SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Gestoord...echt gestoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Gestoord...echt gestoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihiquote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Gijs...spoiler tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Werk al jaren met een mac maar... wat bedoel jij nou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mac programma's onder Windows zijn vreselijk, net als Quicktime en Safari. Ik verdenk Microsoft.
Op een Mac werken ze heerlijk. Maar dat komt ook door de andere manier waarop MacOSX werkt. Op een Mac benader en categoriseer je je files via een programma. Hoe deze op de achtergrond in mapjes worden opgeslagen heb je geen zicht op.
Nee, genieten zul je.quote:
Dat weet niemand Gijs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Werk al jaren met een mac maar... wat bedoel jij nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |