Dat had ik gister dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik was ook meteen ongerust... Ik hoop maar dat hij het op de terugweg ook nog doet.
 Stond ik midden in de stad op een parkeerplaats waar ik niet mocht parkeren, en starten, ho maar. En het alarm bleef ook maar afgaan
 Stond ik midden in de stad op een parkeerplaats waar ik niet mocht parkeren, en starten, ho maar. En het alarm bleef ook maar afgaan  

Hoezo bekrompen? Dat het echt nieuws is?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:56 schreef NanKing het volgende:
Gutteguttegut wat een bekrompenheid weer. Ik wens haar veel geluk toe samen met haar vrouw in spé.
Ze speelde in seizoen 1 of 2 die advocate waar Tina aanklopte en een tijdje inwoonde, als ik me niet vergis.

De nachtmerrie van elke (beginnende) automobilist...quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat had ik gister dusStond ik midden in de stad op een parkeerplaats waar ik niet mocht parkeren, en starten, ho maar. En het alarm bleef ook maar afgaan

Komen ze nu achterquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sue Sylvester (Jane Lynch)
Zij speelt toch ook in The Lword?
 Jane Lynch
 Jane Lynch 

Dat dus. Prioriteit 1: zorgen dat ie start Prioriteit 2: alarm eruit slopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:53 schreef lezzer het volgende:
Ik heb wel alarm. Came with the car...

Jane Lynchquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sue Sylvester (Jane Lynch)
Zij speelt toch ook in The Lword?
 !! Ja, zij speelt inderdaad in the L-Word. Vond het erg grappig dat ik haar ook opeens als gast zag in Friends (seizoen 10)!
!! Ja, zij speelt inderdaad in the L-Word. Vond het erg grappig dat ik haar ook opeens als gast zag in Friends (seizoen 10)!  . Heb er nog wel een paar op het lijstje 'verdacht' staan.
. Heb er nog wel een paar op het lijstje 'verdacht' staan.

Nou, als ik dat alarm eruit wil slopen gaat ie alleen maar harder loeien. Da's het idee van zo'n alarm. Bovendien is mijn auto niet meer verzekerd als het alarm er niet in zit (all risk+klasse van auto).quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat dus. Prioriteit 1: zorgen dat ie start Prioriteit 2: alarm eruit slopen

Ik heb dat wel eens gehad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Alicey het volgende:
Mooi dat je auto normaal startte lezzer.
Een auto-alarm kan vervelend zijn. Vooral als het batterijtje van je zendertje op is. Vindt de buurt ook lachen.

Mijn zender is third party en werkt niet eensquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Alicey het volgende:
Mooi dat je auto normaal startte lezzer.
Een auto-alarm kan vervelend zijn. Vooral als het batterijtje van je zendertje op is. Vindt de buurt ook lachen.

Nou, nieuwe was ie niet, want dan zijn ze niet te betalen (tenminste voor mij niet).quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
Wel slopen met beleid natuurlijk. Als ie maar ophoudt met lawaai maken en de startonderbreker mag ook wel weg.
Maar voor een tweedehandjes is het natuurlijk anders dan voor een dure nieuwe bak zoals jij hebt.

Dat betaal ik al bijna per maandquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef wonderer het volgende:
De Volvo heeft alleen liability verzekering. Dus als ik een ongeluk veroorzaakt, betaalt de verzekering de schade van de tegenpartij. Da's $100 per half jaar.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik ben helemaal die foto's kwijt van die bak van de voorkant. Want schuin van voren gezien lijkt hij dus op een 7-serie. Echt geweldig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef wonderer het volgende:
Voor wat betreft beamers is dat wel een van de mooiere ja. Hoewel de voorkant er tactisch niet opstaat
 Toch maar wel ja.
 Toch maar wel ja. 

Dat zal ik echt nooit begrijpen. Meer dan 15k snap ik al niet. Het is maar een auto
 Dat zal ik echt nooit begrijpen. Meer dan 15k snap ik al niet. Het is maar een auto 

quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat betaal ik al bijna per maand
Wat een lekker ding is het toch he:
[ afbeelding ]LezzerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Anticlimaxspoiler
. Ik ben al m'n hele leven fan van BMW. Heb ooit op de basisschool (groep 7) een BMW-Clubje opgericht!
Whahaha! Helemaal met map en plaatjes en shit. Wilde alleen maar meisjes in de club hebben, maar die vonden het al vrij snel niet leuk meer
.
Morgen én overmorgen ga ik de hele dag in deze vriend scheuren
![]() Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |