Uhm, The Collection is voor zover ik weet niet op vinyl uitgebracht. Ik denk dan ook dat je de post van chansadres verkeerd hebt geïnterpreteerd?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat zijn dus de CD's. Ik wil de vinyls....
Ik geloof iets van een 70 pond. Als ik zo op Ebay kijk, staan ze nu ver boven de 100 pond. Tel uit je winst als je er maar van af moetquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:33 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb van HIStory alleen het boekje wat bij de vinyl versie zitHoeveel heb jij er voor betaald als ik vragen mag?
Thriller LP is niet gek veel waard, daar zijn er simpelweg teveel vanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:26 schreef FP128 het volgende:
Joe, ik heb gisteren van een vriend zijn hele MJ collectie zomaar gekregen omdat hij
de boel aan het opruimen was en geen platen meer wilde hebben.
Ik heb o.a.een 1982 Epic Thriller LP (gaaf) en oranje single met Blame it on the Boogie van de Jacksons(goed) gekregen. Is dat wat waard (ik heb nog meer maar moet dan even kijken)
Die blijft vet hequote:
Ja oke, maar je zou toch denken dat ze Billie Jean, Beat it oid zouden draaien, de meer bekendere nummers.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Tja je moet er toch op een of andere manier mee in aanraking worden gebracht, Michael Jackson is ook van ver voor mijn tijd maar toch ken ik Workin' Day And Night.
Dit natuurlijk ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:10 schreef gifkwal het volgende:
Wel leuk toch, zo komt weer een hele nieuwe generatie in aanraking met MJ.
Ik heb nog ergens een single van Ben liggen geloof ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:26 schreef FP128 het volgende:
Joe, ik heb gisteren van een vriend zijn hele MJ collectie zomaar gekregen omdat hij
de boel aan het opruimen was en geen platen meer wilde hebben.
Ik heb o.a.een 1982 Epic Thriller LP (gaaf) en oranje single met Blame it on the Boogie van de Jacksons(goed) gekregen. Is dat wat waard (ik heb nog meer maar moet dan even kijken)
Erg leuk inderdaad. Wat ik me altijd al afvroeg: heeft Michael die robot dance eigenlijk min of meer ontworpen of bestond die al langer?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Robijn48 het volgende:
Jammer van de slechte kwaliteit, maar verder: wauzers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |