Ja, maar ik heb thuis geen Exchange server lopen. Mijn werkmail gebruik ik toch nauwelijks. Maar ik ga offtopic, over naar de iSlate (dat zou een veel mooiere naam zijn).quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Pushnotifcaties zijn hele andere dingen dan pushmail via bijv. Exchange Activesync.
D'r zit een dock bij, en er is zelfs een dock met keyboard voor te krijgen las ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Maartel het volgende:
Ze weten het weer leuk te verkopen, en als ik er één in mijn schoot kreeg geworpen zou ik 'm vast wel aannemen, maar ik zie nog echt even niet wat het aanvult op een ipod/phone en laptop.
Qua het kijken van films hoop ik ook dat ze er een standaardje bij doen.. sure, 't houdt makkelijker vast dan een laptop, maar wie wil zo'n ding een hele film in zijn handen houden??
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Pads is ook Engels voor maandverband. Vandaar dat iTampon trending topic was op Twitter.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik denk dat ik toch liever een fatsoenlijke Tablet heb. Bijvoorbeeld een Lenovo.
De 11" variant gaat de MaxiPad hetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
Pads is ook Engels voor maandverband. Vandaar dat iTampon trending topic was op Twitter.
Mooi? Na alles wat ik van apple gezien heb vind ik dat ze dit ding wel beter hadden kunnen maken. Die randquote:
We snappen je inmiddels wel hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mooi? Na alles wat ik van apple gezien heb vind ik dat ze dit ding wel beter hadden kunnen maken. Die rand
We zijn hier toch om te discussieren of niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We snappen je inmiddels wel hoor
Wat valt er dan aan te discussieren wat iemand mooi vindt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We zijn hier toch om te discussieren of niet?
ik had het hier over meer dingenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat valt er dan aan te discussieren wat iemand mooi vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |