Dat dus. Daarnaast zijn landen als Tsjaad, Sierra Leone, Liberia plaatsen waar ik liever niet heen wil. Antartica hoeft van mij ook niet. Voor de rest: Flevoland associeer ik niet direct met vakantie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:32 schreef Fides het volgende:
Elk land heeft denk ik weer zijn mooie kant. Ik zou alleen nooit naar van die 'Nederlandse' pauperplaatsen aan de costa's willen gaan.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Turkije, Zuid afrika, Azie...dat soort streken...landen waar gezeik is of niet westers.
Over Nigeria kan ik weinig zeggen, maar Ghana is echt geen enkel probleem. Zoals hierboven wordt gezegd: erg stabiel en ook zeker niet onveilig (in elk geval is Accra niet onveiliger dan de meeste grote steden).quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:07 schreef Drassss het volgende:
Verschillende Afrikaanse landen zoals Ghana, Nigeria.
Dat dus. Plus op dit moment ook de 'makkelijke' landen, zoals Hik zegt. Een reisje door Toscane of Andalusië kan ook nog wel als ik 65 ben. Plus landen die al te 'plat getreden' zijn en waarvoor een prima alternatief is. Dus bijv geen Nepal, maar wel Bhutan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:39 schreef Drive-r het volgende:
Gebieden met oorlog zijn lastig en minder aantrekkelijk. Verder alle "all-inclusive" plekken, daar wil ik liever niet eens in de buurt komen.
Niet landen die vaak op dit soort lijsten voorkomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Iran
Rusland
Polen
Amerika
Noorwegen en Zweedselland
Dat zegt wat over je wereldbeeldquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Turkije, Zuid afrika, Azie...dat soort streken...landen waar gezeik is of niet westers.
dat is idd waarom ook ik er wss nooit meer zal komen. Trouwens is Londen overrated.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Engeland. Grauw, grijs, regen, lelijke mensen, smerig eten.
Wat?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:32 schreef misteriks het volgende:
Het enige positieve aan NL vond ik dat de mensen er wel vriendelijk waren.
Ik zou zelf nochtans vele liever tussen de locals in Congo vertoeven en er 'n afrikaans feestje bouwen dan bvb in Israel uitgescholden worden omdat je op 'n zaterdag een taxi wil nemen of bvb de lift; laat staan dat ik mijn vriendin in een gewaad moet steken om bvb Saoudi-Arabie te "mogen" ontdekken...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zegt wat over je wereldbeeldSowieso als je landen met gezeik gaat noemen dat je in heel Afrika het meest ontwikkelde gebied opnoemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |