abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4087407
Mensen.. ik lees dat hier een aantal mensen het over links hebben enzo... De persoon die PF neer heeft geschoten zal zichzelf ongetwijfeld links noemen. Maar ik wil jullie vragen om links-nederland niet over een kam te scheren!!! Als je dat doet weet je echt NIET wat links is.
Sta stil bij elke stap die je zet.
pi_4087442
DIT IS GEWOON TE GEK VOOR WOORDEN,
MAG JE DAN NIKS MEER ZEGGEN HIER IN DIT VRIJE NEDERLAND!!!!!!! SCHANDALIG,ER ZIJN GEEN WOORDEN VOOR TE VINDEN,:(
  maandag 6 mei 2002 @ 19:50:01 #78
26289 DJ_capital_S
We try it one more time
pi_4087443
Life goes on...

zonder Pim
want die is toot

maar misschien niet, want dat willen ze nog niet zeggen. Als ie in het hoofd is geschoten, ja, dan ziet het er niet zo jofel uit voor hem. Maar, de kogel kan ook zijn afgekaatst op zijn bolleke, dus alle opties zijn open.

Ik sluit me in stilte, en w8 op nieuws

Who's the best? >>>> DJ capital S (details zie site)
pi_4087458
Volgens RTL 4 was het bevestigd...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4087494
De nederlandse politiek krijgt nu een flinke ruk naar rechts... en dan hebben we nu echt het geluk dat de CD niet meedoet.

Je ziet maar weer wat voor een krachtig iets de media is (die hem altijd probeerde in het extreem rechts hoekje probeerde te duwen, met dit als het resultaat)

maandag 6 mei 2002 @ 19:53:34 #81
10090 waspman
life is sweet
pi_4087524
ik wil bij deze even Melkert en Rosenmuller feliciteren. ze hebben hun zin gekregen.
pi_4087525
De lijkwagen isser...
pi_4087554
quote:
Op maandag 06 mei 2002 19:53 schreef waspman het volgende:
ik wil bij deze even Melkert en Rosenmuller feliciteren. ze hebben hun zin gekregen.
Dat slaat dus echt nerges op
pi_4087578
Ik hoop dat LPF ook gewoon doorgaat, misschien niet hetzelfde, maar gewoon om een statement te maken tegenover dit soort randdebielen!
  maandag 6 mei 2002 @ 19:57:47 #85
21709 SuperwomanXXX
Ziet alles!!!
pi_4087614
Helaas! ook al wisten we het!

Het is nu officieel bekend gemaakt dat Pimmetje op 54 jarige leeftijd is overleden op 6 mei 2002!
Wij leven mee met de fammilie/bekende en vrienden van onze Pim!

pi_4087644
quote:
Op maandag 06 mei 2002 19:56 schreef RiXiR het volgende:
Ik hoop dat LPF ook gewoon doorgaat, misschien niet hetzelfde, maar gewoon om een statement te maken tegenover dit soort randdebielen!
Lijkt me beter als ze een andere naam nemen. Lijkt me niet echt gepast om met de naam van een vermoorde politicus campagne te voeren en in de kamer te gaan zitten.
  maandag 6 mei 2002 @ 20:01:58 #87
10090 waspman
life is sweet
pi_4087684
quote:
Op maandag 06 mei 2002 19:59 schreef extremeknul het volgende:

[..]

Lijkt me beter als ze een andere naam nemen. Lijkt me niet echt gepast om met de naam van een vermoorde politicus campagne te voeren en in de kamer te gaan zitten.

uit respect moeten ze juist die naam houden. een eerbetoon aan Pim Fortuyn.. en een symbool voor de verotte democratie hier.
pi_4087795
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:01 schreef waspman het volgende:

[..]

uit respect moeten ze juist die naam houden. een eerbetoon aan Pim Fortuyn.. en een symbool voor de verotte democratie hier.

Inderdaad...die partij mag doorgaan, dat zou Pim ook hebben gewild!
Nederland moet maar eens echt veilig worden!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 6 mei 2002 @ 20:08:24 #89
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_4087802
nog eens:http://www.csbs.nl/ Condoleanceregister Pim Fortuyn
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_4087830
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:01 schreef waspman het volgende:

[..]

uit respect moeten ze juist die naam houden. een eerbetoon aan Pim Fortuyn..

Dat hoort niet in de politiek , niet als partij imo.
quote:
en een symbool voor de verotte democratie hier.
De democratie is niet verrot (juist niet met PF). Het probleem is dat andere mensen gewoon ziek zijn en niks kunnen hebben. Als je je door dit soort dingen politiek laat beinvloeden dan is de democratie verrot.
pi_4087898
Stem op de partij waarop je even voor zessen al op wou stemmen.

Sta boven de angsten, sta boven de woede. Kies hetgeen wat je al wou kiezen. De verkiezingscampagnes zijn gestopt, en er wordt niks meer bekend gemaakt waardoor jouw keuze beïnvloed zou moeten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door weerdo op 06-05-2002 20:14]

pi_4087911
Schei toch eens uit met die eenzijdige reacties dat links hier verantwoordelijk voor is. Rechts heeft hem ook zwart gemaakt.

En hij heeft zichzelf bij tijd en wijle ook lomp ongenuanceerd uitgedrukt.

Er is niet 1 schuldige. Hoofdschuldige is nog altijd diegene die zo ziek is om de trekker over te halen. Ik denk dat we nu zo'n zelfde grote discussie als in D'land na het Erfurt incident krijgen.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  maandag 6 mei 2002 @ 20:34:47 #93
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_4088337
quote:
Op maandag 06 mei 2002 19:14 schreef Koos Voos het volgende:
en dit hebben wij nu te danken aan de demonisering van Pim door LINKS !!
Ga nou niet lopen speculeren, er is nog geen ene moer bekend over de toedracht, dader en diens motieven omtrent deze tragische gebeurtenis.
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
  maandag 6 mei 2002 @ 20:38:25 #94
24099 Tia_Tijger
Demonisator :)
pi_4088404
Alle mensen die nu oproepen tot wraak, haat en meer geweld zijn precies die mensen waar de tegenstanders van Fortuyn zo bang voor waren.
Juist die domheid, de weg van het grootste geschreeuw en het vingerwijzen, de voorpagina van Fok! staat er al vol mee.

Het is zeer triest wat er vanavond gebeurdt is, het is een zwarte dag voor Nederland want dit is niet de manier waarop wij dingen doen hier.

Ironisch genoeg wilde Fortuyn de dingen juist op on-nederlandse wijze gaan doen, nu, dit is helaas gebeurt .

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
pi_4088899
quote:
Op maandag 06 mei 2002 19:56 schreef RiXiR het volgende:
Ik hoop het ook ja...
pi_4088975
pim verneukt dit land
met pim gaat nederland naar de klote
pim roept haat op

ja, dat hebben we gezien. werkelijk ik denk dat we mogen zeggen dat het helemaal het tegenstelde is.
het land is al verneukt
nederland gaat zonder pim naar de klote
er wordt haat tegen pim opgeroepen.

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  maandag 6 mei 2002 @ 21:19:16 #97
11920 MPdave
have no fear, MPDave is here!
pi_4089132
quote:
Op maandag 06 mei 2002 21:11 schreef daburnd88 het volgende:
pim verneukt dit land
pim roept haat op

ja, dat hebben we gezien. werkelijk ik denk dat we mogen zeggen dat het helemaal het tegenstelde is.
het land is al verneukt

idd
fokkiedok....
  maandag 6 mei 2002 @ 21:24:23 #98
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4089209
Het enige wat je hier uit kunt opmaken is dat er krankzinnige mensen rondlopen in dit land.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  † In Memoriam † maandag 6 mei 2002 @ 21:25:39 #99
10849 Hagelslag

pi_4089225
Ik hoop dat er besloten gaat worden de verkiezingen uit te stellen. Ik vind dat LPF (hoezeer ik het ook hartgrondig met ze oneens ben) de gelegenheid moet krijgen om over dit verlies heen te komen en de gelegenheid moet krijgen om na te denken over hoe zij als partij nu verder gaan. Dat is niet meer dan netjes.
Deze tekst is (c) 2001 en (c) 2002 by Hagelslag.[br]
pi_4089298
quote:
Op maandag 06 mei 2002 21:11 schreef daburnd88 het volgende:
pim verneukt dit land
pim roept haat op

het land is al verneukt

hier ben ik het helemaal mee eens, alles waar de maatschappij bang voor is (geweest) schoof men af op Pim, wat heeft men daarmee bereikt....haat tegenover Pim, waar lijdt deze haat toe....de dood van een fantastisch politicus.
het is niet Pim waar we bang voor hoefde te zijn, het is geen oplossing dat Pim er niet meer is, het is de gehele maatschappij waar we bang voor moeten zijn (de maatschappij die Pim wilde verbeteren)
Je kunt je problemen uit de weg lopen, maar daar zijn ze nog niet mee opgelost
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')