op de sociale werkplaats zijn we nog niet zo ver hoorquote:
Ja hier in Somalie moeten we het er gewoon maar mee doen, wees blij dat we hier ook een sociale werkplaats hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je een vergunning nodig om met betere materialen te werken, of vind je splinters meer voldoening geven?
Als je droog wilt, moet je Frasier kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohh, nu ik hem terug zie is Cancelled niet meer zo grappig.
Maar de eerste keer dat ik die zag, paar jaar geleden
Ik zat alleen op de bank beneden en er zaten zulke droge grappen in dat ik gewoon niet meer bijkwam van het lachen. Toen die alien veranderde in die ice crapping taco lach ik al helemaal in een deuk, en telkens als er een bolletje ijs uit kwam (en cartman 'm ging opvreten), godverdomme toen kon je me echt opvegen
Ik maakte echt varkensgeluiden ofzo want m'n vader kwam naar me toe rennen om te vragen of alles wel goed met me was, die dacht dat ik aan het doodgaan was ofzo
Dan heb je bijdeze een goed idee voor een ideeënbus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
op de sociale werkplaats zijn we nog niet zo ver hoor
yep, leipi. Trieste wil zijn dat een collega gisteravond zich voor een trein heeft geworpenquote:
Die hele fucking Terrance & Philip afleveringen zijn grappigquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:47 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Die is ook echt niet grappig![]()
Scott Tenorman must die
Ben ik over een half uur toch alweer vergetenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:50 schreef Ben. het volgende:
[..]
Dan heb je bijdeze een goed idee voor een ideeënbus.
Oei. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
yep, leipi. Trieste wil zijn dat een collega gisteravond zich voor een trein heeft geworpen
Dan zeg ik het over een half uur weer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik over een half uur toch alweer vergeten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:53 schreef Lotte. het volgende:
Who's that girl next door living in the haunted mansion?
You'd better learn my name, 'cause I am Ashley!
She calls the darkest spells and brews the meanest potions.
You might be the ingredient, I think!
Don't let yourself be fooled by her innocent demeaaaaanor!
*dans*
Over 10 minuten, heb je nog even geduld?quote:
Okay.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Over 10 minuten, heb je nog even geduld?
IK !quote:
Woa, thats fucked up.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
yep, leipi. Trieste wil zijn dat een collega gisteravond zich voor een trein heeft geworpen
Tot morgen schatje!quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
IK !
Slaap lekker iedereen![]()
Dag Moira![]()
![]()
![]()
Nou pas? Ik ga pas om 5 uur. Als Frasier afgelopen is.quote:
Trust.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
IK !
Dag Moira![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:54 schreef Ben. het volgende:
[..]
Whoooo's thaat giiiiiirl. Lalallalalala.
Slaap zacht Pixiequote:Op donderdag 28 januari 2010 01:56 schreef Pixie. het volgende:
[..]
IK !
Dag Moira![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |