Misschien zou je hem eerst moeten activeren en dan direct wisselen? Ik weet niet of het helpt en anders via een ouderwets papieren wijzigingsforumulier met de post.quote:
Dan moet je een positief saldo van maken vandaar dat je misschien niet kon inchecken en uit checken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, -66 cent
Vraag me niet hoe zoiets kan
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dan moet je een positief saldo van maken vandaar dat je misschien niet kon inchecken en uit checken.
Waarschijnlijk wel, je zou voor de zekerheid ook nog zo'n NS-kaartjesautomaat met chiplezer kunnen proberen, maar het lijkt er op dat het een van de twee keren toch gelukt is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef MarijeH het volgende:
Ik snap het niet meer. Ik heb 2 keer geprobeerd om mijn ov chipkaart te activeren en het is niet gelukt volgens mij. Toen ik van middag op ovchipkaart.nl keek las ik tot mijn grote verbazing het volgende:
Kaartnaamnvt
Kaartnummer3528************
Einddatum geldigheid16-03-2014
StatusActief
Huidig saldo **¤ 0,00
Er staan 2 reisproducten op. Maar nu mijn vraag. Heb ik hem goed geactiveerd of niet??
Bij mij wel hoor, wat op die site staat kun je niet op af gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:50 schreef wups het volgende:
Welke twee reisproducten staan erop? Als er twee keer een "Vraag uw OV-bedrijf"-product opstaat (wat is dat überhaupt?) dan issie nog niet geactiveerd (denk ik).
Contact opnemen met ov chipkaart.nl dan moet hij even handmatig eropgezet worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef Rnie het volgende:
Wil ik gister mijn pas activeren...geeft hij aan dat er geen bestelling klaarligt voor mij? Ik had in eerste instantie 2 o chipkaarten gekregen waarvan ik 1 kaart heb laten deactiveren..weten jullie misschien wat er aan de hand is?
Ja, je krijgt meer tijd om je product op te halen dan t/m 31 januari. Dat betekent dat het tijdelijke product dat er nu op staat niet er af gehaald wordt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wilde ik net mijn kaart activeren, geeft dat apparaat aan dat het ophalen van een reisproduct tijdelijk niet mogelijk is. Nu moet ik volgende week naar Utrecht met het OV en het zal me niets verbazen als het ophalen voor die tijd niet lukt. Maar hoe zit het dan met het 'tijdelijke' product wat op mijn kaart staat? Waar kan ik zien welk product er nu nog opstaat en belangrijker kan ik met een ongeactiveerde kaart naar Utrecht?
Hm, dan zal ik het wel nog een paar keer proberen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, je krijgt meer tijd om je product op te halen dan t/m 31 januari. Dat betekent dat het tijdelijke product dat er nu op staat niet er af gehaald wordt.
Maar als je die melding krijgt, meteen nog een keer proberen. Vaak lukt het na een stuk of 5 - 10 keer wel. Dan neem je die paal maar een minuutje langer in bezit, boeien.
Niet in- en uitchecken, en hij moet een kortingskaartje kopen. (bij de NS dan)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs de reeksstarter weet het even niet meer
ik heb dus mn ding opgehaald en reis al heen en weer zo met de bus enzo. Moet zo met de trein, maar neem aan dat dat ook kan? Maar normaal reist mijn vriend mee op mijn korting? Hoe doe je dat?
De conducteur heeft een scanner en kan de producten zien die op je kaart staan. Reizen op saldo is nog niet echt aan te raden of nog niet mogelijk, weet ik eigenlijk niet. Dus jij kunt gewoon instappen en je vriend kan een kaartje kopen met korting.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs de reeksstarter weet het even niet meer
ik heb dus mn ding opgehaald en reis al heen en weer zo met de bus enzo. Moet zo met de trein, maar neem aan dat dat ook kan? Maar normaal reist mijn vriend mee op mijn korting? Hoe doe je dat?
Met andere abonnementen kan het al wel. Met de studenten kaart nog nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef Negaiido het volgende:
Dat vind ik ook raar, ik had een paar dagen geleden mensen gezien die ook echt gingen inchecken of uitchecken. Dat was dan bij de trein. Is het dan toch echt mogelijk of zijn mensen gewoon gek?of beide ...
inmiddels in de trein en het werkt idd zoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De conducteur heeft een scanner en kan de producten zien die op je kaart staan. Reizen op saldo is nog niet echt aan te raden of nog niet mogelijk, weet ik eigenlijk niet. Dus jij kunt gewoon instappen en je vriend kan een kaartje kopen met korting.
Bij mij staan er 6 reisproducten opquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef MarijeH het volgende:
Ik snap het niet meer. Ik heb 2 keer geprobeerd om mijn ov chipkaart te activeren en het is niet gelukt volgens mij. Toen ik van middag op ovchipkaart.nl keek las ik tot mijn grote verbazing het volgende:
Kaartnaamnvt
Kaartnummer3528************
Einddatum geldigheid16-03-2014
StatusActief
Huidig saldo **¤ 0,00
Er staan 2 reisproducten op. Maar nu mijn vraag. Heb ik hem goed geactiveerd of niet??
Wat raar, ik heb er vandaag 2 op kunnen zetten. Dat ding faalde wel met printen van het bonnetjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:29 schreef Debjeee het volgende:
[..]
Bij mij staan er 6 reisproducten op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |