Proestquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Om te gieeeeeeeeeeeeeeren
Ik zat nog door te praten tegen je in het andere topic, maar die garp was niet leuk meer omdat je deze al had geopend
wel jammer dat we nu niet kunnen rellen hequote:
Ik lig in bed! ECHT! Maar ik heb een laptop!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proest
Zouden ze nou naar bed zijn?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proest
HEY!quote:
Neequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proest
Je lag al in bed toch? Ik sta met mijn PDA met illegale Wifi voor de deur en ga zo heel hard op ke raam kloppenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, dan ga ik ook maar te bed...
TE bed he...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je lag al in bed toch? Ik sta met mijn PDA met illegale Wifi voor de deur en ga zo heel hard op ke raam kloppen
Had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah.... ik heb ook helemaal geen óverwicht
TE bed is NAAR bed, maar dat kan niet meer als je er al in ligtquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
TE bed he...
dus slapen (als in laptop uit en hoofd op kussen)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef MissBliss het volgende:
*lacht om Elisa's grap*
Eigenlijk wel. Omdat ik best al oud ben en zoquote:
Braafquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Ga nu maar wel slapen, bahhh morgen weer vroeg op![]()
Truste allemaal![]()
Jah, zielig hè.quote:
Respect voor ouderen is helemaal weg he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef ElisaB het volgende:
Eigenlijk wel. Omdat ik best al oud ben en zo
Is het jou ook opgevallenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Bamba het volgende:
Respect voor ouderen is helemaal weg he?![]()
Groene?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Ik doe niet mee. Ik ben van het ranja-uitdelen
Ik wacht nog even een paar jaar als je het niet erg vindquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een account aanmaken bij de Libelle
Nou, we hebben net een poging gedaan haar te wegen op de keukenweegschaal, dat ging niet zo goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 @ 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Blissebips, wordt tha Zigg al wat dikkerder?
Nee, want je had eigenlijk allaaaaaaang moeten slapenquote:
Heb je geen gewone weegschaal? Eerst zelf erop en dan met Zigg op de armquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, we hebben net een poging gedaan haar te wegen op de keukenweegschaal, dat ging niet zo goedVoor ze eraf viel zag ik 1,8 kg staan, maar geen idee of dat klopt dus.
Verder is het eten als een bootwerker er ook een beetje af; vandaag was weer een ouderwetse ik-zeur-om-eten-maar-wil-niks-eten-dag
Nou ja, sowieso denk ik eigenlijk niet dat ze aan gaat komen, maar dat is slechts een gevoel omdat we dus de oorzaak van het afvallen niet weten. We zullen het over 5 weken weten!
Dan duurt 5 weken nog lang of niet? Je zou er de kilo's haast willen aankijken lijkt mequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, we hebben net een poging gedaan haar te wegen op de keukenweegschaal, dat ging niet zo goedVoor ze eraf viel zag ik 1,8 kg staan, maar geen idee of dat klopt dus.
Verder is het eten als een bootwerker er ook een beetje af; vandaag was weer een ouderwetse ik-zeur-om-eten-maar-wil-niks-eten-dag
Nou ja, sowieso denk ik eigenlijk niet dat ze aan gaat komen, maar dat is slechts een gevoel omdat we dus de oorzaak van het afvallen niet weten. We zullen het over 5 weken weten!
Heb ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 @ 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je geen gewone weegschaal? Eerst zelf erop en dan met Zigg op de arm
Ja, als dat zou kunnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 @ 22:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan duurt 5 weken nog lang of niet? Je zou er de kilo's haast willen aankijken lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |