Slim en er is misschien een doelgroep voor echter wil ik gewoon 1 scherm zonder bewegende onderdelen, en ik denk dat inderdaad de echte lezers voor een e-reader achtig apparaat gaan. Deze iPad moet je inderdaad niet als 1e functionaliteit nemen om uren te lezen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef GSP het volgende:
[..]
Asus komt met een dubbel scherm. 1 gewoon scherm en 1 e-paper scherm. Dus het kan wel all-in-one![]()
[ afbeelding ]
Wat is jou dan de meerwaarde van de ipad? Wat trekt jou over de streep?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Slim en er is misschien een doelgroep voor echter wil ik gewoon 1 scherm zonder bewegende onderdelen, en ik denk dat inderdaad de echte lezers voor een e-reader achtig apparaat gaan. Deze iPad moet je inderdaad niet als 1e functionaliteit nemen om uren te lezen.
Kwestie van kinderziektes. Over een half jaar tot een jaar gaan die dingen prima. En tegen een veel lagere prijs en met bijna net zoveel functionaliteit. Maar ja, sommige mensen zullen en moeten een Apple logo op dat ding hebben hequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Catch22- het volgende:
het is wel een cool apparaat hoor, en zoveel fatsoenlijk ebookreaders zijn er neit
steve jobs lange snikkolquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef GSP het volgende:
[..]
Wat is jou dan de meerwaarde van de ipad? Wat trekt jou over de streep?
Hee klein irritant kutnoobje. Kan je even normaal antwoorden ipv een beetje gaan lopen schreeuwen.quote:
Wat ik onder aan vorige pagina ook al onder meer zei. Er worden speciaal games voor gemaakt die leuk gebruik maken van het touchscreen, bij windows spellen + windows tablets is de ervaring toch altijd minder, ik heb zelf de Samsung Q1 gehad dus ik kan het weten. Makkelijker een pdf of een powerpoint door lezen onderweg, netbook scherm is vaak net wat te klein. Internetten op de iPhone gaat al fijn, maar voorkeur heeft om natuurlijk op een groter scherm liggend op de bank/bed te internetten. Hoewel een netbook daar in ook al redelijk volstaat lijkt het me zeer prettig om op dezelfde geniale besturings manier als dat van de iPhone te gebruiken (al is dat persoonlijk). Dit zijn alvast een paar redenen voor mij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef GSP het volgende:
[..]
Wat is jou dan de meerwaarde van de ipad? Wat trekt jou over de streep?
ik schreeuw niet? ik zit gewoon te typen hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hee klein irritant kutnoobje. Kan je even normaal antwoorden ipv een beetje gaan lopen schreeuwen.
Je reageert inhoudsloos en met alleen smilies enzo. Als je wilt dat ik je serieus neem moet je dat niet doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef oahth het volgende:
[..]
ik schreeuw niet? ik zit gewoon te typen hoor![]()
schyzofreen
quote:rhendrix76 (11 minutes ago)
Absolutely amazing, looks awesome! But 1 MAJOR problem. Why would i spend $400-800 for this iPad when it only holds 16GB or 32GB hard drive? My email is atleast 4GB already. This is like me buying a nice Lamborghini, the best of all cars, but after i drive 32 miles, it tells me i cannot drive any further, all used up! This nice expensive iPad is great, but i would have it filled up in a few months and not able to use it any longer cause the hard drive is filled up.
het zal mij verotten of je me serieus neemt of niet dus hou je gezeik maar voor jequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je reageert inhoudsloos en met alleen smilies enzo. Als je wilt dat ik je serieus neem moet je dat niet doen.
Euh dat kan gewoon?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Toch vind ik dat het de functionaliteit zou moeten hebben van een netbook. Bijvoorbeeld door de mogelijkheid er een speciaal toetsenbordje erop aan te sluiten. Misschien ben ik wel ouderwets, maar ik houd er gewoon erg van om papier in m'n handen te hebben. Ik wil strepen kunnen zetten en dingen erbij schrijven en aantekeningen maken. En ik wil een grote krant... niet die tabloid-crap
Ja net zoals bij iPhone is gebeurd. (quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:19 schreef EINZ het volgende:
[..]
Kwestie van kinderziektes. Over een half jaar tot een jaar gaan die dingen prima. En tegen een veel lagere prijs en met bijna net zoveel functionaliteit. Maar ja, sommige mensen zullen en moeten een Apple logo op dat ding hebben he
het zal alleen omarmd worden de apple fappersquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:52 schreef RedFever007 het volgende:
toevallig gezien die gast
Wat een idioot![]()
iPad gaat een flop worden denk (lees: hoop) ik
Ik denk ook veel al de multi touch dat dat optimaal gebruikt gaat worden, op veel platforms zoals windows zijn applicaties voor allerlei doeleinden gemaakt, zowel voor muis en toetsenbord als soms touchscreen. bij dit ding gaan ze de applicaties optimaal voor touchscreen maken zodat de ervaring toch weer wat anders wordt dan een windows touch screen computer. een klein verschil in functionaliteit kan op de markt een weergaloze verandering betekenen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef wise het volgende:
Ik moest vanochtend wel lachen hoe die jobs met vol enthousiasme vertelde dat het de ultieme internet ervaring wordt.
Naar mijn weten browse je nog steeds het internet via een browser, en dat is op alle apparaten hetzelfde.
Valt me ook op veel apple-boys zich gelijk aangevallen worden door de pc-boys. zie ook http://tweakers.net/nieuws/65202/steve-jobs-presenteert-langverwachte-ipad-tablet.html?mode=nested&max=10&niv=0&order=asc&page=1#reacties voor een glimlach op je gezicht
Mij boeit het me allemaal niet zo. Maar ik vraag me wel af, wat is er nou zo speciaal aan dat ding.
Buiten gelaten dat je iets van apple koopt.
Ow jij wilt niet dat mensen naar je luisteren? Veel succes in het leven dan. Verder zijn we het gewoon eens wat apple betreft, alleen jij bent te traag van begrip om dat door te hebben. Pannenkoek.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:46 schreef oahth het volgende:
[..]
het zal mij verotten of je me serieus neemt of niet dus hou je gezeik maar voor je
Ah, ja de kans was groot dat ze dat zelf ook al bedacht hadden natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:54 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Euh dat kan gewoon? [ afbeelding ] ($69)
Maar denk niet echt dat het idee is.
lamme kapstopquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ow jij wilt niet dat mensen naar je luisteren? Veel succes in het leven dan. Verder zijn we het gewoon eens wat apple betreft, alleen jij bent te traag van begrip om dat door te hebben. Pannenkoek.
Gaat op die apple niet veel beter worden, daar zit ook gewoon een 1Ghz ARM processortje in.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Yeah, Responsiveness, wat loopt het weer smooth allemaal..
Dus? de iPhone 3GS loopt op 600Mhz en hapert nooit, dit is alleen een groter scherm, dat vertraagt verder niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaat op die apple niet veel beter worden, daar zit ook gewoon een 1Ghz ARM processortje in.
Software is everything...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaat op die apple niet veel beter worden, daar zit ook gewoon een 1Ghz ARM processortje in.
69 euro om je scherm recht overeind te zettenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:54 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Euh dat kan gewoon? [ afbeelding ] ($69)
Maar denk niet echt dat het idee is.
[..]
Ja net zoals bij iPhone is gebeurd. ()
Je kan er namelijk niet mee bellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Het is een groot uitgevallen iphone iPod touch.
Dat zijn toch gewoon denkfouten haast.. Een HDMI-uitgang en USB is wel het minste wat je verwacht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef IHVK het volgende:
Het is een groot uitgevallen iphone.
Verder kan je er niks mee. Geen HDMI uitgang, geen usb ingang, geen FLASH (!!!!!!) en je kan niks dowloaden buiten de APP store.
Oja je kunt ook maar 1 app tegelijk draaien.
flash is op zijn minst wat je verwacht als die steve jobs zegt dat internetten erop een unieke ervaring word.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon denkfouten haast.. Een HDMI-uitgang en USB is wel het minste wat je verwacht.
Ik hoop dat Apple's ass een keer gewhooped wordt en dat ze eens wat meer naar de klanten gaan luisteren in plaats van die apparaten dicht te timmeren.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
flash is op zijn minst wat je verwacht als die steve jobs zegt dat internetten erop een unieke ervaring word.
aan de andere kant, zonder flash is het zeker uniek internettenuniek irritant
Is het dan echt zo dat Flash-content helemaal niet meer toegankelijk wordt? Dat maakt internetten niet alleen irritant, maar gewoon bijna niet meer te doen vandaag de dag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:36 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
flash is op zijn minst wat je verwacht als die steve jobs zegt dat internetten erop een unieke ervaring word.
aan de andere kant, zonder flash is het zeker uniek internettenuniek irritant
probeer eens een ereader met e-inkt zoals de bebook one die ik heb (inmiddels 2 exemplaren zelfs). Wat een genot. Het leest even fijn als echt papier, maar ik heb er nu al 400 boeken op staan en het is echt ultrarelaxed om de letters groter te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:57 schreef -0- het volgende:
Sowieso E-books
Flikker toch op als ik een boek wil lezen pak ik er wel een van papier, veel fijner als zo'n gaar lichtgevend schermpje.
Er zit ook een toetsenbord bij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
69 euro om je scherm recht overeind te zetten________!
Bekijk de keynote eens, zie je meteen het verschil qua responsiveness..quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
quote:Echter, de Ipad slaat de plank mis op een aantal punten:
- Foto's muziek films etc: te weinig geheugen, geen hdmi out, geen bittorrent voor downloaden sowiso geen vrije software
- Geen multitasking, dus geen Messenger of muziekplayer in de achtergrond
- Geen webcam, dus niet chatten etc...
- Niet geschikt als e-reader vanwege het scherm
- Web: Geen flash
- Te duur.. voor dezelfde prijs heb je een PC die wel alles kan.
Kortom, gewoon een Ipod touch met wat groter scherm. Met 3G ook tamelijk nutteloos, want je kan er weer niet mee bellen (zie je jezelf al staan met zp'n grote telefoon)
De Iphone was een ware revolutie. De iPad heeft niets, maar dan ook niets wat we niet al kenden. Doe mij dan maar een el cheapo pc, al zouden ze voor de PC ook eens wat betere touch interface moeten maken. Ik baal wel een beetje, want ik had al in mijn hoofd dit ding te kopen, maar eigenlijk schiet ik er niks mee op. Ik had meer verwacht van apple. Wie weet versie 2? Met wat betere software,multitasking, camera, meer geheugen, meer porten is het wel wat het zou moeten zijn. Wie weet een dual e-paper/TFT scherm....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |