Een SOA knobbeltje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:32 schreef Nass het volgende:
mijn knobbeltje in mijn broek rond mijn schaamstreek onder mijn schaamhaar en boven mijn balkzak konden checken
jepquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:39 schreef TwyLight het volgende:
je keek in mn fotoboek of je mij kende he nass
een nigga uit de maten, die 2 jaar geleden ofzo is gedjoekt door een vriend van mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:40 schreef Nass het volgende:
[..]
jepnee komt me niet bekend voor verder
wies sayo?
Ja jaa respect op FOKquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:40 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Dat dus...
13 jaar, en een poging tot respect.
in doolohof(maten zekerquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
een nigga uit de maten, die 2 jaar geleden ofzo is gedjoekt door een vriend van mijik heb van 2006 tot 2008 in apd gewoond
kut stad
Gedjoekt? Is hij dide door een clika?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
een nigga uit de maten, die 2 jaar geleden ofzo is gedjoekt door een vriend van mijik heb van 2006 tot 2008 in apd gewoond
kut stad
nee, daar heb je de bazaar voorquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:44 schreef TwyLight het volgende:
jij bent toch niet zon debiel die 24/7 op marktplein aan het chillen is?
Aangezien zijn tekstgebruik, en zijn knobbeltje, is het een 13 jarig allochtoontje...quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:44 schreef TwyLight het volgende:
jij bent toch niet zon debiel die 24/7 op marktplein aan het chillen is?
maten jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:45 schreef Nass het volgende:
[..]
in doolohof(maten zeker)?
Verder idd, kut stad
om te chillen is wel relaxt daar ja, maar als je alleen wil halen kan je beter wp gaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:47 schreef Nass het volgende:
[..]
dat sowiesomaar ruimte is groot (Y)
Wat een kanker serieuze leven moet jij hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:51 schreef Zooootje het volgende:
Hahaha, 't was die halve negerin zeker?
Volgens mij wil je je leven hier heel boeiend laten lijken, terwijl je dat alleen via internet doet omdat niemand dan weet wie je bent.. Klinkt als vriendinloos - maagd & vreemd.
Maar goed, als je zo nodig aandacht wil: Ooohh jongen, je bent vast een heel lekkerding dat meisjes zo op je geilen in bus. (*sarcasm*)
Easy as hell, wel een beetje zielig, vind je ook niet..?
Wat een baas.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:32 schreef Nass het volgende:
Hoi hoi, zit er niet erg mee dit keer.
vanaag ging ik dus weer eens na school na een tijdje gespijbeld te hebben omdat ik school haat en bij allemaal autisten in de klas zit.hiervoor gebruikte ik het mooie openbare vervoer, een bus die vanaf een halte die 5 minuten lopen van mijn huis ligt, vroeger was dit 7 minuten lopen, maar ze hebben dus de halte een paar straten verplaatst zodat bejaarden makkelijker de bus kunnen nemen en zo niet moe worden.
Ik ging dus als een echte pappie de bus binnen en zag dat de bus een beetje leeg was, jammer want er waren dus geen chicks die mijn knobbeltje in mijn broek rond mijn schaamstreek onder mijn schaamhaar en boven mijn balkzak konden checken., enfin, de bus begon te rijden en ik zat dus lekker ergens achterin zoals dat hoort.
2 haltes later zie ik een mattie van me, een zwarte kerel welteverstaan, die ook de bus wou in komen, en dat deed hij vervolgens ook, hij kwam toen de bus in en ging naast me zitten nadat hij mij een box had gegeven met zijn vuist tegen mijn vuist.
Anyway, 1 halte verder zag ik een bloedmooie geile chickie de bus instappen, ik begon snel te graaien naar mijn tollie en bewoog hem heen en weer zodat als ze dichtbij kwam, het zou zien, en ik haar dus kon imponeren en toen zag ik tot mijn geluk dat ze op een stoel aan de andere kant ging zitten die gericht is naar mij.
Ik keek haar geil aan en keek toen langzaam naar beneden, ze deed het zelfde en zag mijn knobbel en bloosde. Allemaal leuk en aardig, maar ze begon ineens vaker te cheke, ik laat me niet kennen en keek terug en we hadden zo een 3 seconden oogcontact, maar dat leek wel 2 minute omdat ik verdwaald was in haar diepe mooie ronde ogen en geen horloge had, heel jammer want ik wil graag een Swiss, maar die zijn te duur volgens mijn moeder, dus haal ik ze niet, en ga ik een replica kopen in de zwarte markt, daar schijnen ze goedkoop te zijn, en opzich isn het ook een leuke plek, gezellig alle soorten muziek enzo. Toen kwamen we uit bij het station, en verloor ik haar uit het oog, maw ze was verdwaald in mijn ogen dit keer, toen zag ik haar kontje van een afstand heen en weer waggelen en ging ik, omdat ik dit keer geen chick had, mezelf proberen een blowjob te geven.
De wiskunde club?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm, TwyLight komt me echt bekend voor. Ik weet alleen niet waarvan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |