Mwah. Dat viel uiteindelijk best mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:27 schreef Vido23f het volgende:
Noord-Korea. Eens er in, kom je er nooit meer uit.
Landen, geen continenten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:55 schreef Be-Smart het volgende:
N-Amerika
Daar zou ik me heel erg ongelukkig voelen....
Echt wel... zeker als het levensmiddelen betreft.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:29 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Dat is echt een mythe! Het prijsniveau in Zweden bijv. is echt niet veel hoger dan in Nederland.
Volkomen mee eens. Kijk maar naar het Midden-Oosten nu en het Midden-Oosten van 30 - 40jaar geleden...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:13 schreef Burdie het volgende:
Ik vind btw 'nooit' wel een erg groot woord, ik denk niet dat ik nu kan zeggen waar ik 'nooit' naartoe zou willen, over 10 of 20 jaar kan de wereld heel anders zijn.
En dat baseer je op 1 vakantie in Zweden ofzo?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt wel... zeker als het levensmiddelen betreft.
Vakantie, ja. En ik heb er familie wonen. En mijn vader heeft er een tijdje gewoond. En ik heb er een keer onderzoek naar gedaan voor mijn opleiding. Waar is jouw ervaring op berust?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat baseer je op 1 vakantie in Zweden ofzo?
Zweden is juist een van de goedkoopste Scandinavische landen, alleen tabak, alcohol en vlees zijn significant duurder dan Nederland, maar de rest scheelt weinig. OK, misschien dat een blikje tomatenpuree 5x zo duur is... 50 cent ipv 10, maar van dat soort dingen kan je natuurlijk niet wakker liggen
10 jaar in Noorwegen wonenquote:Op zondag 31 januari 2010 00:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vakantie, ja. En ik heb er familie wonen. En mijn vader heeft er een tijdje gewoond. En ik heb er een keer onderzoek naar gedaan voor mijn opleiding. Waar is jouw ervaring op berust?.
Maar je hebt gelijk hoor, Noorwegen is duurder dan Zweden. Maar ik zou niet durven beweren dat het prijsniveau in Zweden gelijk is aan dat van Nederland, alles is er toch echt een stukje duurder.
misschien is Zweden niet zo duur als Noorwegen, maar ik vind het leven hier wel significant duurder dan in Nederland. Zeker de levensmiddelen. En als naast dat blikje tomatenpuree je fles mineraalwater ook 5x zo duur is, je stukje vlees ook en de eieren ook, dan gaat het heel hard!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat baseer je op 1 vakantie in Zweden ofzo?
Zweden is juist een van de goedkoopste Scandinavische landen, alleen tabak, alcohol en vlees zijn significant duurder dan Nederland, maar de rest scheelt weinig. OK, misschien dat een blikje tomatenpuree 5x zo duur is... 50 cent ipv 10, maar van dat soort dingen kan je natuurlijk niet wakker liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |