ik dacht dat je onze ogen wou openen en dan met z'n allen dingen opeisen bij mensen, en dan leven zonder tv en geld?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:47 schreef heartz het volgende:
[..]
Je hebt weer niet goed gelezen![]()
Waar zeg ik dat ik jullie van mijn gelijk wil overtuigen?
[..]
Ja totaal gehypnotiseerd door deze filmpjes.
Heb je ze bekeken. Kan je me vragen beantwoorden?
[..]
De NWO is er al. Omdat de illuminati degene is die alles bezit, kunnen zij ook alles beinvloeden. En dit is voor hun ook een echte jarenplan. Wij worden al jarenlang psychologisch gemanipuleerd door alles wat we geleerd hebben en zien, ze hebben ons geleerd om te doen wat zij willen dat we doen. Dingen die echt belangrijk zijn, zijn we vergeten. Zij profiteren van ons van mensen, kinderen die dood gaan in oorlogen, mensen die verkeerde ideeen in hun hoofd krijgen door tv en zich daarnaar gaan gedragen. Al die sexuele beelden die je constant overal ziet. Als mijn kind 's nachts een keer niet kan slapen en ik doe de tv aan zie van 9 van de 10 zenders sexreclames. Sorry hoor, maar waar moet dit heengaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:32 schreef bajesklant het volgende:
die nwo waarvoor jij zo bang bent, gaat die volgens jou nog komen of is die er al? Je zegt namelijk dat we nu al slaven van 'ze' zijn. Of is die nwo er pas als we allemaal 'robots' zijn en de enge mannetjes hun maskers afdoen?
Je hebt die filmpjes dus echt niet bekeken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:11 schreef bajesklant het volgende:
[..]
ik dacht dat je onze ogen wou openen en dan met z'n allen dingen opeisen bij mensen, en dan leven zonder tv en geld?
Ja die heb ik gekeken, zeer vergezocht maar toch angstaanjagend, maar ik voel me niet gehypnotiseerd door veel liedjes met zogenaamde illuminati-teksten (dat voel je dan natuurlijk niet maar ik word er niet anders van).
Dat van MJ : ik zou me ook heel erg aangevallen voelen als ik in de media als slechterik word neergezet maar hij was nou eenmaal beroemd dus mensen betalen voor rare verhalen over hem, dat is in mijn ogen de reden dat hij het als samenzwering zag en de reden dat de media die verhalen verspreidden.
Ik ken niet al tupacs teksten, maar om op 1 in te gaan : ' they don't give a fuck about us' (kan zijn dat het niet zijn tekst is, was trouwens wel een tekst van MJ maar dan in andere woorden) dat kan op alles slaan : regering, rascisten, blanken, rijken, politie en zelfs hun ouders..
Veel artiesten zijn geobsedeerd door illuminati, positief en negatief. Illuminati waren eerst verlichte mensen, om jezelf als artiest als verlicht te bestempelen is natuurlijk zeer goed voor je ego..
Ook zie ik tupac als een complotdenker net zoals jij . En vond hij dat de afro-amerikanen in de 'hood' arm werden gehouden door een geheime organisatie en niet door criminaliteit, drugs en werkloosheid...
heb jij ooit iets geks gedaan vanwege een liedje
met illuminati-teksten?
Misschien kwam het over alsof ik het alleen over de rappers had, maar ik bedoelde alle artiesten,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 04:24 schreef heartz het volgende:
[..]
Je hebt die filmpjes dus echt niet bekeken?![]()
Dan zou je namelijk weten dat het echt niet alleen rappers zijn die erover zingen/ rappen.
''Just a lullaby for the New World Order"
"Illuminati, a secret society does extist!"
"Illuminati you never take control, your New World Order, will lead to none at all"
"Know they aint really prepared for this New World Order."
"We are slowly being slaughtered, so be prepared for this New World Order."
"New World Order, a normal life is hard...."
Echt niet allemaal rappers, sowieso zie ik iemand als mens en probeer ik mensen niet zo te labelen, maar daar doorheen te kijken.
Wist je dat veel rappers ook over geld $$$, drugs en seks rappen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 04:24 schreef heartz het volgende:
Echt niet allemaal rappers, sowieso zie ik iemand als mens en probeer ik mensen niet zo te labelen, maar daar doorheen te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je waarom ze dat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:zie ik iemand als mens en probeer ik mensen niet zo te labelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef heartz het volgende:
Ik doe nuttige dingen, anders dan als slaaf van deze maatschappij met mijn oogkleppen op,
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef heartz het volgende:
Gek ben je...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:30 schreef heartz het volgende:
Staat idd gelijk aan zombie.Als dit respecteren, niet labelen en in je waarde laten is in jouw Nieuwe Nieuwe Wereld Orde, dan laat ik het liever bij het oude!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:58 schreef heartz het volgende:
omdat je al helemaal gebrainwashed bent.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Dus alles wat fijn en comfortabel is in deze wereld is dat niet want dat is een illusie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:18 schreef heartz het volgende:
[..]
De NWO is er al. Omdat de illuminati degene is die alles bezit, kunnen zij ook alles beinvloeden. En dit is voor hun ook een echte jarenplan. Wij worden al jarenlang psychologisch gemanipuleerd door alles wat we geleerd hebben en zien, ze hebben ons geleerd om te doen wat zij willen dat we doen. Dingen die echt belangrijk zijn, zijn we vergeten. Zij profiteren van ons van mensen, kinderen die dood gaan in oorlogen, mensen die verkeerde ideeen in hun hoofd krijgen door tv en zich daarnaar gaan gedragen. Al die sexuele beelden die je constant overal ziet. Als mijn kind 's nachts een keer niet kan slapen en ik doe de tv aan zie van 9 van de 10 zenders sexreclames. Sorry hoor, maar waar moet dit heengaan.
De illuminati is slim en gewetenloos en verbonden door bloedlijnen (die terug gaan naar de geschiedenis van Amerika en geld) die willen dat hun nakomelingen gaan overheersen en blijven overheersen.
En als je kijkt naar hoe de wereld nu is...... denk jij dat het beter word?
Denk je dat het beter word als we niets doen.
De illuminatie heeft een verborgen agenda op grote schaal, de bedoeling van hun is om ons constant bezig te houden en dom te houden met economische illusies. Zodat zij rustig hun propaganda voort kunnen zetten.
Ik weet niet hoelang het gaat duren voordat het echt heeeel erg wordt, maar die chips in onze reisdocumenten zeggen al veel. What's next?
Maar het is al erg genoeg dat ze mensen zo kunnen bezighouden, zodat ze vergeten zijn waar het om gaat. En het wordt van generatie tot generatie erger. Kinderen zijn al helemaal gehypnotiseerd door tv en games, ipv een beetje buiten spelen. Allerlei (comfortabele) activiteiten houden ons constant bezig en leiden ons af voor wat echt gebeurt. We zitten er al zo lang in, dat we niet anders gewend zijn en het is in onze hoofden normaal geworden, maar het is juist niet normaal.
Daar zit nogal een groot gat, tussen 'de geschiedenis van Amerika' en geld!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:18 schreef heartz het volgende:
(die terug gaan naar de geschiedenis van Amerika en geld)
En wanneer doe je internet de deur uit!?!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:27 schreef heartz het volgende:
Overigens heb ik mijn tv weggedaan, dus daar ook geen last meer van.
kijk zo zie ik muziekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 04:24 schreef heartz het volgende:
[..]
Je hebt die filmpjes dus echt niet bekeken?![]()
Dan zou je namelijk weten dat het echt niet alleen rappers zijn die erover zingen/ rappen.
''Just a lullaby for the New World Order"
"Illuminati, a secret society does extist!"
"Illuminati you never take control, your New World Order, will lead to none at all"
"Know they aint really prepared for this New World Order."
"We are slowly being slaughtered, so be prepared for this New World Order."
"New World Order, a normal life is hard...."
En wat gebeurt er echt dan? Doe eens een concreet voorbeeld!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:18 schreef heartz het volgende:
en leiden ons af voor wat echt gebeurt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
kijk zo zie ik muziek
1. je hebt positieven muziek maar die kan voor de andere negatief zijn
2. je hebt negatieven muziek maar kan voor de andere positief zijn
wat je ook hebt is :
is positieven muziek met een negatieven message.
of negatieven muziek met een positieven message.
let op
muziek is beinvloed baar het is zo`n sterke energy die je krijgt van muziek dat je zelf door 1 liedje blij kan voelen of door 1 liedje herinneringen ophaalt waar door je kut kan gaan voelen.
wat er nu gebeurd ( vind ik ) is
dat je britiny spears,madonna,lady gaga,gay-z,beyonce etc,etc
die hebben een message dat gaat over geld,macht,SEX,auto`s en pokerfaces.
Sex is heel goed beinvloedbaar op jongen mensen zij kopieeren alles van sterren zodat ze zich zelf beter willen voelen dan anderen kijk alleen al om je heen je ziet genoeg meisjes die arrogante houding hebben tegover andere mensen of denk maar terug aan vroeger op de middelbaren school kan je ze kwalijk nemen Nee want, het er is een positieven beat in met een negatieven tekst, je kan mensen niet kwalijk nemen dat ze troepmuziek luisteren wat we wel kunnen doen is zo min mogelijk ander muziek Genre `s critiseren en geen aandacht geven aan mtv,tmf of radio zender. want er word een vies spelletje gespeelt met muziek,muziek is een van de belangerijkste elementen die de mens heeft gecreerd voor onze inspirtatie,creativiteit en zelfexpressie. muziek is een van de groote obstakels voor deze "nwo" omdat muziek zoveel mensen op de zelfde niveua kan zetten en doordat is muziek altijd de sterkste wapen van de mensheid. kijk maar hoeveel mensen achter bob marley & the wailers stonden ik zou je zeggen er zijn nu meer mensen die bob marley luisteren dan vroeger, zelfde met micheal jackson ,tupac , the beatles,elvis etc . En dit krijg je van als illuminatie zich gaat boemoeien met muziek dat krijg je zo iets ald the jonas brothers of britney spears of een mevrouw die al bijna 60 is nog steeds zich gedraagd als iemand van 24. (noem geen namen *kuch* modanna)
*ja n
En dus moet je de tv de deur uit gooien en alleen nog maar naar echte muziek* luisteren!quote:
lol :pquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dus moet je de tv de deur uit gooien en alleen nog maar naar echte muziek* luisteren!
*Echte muziek als in: Alles wat jij respectabel en niet crap vindt! Zoals 'Bob Marley - Two Joints', 'The Beatles - Yellow Submarine', 'Tupac - Dear Mama', 'Elvis - Blue Suede Shoes' etc. etc.
Want dat is puur weet je! Echt positieve energy die je soul raakt man! De rest is bagger van de Illuminatie die je willen brainwashen dude! Keep it real! Keep it chronic!
Quick look away, think of a yellow rubber duck!![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:20 schreef ashhoax het volgende:
nice signature heb je btw.. suicide silence
naja ik kijk zelfs ook geen tv meer heb het te druk met gitaar spelen,vriendrin etcquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En dus moet je de tv de deur uit gooien en alleen nog maar naar echte muziek* luisteren!
*Echte muziek als in: Alles wat jij respectabel en niet crap vindt! Zoals 'Bob Marley - Two Joints', 'The Beatles - Yellow Submarine', 'Tupac - Dear Mama', 'Elvis - Blue Suede Shoes' etc. etc.
Want dat is puur weet je! Echt positieve energy die je soul raakt man! De rest is bagger van de Illuminatie die je willen brainwashen dude! Keep it real! Keep it chronic!
Quick look away, think of a yellow rubber duck!![]()
Excuus!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:54 schreef meneerseruis het volgende:
naja ik kijk zelfs ook geen tv meer heb het te druk met gitaar spelen,vriendrin etc
maar het liedje Bob Marley - two joints is van sublime het origneele leidje het smoke 2 joints in the morning en bob marley heeft niks met dat liedje te maken ,
Je mist mijn punt wel een beetje verder!quote:bob is geen icoon voor wiet,
bob is een legende,profeet hoe je het wil noemen ik denk zelf dat hij een messeger is dan een profeet legende is hij zizo
ja sorry ik ben aan het super multitasken ik ben op werk moet telefoon aannemne,shit installeeren,denken,tiepe en bedenken zo iets.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Excuus!![]()
Wel een vet nummer though!
[..]
Je mist mijn punt wel een beetje verder!
Doe rustig aan! Ik heb geen haast...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:10 schreef meneerseruis het volgende:
ja sorry ik ben aan het super multitasken ik ben op werk moet telefoon aannemne,shit installeeren,denken,tiepe en bedenken zo iets.
Maar wat is 'goede muziek'? Wat voor jou goed is, is voor een ander bagger.quote:uehm ja dat bedoel ik goeien muziek pentereerd je hart soul mind and body en dat heb je tegewoordig totaal niet. ik ben maar beschijden met met mening over pop muziek anders gaan mensen weer janke dat ik hun idool beledigd maar,
Mee eens, maar nogmaals... Bob Marley is voor jou de muziek met Positive Vibrations, ik moet er niet langer dan 2 nummers naar luisteren, anders krijg ik er jeuk van! Ik word vrolijk van een potje goeie klere herrie, wat voor een ander weer 'muziek van de duivel' is. Kleine tienermeisjes worden gek van een boyband, wat voor een ander weer bewijs van Illuminatie betekend!quote:eind conclusie muziek moet mind,body,soul and hart penteren met liefde,some woede,energy en goeien vibes bob marley should say Positive Vibrations,
voor mij is goeien muziek dat 1 message heeft (persoonlijke keuzen) 2 het moet een goed gemaakt zijn het hele muziek concept moet uit het hart komenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Doe rustig aan! Ik heb geen haast...
[..]
Maar wat is 'goede muziek'? Wat voor jou goed is, is voor een ander bagger.
[..]
Mee eens, maar nogmaals... Bob Marley is voor jou de muziek met Positive Vibrations, ik moet er niet langer dan 2 nummers naar luisteren, anders krijg ik er jeuk van! Ik word vrolijk van een potje goeie klere herrie, wat voor een ander weer 'muziek van de duivel' is. Kleine tienermeisjes worden gek van een boyband, wat voor een ander weer bewijs van Illuminatie betekend!
Ja man, het is allemaal goed wat er nu op deze wereld gebeurt, we gaan niet kapot aan de industriele revolutiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 03:18 schreef heartz het volgende:
[..]
De NWO is er al. Omdat de illuminati degene is die alles bezit, kunnen zij ook alles beinvloeden. En dit is voor hun ook een echte jarenplan. Wij worden al jarenlang psychologisch gemanipuleerd door alles wat we geleerd hebben en zien, ze hebben ons geleerd om te doen wat zij willen dat we doen. Dingen die echt belangrijk zijn, zijn we vergeten. Zij profiteren van ons van mensen, kinderen die dood gaan in oorlogen, mensen die verkeerde ideeen in hun hoofd krijgen door tv en zich daarnaar gaan gedragen. Al die sexuele beelden die je constant overal ziet. Als mijn kind 's nachts een keer niet kan slapen en ik doe de tv aan zie van 9 van de 10 zenders sexreclames. Sorry hoor, maar waar moet dit heengaan.
De illuminati is slim en gewetenloos en verbonden door bloedlijnen (die terug gaan naar de geschiedenis van Amerika en geld) die willen dat hun nakomelingen gaan overheersen en blijven overheersen.
En als je kijkt naar hoe de wereld nu is...... denk jij dat het beter word?
Denk je dat het beter word als we niets doen.
De illuminatie heeft een verborgen agenda op grote schaal, de bedoeling van hun is om ons constant bezig te houden en dom te houden met economische illusies. Zodat zij rustig hun propaganda voort kunnen zetten.
Ik weet niet hoelang het gaat duren voordat het echt heeeel erg wordt, maar die chips in onze reisdocumenten zeggen al veel. What's next?
Maar het is al erg genoeg dat ze mensen zo kunnen bezighouden, zodat ze vergeten zijn waar het om gaat. En het wordt van generatie tot generatie erger. Kinderen zijn al helemaal gehypnotiseerd door tv en games, ipv een beetje buiten spelen. Allerlei (comfortabele) activiteiten houden ons constant bezig en leiden ons af voor wat echt gebeurt. We zitten er al zo lang in, dat we niet anders gewend zijn en het is in onze hoofden normaal geworden, maar het is juist niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |