69 euro om je scherm recht overeind te zettenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:54 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Euh dat kan gewoon? [ afbeelding ] ($69)
Maar denk niet echt dat het idee is.
[..]
Ja net zoals bij iPhone is gebeurd. ()
Je kan er namelijk niet mee bellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Het is een groot uitgevallen iphone iPod touch.
Dat zijn toch gewoon denkfouten haast.. Een HDMI-uitgang en USB is wel het minste wat je verwacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Het is een groot uitgevallen iphone.
Verder kan je er niks mee. Geen HDMI uitgang, geen usb ingang, geen FLASH (!!!!!!) en je kan niks dowloaden buiten de APP store.
Oja je kunt ook maar 1 app tegelijk draaien.
flash is op zijn minst wat je verwacht als die steve jobs zegt dat internetten erop een unieke ervaring word.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon denkfouten haast.. Een HDMI-uitgang en USB is wel het minste wat je verwacht.
Ik hoop dat Apple's ass een keer gewhooped wordt en dat ze eens wat meer naar de klanten gaan luisteren in plaats van die apparaten dicht te timmeren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
flash is op zijn minst wat je verwacht als die steve jobs zegt dat internetten erop een unieke ervaring word.
aan de andere kant, zonder flash is het zeker uniek internettenuniek irritant
Is het dan echt zo dat Flash-content helemaal niet meer toegankelijk wordt? Dat maakt internetten niet alleen irritant, maar gewoon bijna niet meer te doen vandaag de dag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
flash is op zijn minst wat je verwacht als die steve jobs zegt dat internetten erop een unieke ervaring word.
aan de andere kant, zonder flash is het zeker uniek internettenuniek irritant
probeer eens een ereader met e-inkt zoals de bebook one die ik heb (inmiddels 2 exemplaren zelfs). Wat een genot. Het leest even fijn als echt papier, maar ik heb er nu al 400 boeken op staan en het is echt ultrarelaxed om de letters groter te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:57 schreef -0- het volgende:
Sowieso E-books
Flikker toch op als ik een boek wil lezen pak ik er wel een van papier, veel fijner als zo'n gaar lichtgevend schermpje.
Er zit ook een toetsenbord bij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
69 euro om je scherm recht overeind te zetten________!
Bekijk de keynote eens, zie je meteen het verschil qua responsiveness..quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaat op die apple niet veel beter worden, daar zit ook gewoon een 1Ghz ARM processortje in.
quote:Echter, de Ipad slaat de plank mis op een aantal punten:
- Foto's muziek films etc: te weinig geheugen, geen hdmi out, geen bittorrent voor downloaden sowiso geen vrije software
- Geen multitasking, dus geen Messenger of muziekplayer in de achtergrond
- Geen webcam, dus niet chatten etc...
- Niet geschikt als e-reader vanwege het scherm
- Web: Geen flash
- Te duur.. voor dezelfde prijs heb je een PC die wel alles kan.
Kortom, gewoon een Ipod touch met wat groter scherm. Met 3G ook tamelijk nutteloos, want je kan er weer niet mee bellen (zie je jezelf al staan met zp'n grote telefoon)
De Iphone was een ware revolutie. De iPad heeft niets, maar dan ook niets wat we niet al kenden. Doe mij dan maar een el cheapo pc, al zouden ze voor de PC ook eens wat betere touch interface moeten maken. Ik baal wel een beetje, want ik had al in mijn hoofd dit ding te kopen, maar eigenlijk schiet ik er niks mee op. Ik had meer verwacht van apple. Wie weet versie 2? Met wat betere software,multitasking, camera, meer geheugen, meer porten is het wel wat het zou moeten zijn. Wie weet een dual e-paper/TFT scherm....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |