Omdat ik jou wil neuken (quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef Myraela het volgende:
Voor mij ook.
HAMSTER HOREN NIET IN DE FRITUUR, DAAROM DATquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:47 schreef ToT het volgende:
En ik zie er uit als een cafetariahouder omdat....?
WIE IS NOU DE SNACKBAR? GIJ OF IK?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:47 schreef ToT het volgende:
Het staat in je onderschrift shitquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:47 schreef ToT het volgende:
Wil je aan iets zuigen?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
HAMSTER HOREN NIET IN DE FRITUUR, DAAROM DAT
Je hebt één voet, toch? Da's wel een hintquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:47 schreef ToT het volgende:
Als je het maar zachtjes doet.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ding Dong, ait de bel gaat!
Hé kut, ik had geen pizza bestelt
Als ik er niet was, had je dit nooit!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
![]()
HAHAAHHAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben god, ik verander onderschriftenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik er niet was, had je dit nooit!
ZIEN JULLIE, IK BEN GOD! I MADE DEZE TOPICJE! IT WAS NIET GOD!
Dat is het! Ik dacht al, waarom denk ik toch steeds dat ik ToT moet bellen als ik honger hebquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je hebt één voet, toch? Da's wel een hint
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
![]()
Jij bent zo grappig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hier naast me zat, had ik je een schouderklop gegeven!
![]()
AAAAIGHT MATTIE ULTRA MEGA UBER EINZZ COOLquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik ben god, ik verander onderschriften![]()
[ afbeelding ]
Om dezelfde reden dat ik steeds Twizu moet bellen als ik geil ben?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is het! Ik dacht al, waarom denk ik toch steeds dat ik ToT moet bellen als ik honger heb
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
AAAAIGHT MATTIE ULTRA MEGA UBER EINZZ COOL
Dat vind ik tof van jequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent zo grappig!Als je hier naast me zat, had ik je een schouderklop gegeven!
IK OOK, hij zou mij trouwens toevoegen hmquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:59 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil ToT op msn.Hij is cool en hosselt dingen voor me.
Dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik steeds Twizu moet bellen als ik geil ben?
PAUL JONGE HIJ LULT!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef Paul het volgende:
[..]
IK OOK, hij zou mij trouwens toevoegen hm
Paul jonge hem vind je overal, als die geen stiekeme contacten met ToT heeft weet ik het ook niet meerquote:
Bam wat? Bam wie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef Paul het volgende:
ToT waar blijf je nou jonge?! BAM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM je msn eens.quote:
Godver, doe nou eens.quote:
Ik wil je alleen maar op msn voor intieme gespreken en wat andere dingen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef ToT het volgende:
En dan allemaal baggeraars in mijn MSN hebben?
Ik ben undercover mod, kijk ik verander jouw tekstquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef Paul het volgende:
ToT is mijn kloon, hierdoor kan ik eindelijk undercover mod zijn
Wij gingen al trouwen hoor schatje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
We gaan trouwen en dan wil die me niet eens op msn.
Dan doe ik ook niet aan seks voor het huwelijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wij gingen al trouwen hoor schatje.
Mijn 10 jarige ziel kan deze gay handel niet aan, HOU OP STOP PLEASEquote:
Ik dump je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wij gingen al trouwen hoor schatje.
Waarom? Wacht maar, ik kom je zo even lekker verkrachten meid.quote:
Horen we daarom nu ook niets meer van whitje-b?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom? Wacht maar, ik kom je zo even lekker verkrachten meid.
Myraela is een meid.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:20 schreef dirkjo het volgende:
[..]
[..]
Mijn 10 jarige ziel kan deze gay handel niet aan, HOU OP STOP PLEASE![]()
![]()
BANNNNNN!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom? Wacht maar, ik kom je zo even lekker verkrachten meid.
Die heb ik al niet meer gesproken sinds ze weg ging.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Horen we daarom nu ook niets meer van whitje-b?
quote:
quote:
Wie?quote:
OMG... misschien.. misschien is ze dood.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die heb ik al niet meer gesproken sinds ze weg ging.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef porsche1 het volgende:
Heb je even voor mij?
Ik heb zin in wat FRIET met wat frikandellen en kroketjes. Kan jij ze even maken?
Dankuuuuu.
Beunhaas.
Paul. Ik mag jou wel.quote:
Misschien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
OMG... misschien.. misschien is ze dood.
Geef me een hamster.. ik kan zulks soort drama niet aan hoor.![]()
![]()
Ik beloof, pm maar je msn hihiihquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen als je belooft echt te gaan zingen.
Wil je dat ze dood is ofzo?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik kom spontaan klaar van Paul zijn stem.
gadverquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:31 schreef Myraela het volgende:
Ik kom spontaan klaar van Paul zijn stem.
Leuk liedje hequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:33 schreef Myraela het volgende:
Vooral het tududududud dudu doet het em.
Wat doe je me aan, zoooo moooooiquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef dirkjo het volgende:
[..]
vond dat het serieus moest, dus had deze er maar niet neergezet:. Maargoed bij deze dus;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |