dat met dit onderwerp te maken heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_77367370
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef PalmRoyale het volgende:
Klopt maar het hangt ook enorm er vanaf of je shampoo gebruikt etc etc en hoelang je doucht en dat soort dingen meer.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:18:50 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77367426
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 07:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Moet je je voorstellen dat iedereen er zo'n belachelijke fobie m.b.t. het handdoekengebruik op na houdt?

Een huishouden van 4, iedereen 2 handdoeken per dag = 8. Betekent dat je per week 56 handdoeken gebruikt

Ik bezit slechts 3 handdoeken in totaal, hoe wil ik dat gaan bolwerken?

ZIEK FIGUUR, ZESENVIJFTIG HANDDOEKEN PER WEEK, DENK TOCH GODVERREDOMME EENS NA!!!!
Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.
Mijn man gebruikkt 1 handoek.
Dus dat valt wel mee, maar met een gezin met 2 jonge kinderen en 4 katten zit je nu eenmaal al heel snel aan veel was.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:20:17 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77367464
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef fathank het volgende:
Mensen die na iedere douchebeurt een schone handdoek pakken .

Wacht maar tot je zelf de was moet draaien voor jezelf, je vent en de 3 kids .
dus nog 1 kind erbij en dan doe ik dat niet meer?
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:23:04 #87
157922 fathank
pi_77367541
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

dus nog 1 kind erbij en dan doe ik dat niet meer?
Jij houdt blijkbaar van een hoop was, prima. Mij niet gezien.
pi_77367589
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn kinderen gaan om de dag in de bad, de andere dag worden ze gewoon gewassen met een washandje.
Dus dat valt wel mee, maar met een gezin met 2 jonge kinderen en 4 katten zit je nu eenmaal al heel snel aan veel was.
dusseh jij bent er zo een die zn katten ook maar in bad doet , omdat die beesten " niet schoon genoeg van zichzelf zijn" royal sadness

ik pak een schone handdoek als ie begint te meuren en dat is zo om de week * haalt schouders op*
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:24:45 #89
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77367593
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Jij houdt blijkbaar van een hoop was, prima. Mij niet gezien.
Nee, daarom is mijn man nu ook geholpen.
Maar volgens jou leer je het pas af met 3 kinderen, heb er pas 2.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:27:05 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77367669
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef shadowflash het volgende:

[..]

dusseh jij bent er zo een die zn katten ook maar in bad doet , omdat die beesten " niet schoon genoeg van zichzelf zijn" royal sadness

ik pak een schone handdoek als ie begint te meuren en dat is zo om de week * haalt schouders op*
wat zit je voor onzin te verzinnen.
Is je eigen leven zo kut dat je maar het leven van anderen moet gaan aanvullen met je labiele gedachtegang ofzo?
pi_77367670
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je gooit je katten ook bij de was? Stel je niet zo aan je zit gewoon met een gem. gezin van 4 dus niks bijzonders.

En jou handdoeken verbruik slaat werkelijk nergens op, wat dacht je van smorgens gewoon je kop onder de kraan en een washandje, afdrogen en die handdoek na het sporten weer gebruiken. Meestal heb je na het sporten gedouched dus je bent schoon dus die handdoek kan nog wel een dag mee.

Je spreekt wel veel over "mijn man dit en zo" irritant
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:29:51 #92
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77367757
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef Crank het volgende:

[..]

Je gooit je katten ook bij de was? Stel je niet zo aan je zit gewoon met een gem. gezin van 4 dus niks bijzonders.

En jou handdoeken verbruik slaat werkelijk nergens op, wat dacht je van smorgens gewoon je kop onder de kraan en een washandje, afdrogen en die handdoek na het sporten weer gebruiken. Meestal heb je na het sporten gedouched dus je bent schoon dus die handdoek kan nog wel een dag mee.

Je spreekt wel veel over "mijn man dit en zo" irritant
WHAT THE FUCK!! jullie zitten allemaal onzin te verzinnen over mijn leven, als ik dan dus zeg dat het niet het geval is heb ik het alsnog gedaan.

Heb het idee dat ere vele zich hier aangesproken voelen en dus ineens beseffen dat je eigenlijk een smeerlap bent.
Zo'n 2 of 3 keer een handoek gebruiken heb ik geen moeite mee hoor.
Maar het gaat hier over een week lang!!!
pi_77367957
Wtf?

Nu snap ik waarom het milieu naar de klote gaat. Een keer per drie/vier dagen vervangen is zat.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:36:47 #94
157922 fathank
pi_77368001
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, daarom is mijn man nu ook geholpen.
Maar volgens jou leer je het pas af met 3 kinderen, heb er pas 2.
Alsof die 3 als harde richtlijn geldt .
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef snakelady het volgende:

[..]

WHAT THE FUCK!! jullie zitten allemaal onzin te verzinnen over mijn leven, als ik dan dus zeg dat het niet het geval is heb ik het alsnog gedaan.

Heb het idee dat ere vele zich hier aangesproken voelen en dus ineens beseffen dat je eigenlijk een smeerlap bent.
Zo'n 2 of 3 keer een handoek gebruiken heb ik geen moeite mee hoor.
Maar het gaat hier over een week lang!!!
Nou boehoe wat erg zeg, een week lang een handdoek gebruiken. Word je er ziek van ofzo?
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:38:14 #95
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77368056
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

2 x douchen, 2 handdoeken.
Tering zeg.
Je kan best een paar keer met een handdoek doen als je hem goed laat uitwaaien.
Telkens na 1 keer gebruiken in de was gooien is wel verspilling van energie en water.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:38:47 #96
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77368076
nee dat zal wel niet, maar fris vind ik anders, die handoek staat aan het einde van de week stijf heb ik zo'n idee.
pi_77368134
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef snakelady het volgende:
nee dat zal wel niet, maar fris vind ik anders, die handoek staat aan het einde van de week stijf heb ik zo'n idee.
Ik denk stijver dan de lul van die vent je.
Welke man kan nu geil worden van een type vrouw zoals jij
Bah
U MAD?
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:41:16 #98
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77368170
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 02:28 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

ben zo blij dat ik geen man ben dan
Als je een man was, had je waarschijnlijk meteen gezien dat dat sarcastisch was.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:41:26 #99
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_77368177
TS wast de poeperts van haar katten elke dag, omdat het anders zo vies is
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:42:30 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77368215
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Tering zeg.
Je kan best een paar keer met een handdoek doen als je hem goed laat uitwaaien.
Telkens na 1 keer gebruiken in de was gooien is wel verspilling van energie en water.
Ook niet naar 1x, na 2 keer gebruiken gooi ik hem in de was, gebruik dus voor mezelf 2 handoeken per dag en vaak wil ik nog wel eens een handoek de volgende dag weer gebruiken voor mijn haar.
Ik heb lange haren en vind het prettig om daar een handoek omheen te wikkelen, en gebruik er dan dus nog eentje voor mijn lijf.
Zo heel gek is dat geloof ik niet voor een vrouw, tenminste, niet als ik in mijn omgeving kijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')