quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Beter kijk je nu RTL5, geile cheerleaders.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat moet jij als boswachter toch wel gewend zijn.
Wat een anticlimaxquote:Realityserie waarin walgelijk gedrag van ogenschijnlijk alledaagse mensen toevallig is vastgelegd met beveiligingscamera's.
Eigenlijk zijn we nooit alleen, want beveiligingscamera's hangen op de meeste rare plekken.
Een keertje niet doorspoelen op de WC of een vluggertje in het kopieerhok. Voor je het weet lachen al je collega's uit na het zien van de beveiligingsbeelden.
quote:
Zit je dan, voor je televisie naar mensen die niet doortrekken of in hun neus peuteren te kijken. RTLquote:
Iemand die zijn lul sopte in een glas bier om het vervolgens iemand voor te zetten....... het was er echt op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zit je dan, voor je televisie naar mensen die niet doortrekken of in hun neus peuteren te kijken. RTL
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand die zijn lul sopte in een glas bier om het vervolgens iemand voor te zetten....... het was er echt op.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iemand die zijn lul sopte in een glas bier om het vervolgens iemand voor te zetten....... het was er echt op.
Hoogstaande TV dus, wederom.quote:Realityserie waarin walgelijk gedrag van ogenschijnlijk alledaagse mensen toevallig is vastgelegd met beveiligingscamera's.
Eigenlijk zijn we nooit alleen, want beveiligingscamera's hangen op de meeste rare plekken.
Een keertje niet doorspoelen op de WC of een vluggertje in het kopieerhok. Voor je het weet lachen al je collega's uit na het zien van de beveiligingsbeelden.
Als ik bedenk dat het blijkbaar rendabel is om dergelijke meuk uit te zenden, biggelt een traan over mijn wang.quote:
JA ik!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef nattermann het volgende:
Zijn dat die smeerlappen met die 5 ferrari's?
Heeft iemand trouwens die videoband voor me?
Heb je de lichtmetalen versie of de stalen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
JA ik!!!
Ik heb er ook een montage achteraan geplakt dat je die krullebol zo op een kratje ziet staan omdat ie kleiner is dan Koos Spee.
Ik zal het m'n ex-baas vragen. Ze waren van hem, vandaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef nattermann het volgende:
Zijn dat die smeerlappen met die 5 ferrari's?
Heeft iemand trouwens die videoband voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.genmay.com/showthread.php?t=503339
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:28 schreef wise het volgende:WAT DOE JESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.genmay.com/showthread.php?t=503339
U MAD?
je ogen verpestenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |