Juistquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Twee keer je toko kwijt zou wel erg zijn.
Nee, maar hij is wel ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nem had tot gister ook een appartement in Luik?
Je bent waarschijnlijk wel snel buiten.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
En die brand was op tijd ontdekt om te kunnen ontsnappen. Maar bij een gasexplosie wordt dat wat lastig
Als het iets mee zit krijg je dan een exit via een raam. Anders ist het idd wat minder.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist
En die brand was op tijd ontdekt om te kunnen ontsnappen. Maar bij een gasexplosie wordt dat wat lastig
Pyromaantje zo zwart als roet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, maar hij is wel ervaringsdeskundige.
Nem, heb je die foto's nog?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pyromaantje zo zwart als roet?
Deze?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He B, je hebt je oude usericon weer terug
die vind ik nog steeds leuk
Nou, dat is dus duidelijk, die blijftquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Het hyperactieve olifantje is terug
Ik vind die olifantenkont van je maar niksquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Nou, dat is dus duidelijk, die blijft
Gezien je usersname vond ik het koetje wel erg leuk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind die olifantenkont van je maar niks
Nice!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat mijn grondtechniek wat roestig is. Cursusje Brazilian Jiu Jitsu of Sambo zou best welkom zijn. Hopelijk geeft Kyra Gracie priveles!
[ afbeelding ]
Die mag mij ook wel in een houdgreep leggen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat mijn grondtechniek wat roestig is. Cursusje Brazilian Jiu Jitsu of Sambo zou best welkom zijn. Hopelijk geeft Kyra Gracie priveles!
[ afbeelding ]
Oh ja zij woont en traint van uit Amerika. Ik had gelezen over een seminar bij Rickson, haar oom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:53 schreef PhysicsRules het volgende:
Moet je daarvoor niet naar Californië?
Goede smaak heb je trouwens
Mag ik mee?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk er serieus over om een seminar bij haar te volgen in Brazilië. Gelijk een mooie vakantie.
[ afbeelding ]
Ja hoor maar alleen Kyra mag me in de houdgreep nemen.quote:
Ik zal wel poes lief moeten zijn. Als ik haar boos zou maken hoekt ze me in elkaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor maar alleen Kyra mag me in de houdgreep nemen.
Ik vrees dat ze ons beide nog wel zou kunnen slopen....quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal wel poes lief moeten zijn. Als ik haar boos zou maken hoekt ze me in elkaar.
Dan moet ze jou maar eerst slaan. Misschien dat ze na jouw KO wat energie kwijt is en ik de ronde iets langer overleef.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze ons beide nog wel zou kunnen slopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |