quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:01 schreef hipy123 het volgende:wow die koffer is nice, heb je er zelf stukken uit gesneden zodat de camea etc er in paste?
yup..
pokkewerk

zoals hij nu is uitgesneden kan ik de 420ex voor een 580ex II vervangen en de m-30 media tank kan ook evt uitgesneden worden voor een 580EX II
tussen de 20/40D is er ook nog plek voor een 3e body of lens
tussen de 50mm en 4.5mm zit ook nog plek voor een lens en de 50mm kan verbreed worden voor een grotere lens.
op de body's na heb ik voor alle anderen alleen maar de bovenste laag hoeven uit te snijden..
zal vanavond wel eens wat foto's posten (helaas met iphone geschoten kon toen de ixus nog niet vinden) hoe je met stokjes alles uitmerkt en uitsnijd...
overgens is die koffer niet cheap als je denkt ''die haal ik ff'' deze was rond de 230 euro maar kan wel zo'n beetje alles overleven wat je maar kan bedenken stof/waterdicht en ook opslot te zetten op 2 plekken.
dit jaar van plan om naar Afrika/Zuid Amerika te gaan en dan heb ik voor dit toch liever wat wat 'safe'
edit : net even opgezocht voor je
kofferen daar zit dan dit soort plukschuim in
http://www.cameraland.nl/(...)irtuemart/Itemid,26/je kan er evt ook een fotodivider set indoen maar dit voelde in mijn ogen iets ''stoot vaster'' aan
leuk spul en heb de uitgesneden onderdelen nog deze kan je nog teruglijmen om een nieuwe config te bedenken dus dit ding blijft waarschijnlijk bij me tot ik dood ben
[ Bericht 25% gewijzigd door angel008 op 04-02-2010 12:10:29 ]