abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77378257
Ok
pi_77378744
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:59 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt voor jullie geruststellingen! Nee ik heb er niet keihard op gedrukt maar per ongeluk wel met mijn duim om z'n rompertje over zijn hoofd te trekken zeg maar, als jullie snappen wat ik bedoel.. Hij deukte ook gelijk weer uit zeg maar maar ik vind het echt eng Wat is 'te hard'? Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik er niet bij stil heb gestaan dat dat gevoelige plekje PRECIES daar zit!!
No worries hoor echt. Ik heb ook altijd begrepen van mn kraam en van het cb dat je héél gericht en héél hard moet drukken wil je daar echt schade aanrichten. Er zit eerst nog een drie-laagse huid tussen en daaronder zit dus een heel stug dik vlies (het hersenvlies) daar kom je niet zomaar doorheen en je zult er ook geen schade mee aanrichten.
Ik denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77381799
Godzijdank!! Dankjewel hoor
pi_77381803
Dank voor de lieve woorden allemaal

En weet je wat het stomme is? Toby is zo'n lieve baby en ik kan het allemaal zo goed aan. Echt! Het is alleen de combi met Devin, werk en huishouden die het zo lastig maakt. En dat is iets wat ik bij de eerste dus een stuk minder had, net als de schuldgevoelens over hoe ik mijn tijd indeel.
Het is gewoon zo jammer dat het allemaal een stuk omslachtiger is om bijvoorbeeld de deur uit te gaan. Even snel is er niet bij, als de een niet een schone luier moet dan wil de ander wel weer drinken/eten/slapen/whatever en dan moet ineens de speelgoedauto mee die boven ligt en tegen de tijd dat ik die gehaald heb heeft D. zijn schoenen alweer uit en is zijn sjaal op miraculeuze wijze verdwenen en heeft T. zichzelf weer ondergespuugd en moet verschoond en en en en.... dan kan je eindelijk naar buiten en begint het te regenen
Ik moet toegeven dat het weer ook meespeelt hoor, als het geen dikke jassen en overal aan vastzittende wanten vanwege dat handige touwtje-weer meer is dan gaan het met mij vaak ook een stuk beter
.... met gevoel voor drama....
pi_77382047
Haha, d'r gaat er hier eentje schaterlachen omdat mama een niesaanval krijgt
.... met gevoel voor drama....
pi_77383019
Ghehe toby leuk hè?

Amélie schatert eigenlijk helemaal niet zoveel. Ik moet er wel echt wat voor doen om er echt een flinke lach uit te krijgen. Ze observeert liever geloof ik. De enige keer dat ze wel heel hard zomaar moest lachen was toen Willow naast haar op het speelkleed woest lag te bewegen

En ze wil de laatste slokjes uit de borst ineens rechtop zittend hebben?! zo gek, t voelt ineens alsof ik al zo'n enorm groot kind op schoot heb dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77384411
jeetje jullie gaan echt TE snel... Evie was de hele dag wakker; dus eigenlijk weinig tijd gehad om eens uitgebreidt bij te lezen en te reageren..
denk dat de ijzertoediening aanslaat
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77384631
Morgen zal ik de HA bellen voor Rienk, want de gyn zei ook al dat het best reflux zou kunnen zijn. Mocht dat het niet zijn dan ga ik me verdiepen voor de koemelkallergie, want het zou fijn zijn als we us jonkje wat rustiger krijgen

Ik ben voor mijzelf dus net op nacontrole bij de gynaecoloog geweest en als Rienk er niet bij was geweest had ik binnen 2 minuten weer buiten gestaan Jammer dat ze dit niet telefonisch doen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77384668
Oeps.. .Fabi heeft ook al een week ofzo geen druppels gehad
pi_77384708
Naar het blijkt had ik eergisteren naar het CB gemoeten, maar dat wist ik niet
Had ook helemaal niet in fabi zn boekje gekeken omdat ik in de veronderstelling was dat we 26-2 zouden gaan tegelijk met Eva.

Maar in het boekje staat dus de 27ste en nu kreeg ik een brief dat ik de de 26ste had moeten gaan.
pi_77384903
Ik vergeet de druppels ook regelmatig..

Ik moet 3 februari pas voor het eerst naar het CB. Dat vind ik toch wel zo slecht van ze Dan is Rienk al 7 weken.
Heb 2 weken terug zelf maar gebeld of we mochten komen wegen, wilde toch wel weten of us jonkje wel groeide
pi_77385340
hmm dat vind ik ook slecht Vlindur! reden?
Waren ze Rienk vergeten?
Hier moest ik ze ook al herinneren destijds. Maar ja, ze hadden net een nieuw computersysteem, en daardoor waren ze het vergeten....
Zowiezo leuk, elektronisch dossier....ze kijken alleen nog naar het scherm ipv naar de ouders als ze aan het praten zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77385655
jeetje vlindur dat is wel erg laat!
Evie mag volgende week ma al voor de 2e keer..(en dan is ze 8 wk en 2 dg)
en dan krijgt ze ook direct de eerste vaccinaties..
pi_77385717
Het was erg 'druk' Ik ga er volgende week ook zeker wat van zeggen.

Het Rienkalarm gaat af, ik sluit af. Tot morgen!
pi_77385898
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:33 schreef Vlindur het volgende:
Het was erg 'druk' Ik ga er volgende week ook zeker wat van zeggen.

Het Rienkalarm gaat af, ik sluit af. Tot morgen!
ik ga ook zo off.. kraambezoek enzo... tot morgen! *zwaai zwaai*
pi_77385907
Zo gek is dat toch niet? Hier bij mij op het cb was het ook erg druk daarom kon ik ook pas met zeven weken terecht. De wvk die de intake deed hier thuis vertelde dat en raadde me aan om gewoon met 3 weken even langs het inloopspreekuur te komen zodat ze wel gewoon gewogen en gemeten zou worden. Amélie is toen zelfs nog nagekeken door de cb-arts omdat ik vertelde van haar voorkeur en mn kleine wurm heel stug naar de muur bleef kijken

Okay given, ze hadden het van tevoren even mogen melden dat het druk is bij hen maar och.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77385968
Given: zo heet de dochter van een oud schoolgenootje van me.
pi_77386028
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
Given: zo heet de dochter van een oud schoolgenootje van me.
euh ok.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77386896
Vrij nutteloos idd
pi_77387103
Dames jullie zijn werkelijk niet bij te houden. Ik pik er effe wat dingetjes uit.
Xenia, wat dom van die kweek! Wel fijn dat je dat nu weet.
Wie vroeg er hoe lang kindjes doen over van bijna rollen naar echt rollen? Nou hier toch al zeker een week of 5 Volgens mij kan ie het best, maar vindt ie het niet nodig ofzo.
Lars, nog meer koorts gekregen of ben je toch lekker aan het opknappen?
Vlindur
Kersjes, ook voor jou een . Het lijkt me ook zwaar met twee ukken. En doe mij ook maar een zonnetje en een graadje of 10 (minimaal he, meer mag ook ) ik heb het ook gehad met de winter.

En de rest ben ik vergeten Geheugen is nog niet op peil zeg maar. En mijn manneke is aan het mopperen, dus die ga ik eens even troosten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77387529
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef mefke79 het volgende:

Lars, nog meer koorts gekregen of ben je toch lekker aan het opknappen?

koorts toch weer opgelopen...
Hoe kan dat nou toch....het ene moment lijkt het beter te gaan, nu ligt hij weer als een ziek vogeltje in mijn armen.... we hebben voor morgen weer een afspraak bij de ha. 12 dagen koorts... arm ventje. weg zijn de hapwangen en de spekkies...boehoe
pi_77387800
he wat vervelend Karin
ik hoop dat hij snel opknapt.

Mn meisje heeft wat nieuws, met je handje voelen over allerlei verschillende oppervlaktes, en dan met je nageltjes een beetje krabbelen is helemaal pret. Vooral op mama's handen en gezicht. ik ben opengekrabbeld nu tijd om de nageltjes weer te knippen... (waarom groeien die krengen zo hard )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77387938
dat gaat snel ja die nagels, elk weekend is hier nagelkniptijd x2
pi_77388652
He Karin, dat is shit. Hebben ze al bloed geprikt of gaan ze er gewoon vanuit dat het rs is en dus uitzieken? Bedenk wel dat kleintjes veel sneller koorts hebben en dat het een teken is dat ze zelf aan het vechten zijn tegen het een of ander. Koorts heeft dus een functie. Maar ja, 12 dagen koorts...
Huup, gaat snel he met die nagels, wij blijven ook knippen.

We hebben net geoefend met rollen. Hij kan het best, maar op zijn buik vindt ie het veel leuker om rond te kijken en proberen vooruit te komen, dan om te rollen. Ach ja, we zien wel. Hij wordt nu een beetje kaal middenachter, dus die voorkeur gaat wel de goede kant op.
Evi ook een voorkeur? Wel in de gaten houden he, anders de fysio effe bellen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77388817
geen bloed geprikt, ze gaan uit van rs. Urine is onderzocht, kwam niks uit
Koorts was net 39 graden, heb hem een zetpil gegeven
Fles wordt compleet geweigerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')