Ik zei toch dat het sneller moest kunnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:01 schreef twisteddlogic het volgende:
[Today's puzzle completed 26 Secs ]
Voor het eerst sinds lange tijd weer
Dat is gewoon een goede tijd hoor. Ja als je gaat vergelijken met Frollo, Jos en FrankRichard dan misschien niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Parvus het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 46 Secs ] t gaat al iets beter
[Today's puzzle completed 28 Secs ]quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[Today's puzzle completed 49 Secs ]
Dit is echt een snelle, alleen de tijd van Jos valt me een beetje tegen
Bij mij liep het na de 4e spaak (welke dat is is natuurlijk voor iedereen verschillend). Ben wel eens benieuwd naar de volgordes waarin andere mensen de sets vinden. Volgens mij verschillen de soorten sets die je makkelijk vindt ook per persoon.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eerste vijf gingen heel soepel. De zesde niet.
[Today's puzzle completed 1 Min, 41 Secs ]
Knap, vond dit best een lastige.quote:
quote:
quote:
Ja dat vroeg ik me dus af toen ik klaar was. Zijn er altijd alleen 6 sets? Want na die van vandaag dacht ik dus ook dat dit een van de zovelen waren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 58 Secs ]
Ik raakte in paniek van de ogenschijnlijk grote hoeveelheden sets (natuurlijk waren het er uiteindelijk toch maar gewoon zes).
Het zijn er wel echt zes hoor. Maar het leek gewoon nogal overweldigend door al die kaarten met gelijke vulling.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me dus af toen ik klaar was. Zijn er altijd alleen 6 sets? Want na die van vandaag dacht ik dus ook dat dit een van de zovelen waren.
Valt wat tegen, maar iig onder mijn tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:32 schreef caspervc het volgende:
[Today's puzzle completed 53 Secs ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:00 schreef FrankRicard het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 18 Secs ]
Alle andere sets twee keer aangeklikt en de makkelijkste niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
Dat is ook het beste, eerst spelen dan pas hier kijken. Anders ga je jezelf onnodig druk opleggenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:21 schreef CaLeX het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 9 Secs ]
Blijf rond die minuut hangen
edit: Speel altijd eerst voor ik de tijden van de andere zie, maar::De snelste tot nu toe, dat had ik niet verwacht
Oefening baart kunst.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:04 schreef Ghanima het volgende:
[Today's puzzle completed 4 Mins, 6 Secs ]
Hoe doen jullie dat in godsnaam zo snel? Ik klik dan 3 keer dezelfde aan, en de laatste duurt een uur... Zucht, morgen weer een dag dan maar..
[Today's puzzle completed 1 Min, 0 Secs ]quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:56 schreef Frollo het volgende:
Iedereen onder de minuut tot nu toe.
Ik heb het helemaal nooit gevonden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:04 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 44 Secs ]
Ik ben het helemaal kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |