SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Je kan ook 3 jaar wachten en dan zeggen, Hey! Nu ben ik echt 27Hij heeft t al verteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd hoe dit verder is gegaan...♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:09 schreef mirved het volgende:
Ik zou 3 jaar wachten met het te vertellen. Dan zeg je over 3 jaar. Ja maar nu ben ik wel 27 dus maakt het niet uit!
quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Je kan ook 3 jaar wachten en dan zeggen, Hey! Nu ben ik echt 27SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
Waarom zou ze ? Het initiatief komt toch bij haar vandaan ?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:26 schreef capricia het volgende:
Ben je niet bang dat ze je gewoon aan het lijntje houdt?
nou ja, nee niet echt eigenlijk. 't kwam genuine overquote:Op maandag 8 maart 2010 11:26 schreef capricia het volgende:
Ben je niet bang dat ze je gewoon aan het lijntje houdt?
Dat zegt weinig. Vrouwen zijn superieur wanneer het neerkomt op dat soort dingen. 2 weken contact is in ieder geval geen goed teken. Beste scenario wat ik me kan bedenken is dat ze twijfelde en uiteindelijk tot de conclusie kwam dat ze volledig voor je wilt gaan ondanks de nadelen. Ik zou sceptisch zijn en er niet al teveel meer van verwachten.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:25 schreef Terloops het volgende:
[..]
nou ja, nee niet echt eigenlijk. 't kwam genuine over
Wat moest hij dan doen nadat ze zei dat ze niet verliefd was en geen contact meer wilde? Haar stalken ofzo?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef Krullehoofd het volgende:
Het kan toch zo zijn, dat TS in die twee weken ook geen contact heeft gezocht. Waardoor zij is gaan denken, hé hij belt of sms't maar niet, waarom is dat toch ? En onderwijl allerlei theorieën in haar hoofd heeft ontwikkeld en dat ze het niet kan uitstaan dat TS haar geen aandacht meer geeft ?!
Och, je hebt er genoeg bij die als een puppy achter de dame in kwestie blijven aanlopen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:51 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat moest hij dan doen nadat ze zei dat ze niet verliefd was en geen contact meer wilde?
Ze heeft dat al uitgesproken, dat ze het een beetje moeilijk vind.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon op de man af vragen of ze het leeftijdsverschil een probleem vindt.
ik heb idd niets meer van mij laten horen, haar ook duidelijk aangegeven dat ik 't een beetje een mateloze actie vond hoe ze het aan gepakt had en haar ook gezegd dat wanneer ze er over na zou denken me waarschijnlijk toch niet zou smssen, nu doet ze dit welquote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef Krullehoofd het volgende:
Het kan toch zo zijn, dat TS in die twee weken ook geen contact heeft gezocht. Waardoor zij is gaan denken, hé hij belt of sms't maar niet, waarom is dat toch ? En onderwijl allerlei theorieën in haar hoofd heeft ontwikkeld en dat ze het niet kan uitstaan dat TS haar geen aandacht meer geeft ?!
Nah not me, wel getwijfeld om iets te sturen, maar uiteindelijk toch niet gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 12:52 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Och, je hebt er genoeg bij die als een puppy achter de dame in kwestie blijven aanlopen.
Dat is gewoon een onzin smoes. Ze wil gewoon niet door haar omgeving als een slettebak gezien worden, toyboy complex heet dat.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Terloops het volgende:
[..]
Ze heeft dat al uitgesproken, dat ze het een beetje moeilijk vind.
[..]
Ik had er aanvankelijk ook best moeite mee dat hij zoveel jonger was dan ikquote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef Krullehoofd het volgende:
Dat is gewoon een onzin smoes. Ze wil gewoon niet door haar omgeving als een slettebak gezien worden, toyboy complex heet dat.
muah, ze is redelijk netjes hoor... en 't maakt dr niets uit wat dr vriendinnnen denken. maar ja ik houd jullie op de hoogtequote:Op maandag 8 maart 2010 14:56 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat is gewoon een onzin smoes. Ze wil gewoon niet door haar omgeving als een slettebak gezien worden, toyboy complex heet dat.
Gevolg is er moeite mee hebben. Het feit is dat hij zoveel jonger is. Wat is de reden voor jouw moeite ? Iets in jou moet gezegd hebben dat je niet met een jongere man samen kan zijn omdat .... (vul maar in).quote:Op maandag 8 maart 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er aanvankelijk ook best moeite mee dat hij zoveel jonger was dan ik
Waarom precies? En hoeveel jaar is hij jonger?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had er aanvankelijk ook best moeite mee dat hij zoveel jonger was dan ik
Goed ideequote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk tegen haar zeggen dat je eigenlijk drie jaar jonger bent. Anders word het alleen maar moeilijker, en voelt zij zich alleen maar langer voorgelogen.. Lijkt mij de beste optie!
Ja, mij ook.....quote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk tegen haar zeggen dat je eigenlijk drie jaar jonger bent. Anders word het alleen maar moeilijker, en voelt zij zich alleen maar langer voorgelogen.. Lijkt mij de beste optie!
Ik vraag me af hoe benieuwd je bent als je je dat afvraagt.quote:
Sorry, topic niet helemaal gelezen, en de datum van beginpost niet gecheckt..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mij ook.....
En na het doorlezen van het topic helemaal
Schade deutschland alles ist vorbei!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sorry, topic niet helemaal gelezen, en de datum van beginpost niet gecheckt..
Jij leest de Libelle?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:48 schreef thejoker-1s het volgende:
Heel simpele formule om uit te rekenen of leeftijd een probleem is of niet: ((leeftijd-vd-oudste)/7)+2. Het getal dat eruit komt is de ondergrens voor de leeftijd van de jongste partner in een relatie.
Heb overigens niet het hele topic gelezen, maar ik dacht dat dit wel van pas zou komen
Ik zou als ik jou was die 2 en 7 maar omdraaien...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:48 schreef thejoker-1s het volgende:
Heel simpele formule om uit te rekenen of leeftijd een probleem is of niet: ((leeftijd-vd-oudste)/7)+2. Het getal dat eruit komt is de ondergrens voor de leeftijd van de jongste partner in een relatie.
Heb overigens niet het hele topic gelezen, maar ik dacht dat dit wel van pas zou komen
Ja, dat lijkt me een goede berekening, de leeftijd van de oudste door 7 delen, plus 2....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:48 schreef thejoker-1s het volgende:
Dat is de berekening die pedofielen er op na houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een goede berekening, de leeftijd van de oudste door 7 delen, plus 2....
Opa van 71 met een meisje van 17 is op die manier tenminste geen enkel probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |