Super!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:41 schreef ashhoax het volgende:
[..]
zaplog.nl
niburu.nl
klokkenluideronline.nl
wacholland.org
prisonplanet.com
wakeupproject.com
de rest heb ik thuis. en zal ik je zsm geven
edit: en als je hier in BNW wat rond surft, kom je genoeg interessante site's tegen
Als deze site's (waar ik niet allemaal achter sta, maar vaker interessante bronnen vandaan kan halen) je nog niet waren opgevallen heb je je huiswerk niet goed gedaan :pquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Super!!!
Mensen nieuwe bronnen!!!
Wees vrij om rond te neuzen en je in te lezen!!!
ik zal je zeggen dat wake up project Heel interesant is dat is voor mij de eye opener geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef heartz het volgende:
[..]
Super!!!
Mensen nieuwe bronnen!!!
Wees vrij om rond te neuzen en je in te lezen!!!
Jawel, maar ik ben van het korte en krachtige.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:51 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Als deze site's (waar ik niet allemaal achter sta, maar vaker interessante bronnen vandaan kan halen) je nog niet waren opgevallen heb je je huiswerk niet goed gedaan :p
Dat begrijp ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef heartz het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben van het korte en krachtige.
Beelden hebben vaak meer effect op mensen.
Daarnaast ben ik ook met andere zaken bezig betreft de NWO.
Edit: op mij hebben die beelden een sterk effect met de informatie.
Maar voor degene die meer info nodig hebben.
Je kan ook de info en beelden op je in laten werken.
Nee mij doel is informatie te verstrekken aan ontwetenden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef ashhoax het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.
Maar als ik het goed begrijp is je doel mensen te overtuigen? Dat bereik je niet door lukraak wat filmpjes te posten. Niet iedereen heeft zo'n sterk effect. Dat is wat ik wil zeggen.
Nee, je bent er om tegenwerpingen te negeren, geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef heartz het volgende:
Ik ben er niet om mensen te overtuigen
Welke tegenwerpingen dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, je bent er om tegenwerpingen te negeren, geloof ik.
Dat Tupac nog op de dag dat-ie vermoord werd, iemand in elkaar heeft geslagen. Heel heldhaftig, met een groepje.quote:
Ja en wat wil je daarmee zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat Tupac nog op de dag dat-ie vermoord werd, iemand in elkaar heeft geslagen. Heel heldhaftig, met een groepje.
Ik ben bekend met Psychologie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:44 schreef JohnLocke het volgende:
Heartz, denk hier eens over na:
"According to historian Richard Hofstadter in his book The Paranoid Style in American Politics, conspiracy thinking is fueled by underlying feelings of alienation and helplessness. This theory is supported by current research in psychology. Psychologist Marina Abalakina-Paap has found that people who endorse conspiracy theories are especially likely to feel angry, mistrustful, alienated from society, and helpless over larger forces controlling their lives.
Conspiracy theorists have a grandiose view of themselves as heroes “manning the barricades of civilization” at an urgent “turning point” in history, Hofstadter held. Grandiosity is often a defense against underlying feelings of powerlessness."
Snap je echt niet hoe lachwekkend typisch je bent? Laat me raden, je leidt een betekenisloos bestaan; je bent werkloos of een of andere lagere loonslaaf, je hebt nooit een hogere opleiding afgerond, je hebt geen partner, nauwelijks vrienden, enzovoorts. BNW zit vol met mensen als jij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:57 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Psychologie.
Volgens mij jij niet zo, als je niet kan zien hoe jij jaren, elke dag, psychologisch beinvloed wordt door alles om je heen. Ik ben me pas enigszins machteloos gaan voelen toen ik achter de waarheid kwam.
Hiervoor (toen ik vrolijk naar school ging en vrolijk ging werken) dacht ik juist dat ik een goede positie had en alles aardig voor elkaar had.
Was dat ff een desillusie zeg!!!!
Dus het tegenovergestelde van wat jij zegt!!!
Sorry hoor, maar hier ff komen disrespecten, mensen over 1 kam scheren zonder je ergens behoorlijk in te verdiepen.............quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Snap je echt niet hoe lachwekkend typisch je bent? Laat me raden, je leidt een betekenisloos bestaan; je bent werkloos of een of andere lagere loonslaaf, je hebt nooit een hogere opleiding afgerond, je hebt geen partner, nauwelijks vrienden, enzovoorts. BNW zit vol met mensen als jij.
De reden dat jij zo graag in dit soort complotten wil geloven is zodat je dan jezelf kunt wijsmaken dat je belangrijk bent. Want jij hebt het allemaal door als een van de weinige mensen op aarde, de rest zijn allemaal schapen, maar jij bent speciaal.
Newsflash: Dat ben je niet, je bent nog net zo'n loser als voor je deze onzin tot je religie maakte.
Doe toch niet zo treurig. Zoek een baan, ga een opleiding doen, maak vrienden. Als je met dit soort belachelijkheid betekenis aan je mislukte leven moet geven kun je beter meteen stoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef heartz het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier ff komen disrespecten, mensen over 1 kam scheren zonder je ergens behoorlijk in te verdiepen.............
Mensen die mij een beetje kennen van Fok, zullen mij standpunt misschien beter begrijpen.
Mensen die niet zo suf om meteen een oordeel over een ander te vellen.
Wat je zegt staat ver van de waarheid en als je de moeite had genomen om te lezen wat ik quote en in deel 1 quote, zou waarschijnlijk niet zo ontwetend redeneren.
En het heeft niets met speciaal te maken, maar met de waarheid.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef JohnLocke het volgende:
![]()
[..]
Snap je echt niet hoe lachwekkend typisch je bent? Laat me raden, je leidt een betekenisloos bestaan; je bent werkloos of een of andere lagere loonslaaf, je hebt nooit een hogere opleiding afgerond, je hebt geen partner, nauwelijks vrienden, enzovoorts. BNW zit vol met mensen als jij.
De reden dat jij zo graag in dit soort complotten wil geloven is zodat je dan jezelf kunt wijsmaken dat je belangrijk bent. Want jij hebt het allemaal door als een van de weinige mensen op aarde, de rest zijn allemaal schapen, maar jij bent speciaal.
Newsflash: Dat ben je niet, je bent nog net zo'n loser als voor je deze onzin tot je religie maakte.
Ga jij maar ff buitenspelen!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Doe toch niet zo treurig. Zoek een baan, ga een opleiding doen, maak vrienden. Als je met dit soort belachelijkheid betekenis aan je mislukte leven moet geven kun je beter meteen stoppen.
Mensen die met het woord 'waarheid' schermen zijn sowieso al niet serieus te nemen. Als je een beetje scholing had genoten had je dat geweten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef heartz het volgende:
[..]
En het heeft niets met speciaal te maken, maar met de waarheid.
Ja, jullie kennen de waarheid, jullie zijn de helden die de rest van de wereld de ogen zullen openenquote:Ik voel me niet beter dan de ander, ik vind het triest dat er zoveel mensen rondlopen als jij, die graag als slaaf behandeld wil worden, te dom om te kunnen zien wat er echt aan de hand is.
Daarnaast ben ik blij dat er ook aardig wat mensen zijn die hun ogen open hebben en niet meedoen aan deze façade.
Ohja, heb je ook iets afgemaakt? Werk je nog steeds? Wat voor werk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:12 schreef heartz het volgende:
[..]
Ga jij maar ff buitenspelen!!![]()
Zoals ik dus al zei, als je mijn posts had gelezen, en deel 1, had je geweten dat ik gestudeerd had en gewerkt. Wat een pannekoek ben jij
wie bedoel je met jullie als ik vragen mag? om nu iedereen over een kam te scheren. kom op, jij doet alsof iedere complot denker een a-la heartz is. er zitten ook wel degelijk geleerde mensen tussen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:13 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Mensen die met het woord 'waarheid' schermen zijn sowieso al niet serieus te nemen. Als je een beetje scholing had genoten had je dat geweten.
[..]
Ja, jullie kennen de waarheid, jullie zijn de helden die de rest van de wereld de ogen zullen openen![]()
Dogmatische conspiracy nuts; je weet zelf of je erbij hoort.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:16 schreef ashhoax het volgende:
[..]
wie bedoel je met jullie als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |