als je de servicetag inklopt op de Dell website kun je precies zien wanneer deze besteld is..quote:Hoe oud hij is, weet ik niet precies.
Zelf ook een beetje mijn topic vergeten. Er was geen haast bij. Nu iets meer ivm aankomende reparatiekosten voor mijn auto.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
Nog steeds niet verkocht?
Evt. ter vermelding Er draait nu windows XP(home) van mijzelf op. Er zit een licentiesticker op voor XP Prof.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Zelf ook een beetje mijn topic vergeten. Er was geen haast bij. Nu iets meer ivm aankomende reparatiekosten voor mijn auto.
Onderstaande gegevens van de Dell site
Servicetag: 75DT62J
Systeemtype: Latitude D610
Verzenddatum: 13-4-2006
Dell IBU: Europe
hmm nee, dan investeer ik weer, en heb het geld juist nodig.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:37 schreef Chinless het volgende:
toetsenbord kopen? (mag je wel mijn gare d610 erbij overnemn).
Je mag bieden, overigens zijn ze her en der goedkoper te vinden de toetsenborden.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:46 schreef Chinless het volgende:
Maar toetsenborden zijn nieuw 50 euro hoor. Ik zou hem graga overnemen, maar ik wil die prijs er echt niet voor betalen.
Hij gaat nu voor 120E als ik het goed heb, en dat is ECHT niet teveel. Zelf beetje spijt dat ik 150 betaald heb.quote:
ik zie hem glanzen.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:32 schreef Zwolsboy het volgende:
Die dell laptop heeft een resolutie van 1024 bij 768 klopt dat?
Dus gewoon zon vierkant scherm ipv breedbeeld wat aflopende 5 jaar de standaard in laptops is?
is het zon matte scherm of zon glansscherm?
Accu in topstaat. 110 incl, hou ik hem liever zelfquote:Op zondag 6 juni 2010 15:09 schreef leolinedance het volgende:
Accu nog een beetje ok? 110 incl geboden!
Oké. Mocht je je bedenken, pm maarquote:Op zondag 6 juni 2010 23:12 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Accu in topstaat. 110 incl, hou ik hem liever zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |