abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77363285
TS begint:

-Sierra Leone
-Haïti
-Iran

omdat: ik denk dat dat geen leuke landen zijn.
<hr>
pi_77363293
Iran
Rusland
Polen
Amerika
Noorwegen en Zweedselland
Snollebolt
pi_77363303
Ik zeg nooit nooit.

Naja de noord en zuidpool denk ik niet.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_77363319
Nederland.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_77363337
Elk land heeft denk ik weer zijn mooie kant. Ik zou alleen nooit naar van die 'Nederlandse' pauperplaatsen aan de costa's willen gaan. Saudi Arabie, Afghanistan en ook landen als Kazachstan, Oezbekistan, Turkenistan trekken me ook niet zo, al zullen daar ook wel prachtige dingen te zien zijn.
pi_77366237
Er zijn geen landen waar ik nooit naartoe zou willen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_77366606
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:32 schreef Fides het volgende:
Elk land heeft denk ik weer zijn mooie kant. Ik zou alleen nooit naar van die 'Nederlandse' pauperplaatsen aan de costa's willen gaan.
Dat dus. Daarnaast zijn landen als Tsjaad, Sierra Leone, Liberia plaatsen waar ik liever niet heen wil. Antartica hoeft van mij ook niet. Voor de rest: Flevoland associeer ik niet direct met vakantie.
TRV
pi_77366623
Turkije, Zuid afrika, Azie...dat soort streken...landen waar gezeik is of niet westers.
pi_77367129
Gebieden waar oorlog is ga ik niet heen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_77368116
Gebieden met oorlog zijn lastig en minder aantrekkelijk. Verder alle "all-inclusive" plekken, daar wil ik liever niet eens in de buurt komen. Afrika trekt mij op sommige plekken ook minder, maar er blijft gelukkig genoeg over. Landen als Iran zou ik juist graag bezoeken, schijnt erg mooi te zijn.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:42:33 #11
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77368217
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Turkije, Zuid afrika, Azie...dat soort streken...landen waar gezeik is of niet westers.

On topic: Ik heb geen hele landen waar ik niet heen wil. Wel gebieden binnen landen misschien, zoals de al genoemde massabestemmingen (ook dat moet je vanuit antropologisch oogpunt een keer doen; heb ik gedaan; is niets voor mij ). Ook heb ik moeite met de kou, dus Antartica staat niet bovenaaan mijn lijstje, maar het is wel heel bijzonder volgens mij; ik sluit het niet uit.

Voorlopig stel ik rondreizen door "makkelijke" bestemmingen (VS, Australië, Frankrijk ) nog even uit. Heb zo'n idee dat dat later als ik oud en reumatisch ben ook nog wel kan. Nu dan liever "landen waar gezeik is of niet Westers".
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_77369090
Verschillende Afrikaanse landen zoals Ghana, Nigeria. De weging van prachtige natuur, maar toch onveiligheid in grote steden maakt het voor mij niet aantrekkelijk genoeg. Tevens verschillende Oostblok landen, zoals Moldavië, Wit Rusland die mij totaal niet trekken.

Costa plekken, Turkeije, Kreta en Griekenland is ook niks voor mij.
pi_77370879
Ghana is zo'n beetje het meest stabiele land in Afrika.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_77371975
- marokko, waarom is niet van belang
- algerije
- tunesie
- libie
- egypte
- saoudi arabie
ach ja zo zijn er nog wel wat landen waar ik nog m'n goudvis niet begraven wil hebben
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:39:33 #15
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77372272
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:07 schreef Drassss het volgende:
Verschillende Afrikaanse landen zoals Ghana, Nigeria.
Over Nigeria kan ik weinig zeggen, maar Ghana is echt geen enkel probleem. Zoals hierboven wordt gezegd: erg stabiel en ook zeker niet onveilig (in elk geval is Accra niet onveiliger dan de meeste grote steden).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:01:52 #16
109106 umberrella
verraden door mijn illusies
pi_77373067
Spanje.
Griekenland.
Antillen
I’ve had enough
Gonna stand up straight
And rebuild my life
Well you gotta have faith
pi_77375179
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:39 schreef Drive-r het volgende:
Gebieden met oorlog zijn lastig en minder aantrekkelijk. Verder alle "all-inclusive" plekken, daar wil ik liever niet eens in de buurt komen.
Dat dus. Plus op dit moment ook de 'makkelijke' landen, zoals Hik zegt. Een reisje door Toscane of Andalusië kan ook nog wel als ik 65 ben. Plus landen die al te 'plat getreden' zijn en waarvoor een prima alternatief is. Dus bijv geen Nepal, maar wel Bhutan.

Mensen die denken dat landen als Iran, Oezbekistan, Kazachstan, Jemen, etc. de toerist niks te bieden hebben, moeten maar eens op m'n flickr-icoontje klikken en kijken bij 'visited places'.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2010 13:55:10 ]
  Moderator donderdag 28 januari 2010 @ 14:04:25 #18
45833 crew  Fogel
pi_77375564
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Iran
Rusland
Polen
Amerika
Noorwegen en Zweedselland
Niet landen die vaak op dit soort lijsten voorkomen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:49:49 #19
62913 Blik
The one and Only!
pi_77377256
Ik wacht even op MoneyTalks om zijn mening te posten

Ver, goedkoop, veilig. Waarheen?
pi_77378026
Ik heb toch al aardig wat landen hier de revu zien passeren die ik graag bezoek of die ik op mijn lijstje van te bezoeken landen zie staan. Ik heb wel landen die me niet direct aantrekken maar geen enkel land waarvan ik zeg dat ik er nooit heen zou willen. Oorlogen zijn vaak tijdelijk. En ook in landen met oorlogsgebieden kan het op andere plekken in dat land best prettig toeven zijn. (Verder ben ik al eens in een oorlogsgebied geweest, maar dat was niet als toerist.). Veiligheid is relatief.
pi_77378553
Engeland. Grauw, grijs, regen, lelijke mensen, smerig eten.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:29:34 #22
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77378775
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dat zegt wat over je wereldbeeld Sowieso als je landen met gezeik gaat noemen dat je in heel Afrika het meest ontwikkelde gebied opnoemt
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:32:05 #23
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77378862
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:23 schreef Fukjoeman het volgende:
Engeland. Grauw, grijs, regen, lelijke mensen, smerig eten.
dat is idd waarom ook ik er wss nooit meer zal komen. Trouwens is Londen overrated.
Nederland wss ook nooit meer. Heb als kind de waddeneilanden , friesland en de meeste "historische" steden gedaan, en vond er helemaal geen bal aan. Het enige positieve aan NL vond ik dat de mensen er wel vriendelijk waren.
Verder denk ik nooit naar Australie te willen (veel te ver, en zegt me ook helemaal niets) en zal ik voor India ook in het hate-kamp zitten.
Ik sta in feite wel open voor alle nieuwe dingen, dus kan ik bij voorbaat geen landen uitsluiten.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_77378961
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:32 schreef misteriks het volgende:
Het enige positieve aan NL vond ik dat de mensen er wel vriendelijk waren.
Wat?!
Nederlanders zijn helemaal niet vriendelijk. Bv. horecapersoneel loopt maar wat te mokken (gatver een klant, ik moet aan het werk).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:35:33 #25
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_77379006
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:29 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Dat zegt wat over je wereldbeeld Sowieso als je landen met gezeik gaat noemen dat je in heel Afrika het meest ontwikkelde gebied opnoemt
Ik zou zelf nochtans vele liever tussen de locals in Congo vertoeven en er 'n afrikaans feestje bouwen dan bvb in Israel uitgescholden worden omdat je op 'n zaterdag een taxi wil nemen of bvb de lift; laat staan dat ik mijn vriendin in een gewaad moet steken om bvb Saoudi-Arabie te "mogen" ontdekken...
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')