Zoek de schuld eens bij jezelf, zoek de schuld eens bij een cultuur van 'iedereen 5 min beroemd, op wat voor manier dan ook', zoek de schuld eens bij 'ik wil alles wat hij heeft en ik wil het nu'.
We weten nog niet waarom deze persoon dit gedaan heeft maar om iemand op dergelijk wijze te vermoorden vereist een verknipte geest en een die zich inderdaad van consequenties niets aan trekt.
Wraak is niets.. maar de verkiezingen moeten door gaan..
Ik zou Pim stemmen
quote:Wat is daar precies belachelijk en politiek correct aan?
Op maandag 06 mei 2002 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Belachelijk politiek correcte reactie van Rosenmoller trouwens!
V.
quote:Dat mogen de auteurs beslissen. Als ze het wel doen kan ik dat begrijpen, maar er zijn ook best redenen om het niet te doen.
Op maandag 06 mei 2002 23:33 schreef dax het volgende:
Vinden jullie dat het boek "de puinhopen van professor Pim Fortuyn" van die caberetiers uit de winkel moet worden gehaald?
quote:Weet je waar ik nou ook van kots??
Op maandag 06 mei 2002 23:38 schreef Verbal het volgende:[..]
Wat is daar precies belachelijk en politiek correct aan?
V.
Had Kok hem maar geen rascist moeten noemen.
Dus laten we nou ajb niet nog een topic op hol laten slaan met vragen wat is er correct politiek en wat niet.
quote:Get a f***ing grip, please
Op maandag 06 mei 2002 23:48 schreef Bastard het volgende:[..]
Weet je waar ik nou ook van kots??
Die luchtigheid bij sommige mensen hier en die linkse opmerkingen.
Tenslotte heeft links hem omgebracht!
V.
quote:Er is ontzettend veel veranderd. Een benaderbare minister wordt nu afgeschermd. Een politicus kan niet meer gewoon over straat. Dat is wat er is veranderd in Nederland.
Op maandag 06 mei 2002 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
Een triest gevolg van deze laffe moord is dat er nu natuurlijk totaal niks verandert in de Nederlandse politiek. 'Den Haag' doet even geschrokken en zit over een paar weken weer comfortabel in het pluche. Weer 4 jaar vegeteren. Ach, ja een blik agenten hier en daar, alsof dat ook maar iets gaat oplossen. Meer pennenlikkers, nee daar hadden we er nog niet genoeg van. Triest.
Volgens Harry mens wou Fortuyn er 10 dagen geleden mee stoppen omdat de lijst de weinig inhoud zou hebben!!
quote:niet mee eens, ik denk dat ze toch behoorlijk geschrokken zijn van pim fortuyn en dat ze niet snel zullen vergeten wat een charismatische en populistische politicus allemaal teweeg kan brengen. althans dat hoop ik.
Op maandag 06 mei 2002 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
Een triest gevolg van deze laffe moord is dat er nu natuurlijk totaal niks verandert in de Nederlandse ploitiek. 'Den Haag' doet even geschrokken en zit over een paar weken weer comfortabel in het pluche. Weer 4 jaar vegeteren. Ach, ja een blik agenten hier en daar, alsof dat ook maar iets gaat oplossen. Meer pennenlikkers, nee daar hadden we er nog niet genoeg van. Triest.
hoe snel denk je dat er een politicus komt met de zelfde argumenten.. weinig kans.
dit is een ziekelijke ontwikkeling voor ons land, en dat door een verkiezings campagne.
hij wou witte illegalen die 5 jaar in Nederland waren en werkten een verblijfsvergunning geven.
En nog werd hij door het gevestigde zootje in Den Haag omschreven als een rasist.
Ja ik houd de media en politiek Den Haag hier deels voor verantwoordelijk, die mensen zijn op het moment nog steeds de gekozen leiders en hadden hun mening klaar.
ik ga op hem stemmen om zijn mond niet gesnoerd te krijgen
quote:De waarheid is hard !
Op maandag 06 mei 2002 23:49 schreef Verbal het volgende:[..]
Get a f***ing grip, please
V.
Ten eerste wil ik ook dat er een en ander verandert in Nederland. Fortuijn was een uiting van die verandering. En omdat hij al rond de 20 zetels zat, had hij mijn stem niet nodig! Maar na zo'n daad is mi er veel harder verandering nodig en er zullen door mij geen heren in hun pluche blijven zitten.
De andere reden is dat die nummer 2 van de lijst. Mij een aardige knakker lijkt!
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 08:41 schreef Bastard het volgende:[..]
De waarheid is hard !
quote:Nee, d.m.v. het boek in de schappen te laten liggen leeft Pim Fortuyn's gedachtes voort.
Op maandag 06 mei 2002 23:33 schreef dax het volgende:
Vinden jullie dat het boek "de puinhopen van professor Pim Fortuyn" van die caberetiers uit de winkel moet worden gehaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |