Kan het plaatje niet vinden maar hier de tekst:quote:
Aangezien dit ding op iphone os loopt is hij hoogstwaarschijnlijk te jailbreaken, dus kan hij ook multitasken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Vervang dat en in de eerste regel maar voor of. Multitasken kan ie niet.
Net eens wat videos bekeken van dat ding, om te jankenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Dagonet het volgende:
Wat zijn de voordelen van dit ding boven de Courier?
Voor mij:quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:52 schreef jitzzzze het volgende:
is er dan niemand die een unieke toegevoegde waarde kan noemen?
Voor alle genoemde voordelen zijn er betere en goedkopere alternatieven.
Een touch doet exact hetzelfde en die kan je wel meenemen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voor mij:
Gewoon het internet verkennen met je vingers.
Een snelle, lichte en makkelijke manier om op locatie foto's te uploaden.
Ebookreader, ebooks op iphone zijn kut, kindle is een piece of crap...
Mobile gaming device.
Overzichtelijker mail bekijken.
Aangezien ik een paar app ideeën heb moet ik er sowieso een...
Zoals je uit mijn bericht al kon opmaken heb ik dus al een iphone.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een touch doet exact hetzelfde en die kan je wel meenemen?
uuh? Dus? Mijn telefoon heert ook n 1Ghz processor.quote:
Oja en de software fabrikant van je foon is zeker ook de chip bakkert van je foon?quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:11 schreef TimKuik het volgende:
[..]
uuh? Dus? Mijn telefoon heert ook n 1Ghz processor.
$130 voor een 3G chip?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Kan het plaatje niet vinden maar hier de tekst:
iPad WiFi
=================
iPad WiFi 16GB: $499
iPad WiFi 32GB: $599
iPad WiFi 64GB: $699
=================
WiFi + 3G
=================
iPad WiFi 16GB: $629
iPad WiFi 32GB: $729
iPad WiFi 64GB: $829
Hoezo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 06:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Net eens wat videos bekeken van dat ding, om te janken
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:15 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
$130 voor een 3G chip?Dit is echt te fucking triest voor woorden. Apple kan een emmer stront nog verkopen alsof het goud is.
Waarquote:
Apple heeft een grote groep fanboys die een stijve lul krijgen van alles waar het apple logo opstaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:04 schreef Ilovepie het volgende:
Op elk forum vind je van die mensen die Apple verdedigen![]()
Ik krijg haast het vermoeden dat Apple mensen inhuurt om hen te prijzen op forums
Ja, waarschijnlijk is het gewoon een ARMv7 chip, maar dan gebakken met de VR GPU, of hoe dat ding ook mag heten. Nu moet je Apple niet zo gaan ophemelen dat ze een geheel eigen ontwerp uit de grond hebben gestampt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Oja en de software fabrikant van je foon is zeker ook de chip bakkert van je foon?
Want als je er je logo op zet heb jij het ook meteen gemaaktquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Oja en de software fabrikant van je foon is zeker ook de chip bakkert van je foon?
Boks ouwe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Want als je er je logo op zet heb jij het ook meteen gemaakt.
Tevens echt een treurwilgen topic.
JONGE HET IS DE ULTIEME INTERNETERVARING HET IS ZOO! STEVE JOBS ZEGT HET!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:10 schreef wise het volgende:
Naar mijn weten browse je nog steeds het internet via een browser, en dat is op alle apparaten hetzelfde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef wazoomie het volgende:
[..]
JONGE HET IS DE ULTIEME INTERNETERVARING HET IS ZOO! STEVE JOBS ZEGT HET!
Die is eigenlijk best goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |