Ik zocht er wel meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik zocht die van mij ook al..
Ik die van mij ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja.. ik zocht die van mij ook al..
Laat maar zitten joh... wij kunnen er verder toch niets aan doenquote:
mja, de aanwezigheid van de oprichter van de fokhattrickfederatie bespreken is niet ontopicquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Postrechten is de volgende stap. Dus blijf gewoon ontopic hier en heb het niet over die ban.
waarom zou je van training willen veranderen? Je kunt je aanval ook verbeteren door aanvallers te kopen natuurlijk..quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:21 schreef GotC het volgende:
Ehhhh om maar NOG MEER ontopic te gaan (oprichter van fokfed is ook ontopic ben ik met Flap eens):
Mijn plan voor m'n team!
Nu train ik positiespel, maar dat gaat allemaal wel z'n gangetje. Tijdje geleden vroeg ik aan jullie of ik verdedigen of aanvallen moet gaan trainen. Ben er nog niet helemaal over uit, maar waarschijnlijk moet ik m'n aanval versterken. Dit ga ik ten eerste doen door 2 minstens formidabele vleugels (+minstens redelijk positiespel) aan te schaffen van rond de 18 jaar. Vervolgens ga ik kijken of wel of niet ik van training zal veranderen..
Wat vinden jullie van dit plan? Is goed doordacht door ons![]()
Ik zeg niet dat ik m'n training ga veranderen, maar eventueel. En ik ga nu iets meer letten op bv de aanval ipv alleen middenveld. Ik heb nu 2 formidabele spitsen, en geen goede vleugels. Dus die ga ik aanpakken, die versterken de aanval ook een stukquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom zou je van training willen veranderen? Je kunt je aanval ook verbeteren door aanvallers te kopen natuurlijk..
Ik zal hem ten eerste maar quoten, voordat je post dadelijk weg is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik m'n training ga veranderen, maar eventueel. En ik ga nu iets meer letten op bv de aanval ipv alleen middenveld. Ik heb nu 2 formidabele spitsen, en geen goede vleugels. Dus die ga ik aanpakken, die versterken de aanval ook een stuk
Hmzzzz Zo zijn er inm al meer weg gegaan en er zullen er meer volgen. Als er 1 schaap over de dam is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:28 schreef rompompom het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel best ook. Ben uit de Fed gegaan en zal VJ/GL nog volgen dit seizoen, verder ben ik er klaar mee. Dat dubbelposten was ook niet echt je van het.
Streep eronder:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dit dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Laten we eens gewoon positief gaan doen hier en de Fed in stand houden....
Omdat ik of één van mijn collega's hier normaal niet hoef te modereren omdat dit altijd een leuk topic was. Laten we die traditie voortzetten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:55 schreef Flappekz het volgende:
Hmpf, alweer posts verwijderd.
Zo zie je bijna 400 delen niet 1 Mod ook echt modereren hier, en zo is het feest voorbij.
Dan had je jeugdtrainer dus helemaak niks te melden over die wedstrijd en krijg je ook geen update meer!quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:28 schreef Xummon het volgende:
Vreemd, ik heb nog geen trainingsupdate gekregen van mijn jeugdteam over hun wedstrijd van dinsdag.
idemquote:Op donderdag 4 februari 2010 13:02 schreef The_Hives het volgende:
ik ben er een dagje niet en heb alles gemist![]()
kan iemand me even pm-en wat er allemaal is gebeurt
idemquote:
Pm's zijn verstuurd, als jullie verder nog vragen hebben, mag je altijd pm-enquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:04 schreef RemCOW het volgende:
[..]
idem
Gisteren in de beker gewonnen, op naar ronde 7! Haalde 318 htstats in een derby-away.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |