En als je hem er diep genoeg insteekt kan ie geelbruinig wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n klein, bleek dunnetje met een iets dikker kopje
Ga je lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n klein, bleek dunnetje met een iets dikker kopje
Wss 2 slokken, das ruim voldoende voor Greysquote:
Ze heeft nog drie minuten om los te gaan danquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is het zo een slecht plan nog niet dat Elies de boel dicht gaat gooien, Greys is veel te losbandig vanavond
Arme Heer G.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft nog drie minuten om los te gaan dan
Ieuuuwwwwquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En als je hem er diep genoeg insteekt kan ie geelbruinig worden
Ja, ik ga dus niet heel Leiden rondrijden met mn hoofd uit het raam je naam roepend he...quote:
Nou, dat gaat vast helemaal goed komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze heeft nog drie minuten om los te gaan dan
Het adres heb je alquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus niet heel Leiden rondrijden met mn hoofd uit het raam je naam roepend he...
BWAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAAquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
EVIL!!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
Da's toch een vrij snel gemaakt woordgrapje als je het over wattenstaafjes en piem0ls hebt?
Steeds als Ll dacht dat ie rustig kon slapen smste ik alleen het woord 'wattenstijfje' en dan lag hij weer uren in paniek naar het plafond te staren!
Dan stop je hem verkeerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sorry Matequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je lekker
Zeg sorry tegen m'n maatje
quote:
Ik heb 1 blikje redbull op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wss 2 slokken, das ruim voldoende voor Greys
denk je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb 1 blikje redbull op.
Ik zweer het, het komt dus niet door de wodka denk ik, want die heb ik nu niet op
Vooruit, een kwartiertje nog. Maar dan is het tandjes poetsen en naar bedjequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
BWAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAA
En ieuw
Eliehiesssss, mag de avondklok een half uurtje verlaat? Omdat we lief zijn? Ahhhhhhhh![]()
En? Was je besmet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens heb ik de test wél gedaan en was het NIET met een wattenstaafje/stijfje
Ik heb toch alleen je telefoonnummer denk ik?quote:
uitstel!!!!quote:
Erg standvastig ben je niet he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooruit, een kwartiertje nog. Maar dan is het tandjes poetsen en naar bedje
Ga maar naar het plekje in leiden waar je zaterdag ook wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb toch alleen je telefoonnummer denk ik?
Om 22:35 gaat hier echt het licht uit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
Vooruit, een kwartiertje nog. Maar dan is het tandjes poetsen en naar bedje
De rooie flats is lichtbruin?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of er is iets anders vreselijk mis
Dan hoef je niet eens te wachten op de uitslag van de test, maar kun je direct naar vroegere partners gaan bellen en aan de tabletjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of er is iets anders vreselijk mis
quote:
We mogen nog even een kwartiertje met kussens gooien van moeders!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga maar naar het plekje in leiden waar je zaterdag ook was
Pardonquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Jajajaja.
Vertel es gewoon hoe 't met de verrekte kut is?
Die is groen toch?quote:
Ssssssssssssssssssssst!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga maar naar het plekje in leiden waar je zaterdag ook was
Softie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
We mogen nog even een kwartiertje met kussens gooien van moeders!
Hoe moet ik nou weten hoe t met de doos van Elies isquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jajajaja.
Vertel es gewoon hoe 't met de verrekte kut is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |