Inderdaad, daarom zou ik het ook niet kopen. Maar dan nog heb ik veel liever een wat kleiner apparaat waar je iets als Linux op kunt draaien en daardoor gewoon veel meer vrijheid hebt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Catch22- het volgende:
tot je die chinese zooi hebt vastgehad
Hmm thuis op de bank beetje surfen, filmpjes kijken, mailen enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan ook echt geen enkele situatie bedenken waarbij een iPad handig zou zijn. Dat je bij jezelf zou denken "had ik nu maar een iPad"
Maar thuis op de bank heb je toch een fatsoenlijke tv voor films? En een echte pc of laptop voor internetten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm thuis op de bank beetje surfen, filmpjes kijken, mailen enzo
Heerlijk zondagmiddag apparaat
Vraag me af of hier wel flash op zit
Ja dat is ook weer zo...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar thuis op de bank heb je toch een fatsoenlijke tv voor films? En een echte pc of laptop voor internetten?
Wat moet je dan nog met een ipad?
Ik gebruik voor mijn werk heel veel mijn EEEpc. Dat werkt redelijk, maar eigenlijk heb ik iets nodig dat platter en niet uitklapbaar is: Een tablet dus. Ik ben dus wat aan het rondshoppen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kan ook echt geen enkele situatie bedenken waarbij een iPad handig zou zijn. Dat je bij jezelf zou denken "had ik nu maar een iPad"
je moet dat ding met twee handen vast houden. Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik heb dan geen handen meer over on de ipad ook nog daadwerkelijk te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo...
Ik denk dat het door de mobiliteit makkelijker is om even snel dat ding te pakken dan je laptop uit de tas te halen, open te klappen en op te starten...
En zo'n touchpad van een laptop werkt kut vind ik
Nja ik heb geen idee, ik zou nooit zo'n ding kopen in ieder geval
je moet dat ding met twee handen vast houden. Ik weet niet hoe het met jou is, maar ik heb dan geen handen meer over on de ipad ook nog daadwerkelijk te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik gebruik voor mijn werk heel veel mijn EEEpc. Dat werkt redelijk, maar eigenlijk heb ik iets nodig dat platter en niet uitklapbaar is: Een tablet dus. Ik ben dus wat aan het rondshoppen.
Ik heb het ding alleen maar nodig om Word, Excel, PDF en
filmpjes te laten zie en misschien af en toe een documentje typen. Ook Youtube filmpjes afspelen moet mogelijk zijn. Internet is nog niet eens een vereiste.
Ik denk dat die iPad best goed voor mij zou zijn, hoewel een andere tablet ook werkt natuurlijk.
Wat een beunhaas.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef DABAMaster het volgende:
die knakker met: "Tis wel een geil ding natuurlijk.." Wat zeg je? "Tis een mooi apparaat"!
Apple Basher? Jij zult wel veel appelmoes etenquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef piekartz87 het volgende:
een ipad kopen als je een laptop hebt is netzoals een 2de laptop kopen met minder functionaliteit
Dit surft wel lekkerder denk ik op de bank.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef jitzzzze het volgende:
Echt typische Apple-fanboy humor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Apple Basher? Jij zult wel veel appelmoes eten
en wat moet zo'n dock kosten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:17 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)hte-ipad-tablet.html
als hij op je schoot ligt, of op tafel wil het sowieso wel, het is m.n. om te lezen en daar hoef je alleen maar af en toe voor met je vinger over het scherm, wil je wat serieuzer werken heb je een dock
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |