Die krijgen zo ook. Boekwormen om precies te zijn.quote:
Of het kan weet ik niet, maar met een bluetooth headsetje is niet erg onhandig hoor...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef 9611Niels het volgende:
kan je er echt mee bellen? met dat enorme ding?![]()
![]()
![]()
![]()
je kan alleen internetten als er een hotspot in de buurt zit, dacht ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Of het kan weet ik niet, maar met een bluetooth headsetje is niet erg onhandig hoor...
Het is met name handig om overal een internetverbinding te hebben
Zal wel alleen Wifi zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan alleen internetten als er een hotspot in de buurt zit, dacht ik.
Hehe ja Matthijs.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef 9611Niels het volgende:
kan je er echt mee bellen? met dat enorme ding?![]()
![]()
![]()
![]()
en nu de prijsvergelijkingen alsjeblieft.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:40 schreef Flepke het volgende:
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom zou er dan 3G bij te krijgen zijn denk je?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je kan alleen internetten als er een hotspot in de buurt zit, dacht ik.
mits abbo aber naturlich.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
waarom zou er dan 3G bij te krijgen zijn denk je?
Wow, jij hebt je ingelezenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en nu de prijsvergelijkingen alsjeblieft.
ding kost 900euro(!) zonder abbo, kun je nagaan.
Je zou er spontaan kanker van krijgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Heb je wel een apple product. De duurste iPhone is 750 eu en die wordt ook verkocht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Ze laten eerst de Apple fansboys (nerds) dat ding kopen, daarna zal de prijs wel dalenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Adviesprijzen in dollars (= exclusief taxes and shipping) = verkoopprijs hier in eurosquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Vortix het volgende:
[..]
Wow, jij hebt je ingelezen
Begint vanaf 499 dollar, modellen met 3G beginnen vanaf 630.
Ik heb Android op mijn Omnia gebruikt(ik weet het, faalquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heb je wel een apple product. De duurste iPhone is 750 eu en die wordt ook verkocht.
Ik snap best dat je apple producten duur vindt, maar je hebt er wel wat extra voor. Of je dat extra het waard vindt moet je zelf weten.
Ik heb sinds gister een 2e hands iPhone 3G (als nerd moet je er 1 gehad hebben) en ik ben er echt heel blij mee. Ben totaal geen apple fanboi (ik kan niets met het Mac OS bijvoorbeeld), maar de iPhone is wel 1 van de beste telefoons die er is.
Of dat na de release van Android 2.0 op 1GHz telefoons nog zo is weet ik niet, maar vooralsnog is het sowieso de beste touchscreen telefoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |