ik sta bijna zo goed als recht......quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zitten je wervels en zo wel weer goed?
 iig geen 2 cm verschil meer
 iig geen 2 cm verschil meer 
 voor 5 min fietsen.... Ik was gister helemaal blij omdat ik 2 uur van huis was en dat nog redelijk goed ging
 voor 5 min fietsen.... Ik was gister helemaal blij omdat ik 2 uur van huis was en dat nog redelijk goed ging  

Beterom!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik sta bijna zo goed als recht......iig geen 2 cm verschil meer

. Niet dat jullie daar veel ervaring mee hebben, maar ik wilde het toch even kwijt.
. Niet dat jullie daar veel ervaring mee hebben, maar ik wilde het toch even kwijt.

Heb ik wel, maar denk dat die de spellen niet aankan. Dat ding is denk ik 10 jaar oud..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:39 schreef Brittie het volgende:
Heb je nog een oude grafische kaart liggen waarvan je 100% zeker weet dat ie het goed doet? Ff kaartjes wisselen... Kijken of het dan wel werkt. Zoniet, is het iig niet je grafische kaart.
Kaart neemt de ruimte van 2 sloten in en eentje lager past ie niet. Als ie verder alles goed doet, lijkt het me sowieso niet aan het slot te liggen, toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
of mocht ze 2 pci-e sloten hebben ff van slot veranderen (heb ik keer meegemaakt, 1tje werkte niet ander wel)
Dat gaat min of meer vanzelf lijkt me. In de afgelopen 6 maanden (zo oud is het systeem) heb ik regelmatig Windows updates gedaan en net zo regelmatig reboot, driver uninstall, reboot, driver install, reboot geprobeerd.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef Alicey het volgende:
Windows updates binnen halen, reboot, driver uninstall, reboot, driver install, reboot al eens geprobeerd?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:48 schreef NanKing het volgende:
Dan gooi ik er nog een koelingprobleem in.

Boeh.quote:

Can imagine... anders post je probleem op Tweakers, die weten vaak wel raadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Boeh.
Meestal doe ik er iets langer mee dan een half jaar. Wil ik eigenlijk zo houden.

Hmm, ik kan natuurlijk de vergelijking maken met mijn kruis en zeggen dat ik er dan ook niet echt in kan komen omdat het al zeker 5 jaar geleden is dat ik me een week niet schoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het voelt raar om na een maand toch eens besluiten om je baard te scheren. Niet dat jullie daar veel ervaring mee hebben, maar ik wilde het toch even kwijt.

wat je kan doen is bij de Mycom nieuwe kaart kopen (zelfde) kijken hoe het met die kaart gaat..... blijft probleem het zelfde dan is het waarschijnlijk toch je slot of een ander hardware probleem, werkt die kaart prima dan heb je probleem met huidige kaart.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar denk dat die de spellen niet aankan. Dat ding is denk ik 10 jaar oud..
[..]
Kaart neemt de ruimte van 2 sloten in en eentje lager past ie niet. Als ie verder alles goed doet, lijkt het me sowieso niet aan het slot te liggen, toch?
[..]
Dat gaat min of meer vanzelf lijkt me. In de afgelopen 6 maanden (zo oud is het systeem) heb ik regelmatig Windows updates gedaan en net zo regelmatig reboot, driver uninstall, reboot, driver install, reboot geprobeerd.
[..]
[ afbeelding ]
Moet zo'n kaart hier tegenwoordig niet tegen kunnen?

Nou als je net zo vaak met je hand over je kruis voelt als ik over mijn kin...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, ik kan natuurlijk de vergelijking maken met mijn kruis en zeggen dat ik er dan ook niet echt in kan komen omdat het al zeker 5 jaar geleden is dat ik me een week niet schoor.

Mwah. Ik heb t systeem samengesteld op basis van een Best Buy Guide, met tips uit het daarovergaande topic. Met een vraag hierover werd ik acuut verwezen naar de tig topics die er al over VPUrecoveryproblemen zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:04 schreef Brittie het volgende:
Can imagine... anders post je probleem op Tweakers, die weten vaak wel raad
Yep. Vanaf het eerste spel dat ik erop probeerde te spelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef Alicey het volgende:
Hmmm eik dus al van het begin af aan problemen gehad er mee?

Oh dat had ik in 2008 nog. Toen soms zelfs langer dan een week (reizen, scheren met koud water is niet fijn).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef Seven. het volgende:
Hmm, ik kan natuurlijk de vergelijking maken met mijn kruis en zeggen dat ik er dan ook niet echt in kan komen omdat het al zeker 5 jaar geleden is dat ik me een week niet schoor.

Ik ben ook meer Nvidia fan Ati maar das persoonlijk voorkeur (ik koop een pc niet als er een ati kaart inzit haha)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb t systeem samengesteld op basis van een Best Buy Guide, met tips uit het daarovergaande topic. Met een vraag hierover werd ik acuut verwezen naar de tig topics die er al over VPUrecoveryproblemen zijn.
Helaas werken de oplossingen die daar worden genoemd voor mij niet. Het enige dat ik nog niet heb geprobeerd is een compleet nieuwe Windowsinstallatie, maar dat is ook zooooveeeeel werk..
[..]
Yep. Vanaf het eerste spel dat ik erop probeerde te spelen.
Die oplossing van nieuwe kopen en terugbrengen klinkt niet slecht. Ik ben dan wel eerder geneigd om meteen een andere kaart te kopen agz deze toch wel bekend blijkt te staan om problemen met o.a. de Sims.
Ik vind alleen de 125E die ik ervoor betaald heb nogal jammer. Das best veel centjes voor 6 maanden half plezier.

Hm heb wel goede ervaring met beide eigenlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben ook meer Nvidia fan Ati maar das persoonlijk voorkeur (ik koop een pc niet als er een ati kaart inzit haha)

!
!

Dat is een pertinente leugen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds een keer kijken, maar SC heeft daar nooit zin in.
 We hebben ook al die andere meisjesfilms gekeken, toch?
  We hebben ook al die andere meisjesfilms gekeken, toch?   

gaat prima met min win7 en 2gig geheugenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Avey het volgende:
Oeh, computerpraat. Het enige dat ik weet is dat ik meer geheugen nodig heb, 2GB is tegenwoordig niet genoeg meer!
 (was wel anders onder vista ghehe)
 (was wel anders onder vista ghehe)

de mijne ook al!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Laat het mijn vrouw niet horen, die wil er ook één.

Wat is een poets?quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!

quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:07 schreef lezzer het volgende:
Laat het mijn vrouw niet horen, die wil er ook één.
Daar is toch niks mis mee!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef SingleCoil het volgende:
de mijne ook al!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:47 schreef Qebbel het volgende:
Wat is een poets?
 Daarvan heb ik er zelfs twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Daarvan heb ik er zelfs twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |