abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77805647
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 13:22 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat zijn dus de CD's. Ik wil de vinyls....
Uhm, The Collection is voor zover ik weet niet op vinyl uitgebracht. Ik denk dan ook dat je de post van chansadres verkeerd hebt geïnterpreteerd?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_77806763
Ik heb ook Bad op vinyl gekregen. Maar wat moet ik er eigenlijk mee, ik heb geen platenspeler? Ik vond het alleen leuk om ernaar te kijken en er zit een stickertje op: "De europese toer begint op 23 mei!!"
Daar had ik bij moeten zijn.
pi_77806861
Haha!

Ik heb best wel veel vinyl, vooral uit de J5/Jacksons periode. Verder Off The Wall (2 keer geloof ik), Thriller een stuk of 3, Bad en ook als picture disc, en een heleboel singletjes van Bad en Thriller en zo... en de single van Blood On The Dancefloor en van One More Chance (ook picture disc). Heb wel een platenspeler maar gebruik hem eigenlijk nooit echt, het is meer gewoon een verzameling. Ik zou wel graag Dangerous en HIStory er nog bij hebben.
pi_77807305
Ik heb alleen Bad en Can You Feel It / Shake Your Body (single) op vinyl

pi_77809364
Zelf heb ik ook veel op vinyl verzameld, sowieso alle solo albums en een hoop singles. Mijn mooiste vind ik toch wel Bad (nog steeds sealed) en HIStory. Als je HIStory ziet, zou je zweren dat ie net uit de winkel komt

Maar goed, daar betaal je wel voor
pi_77810354
Ik heb van HIStory alleen het boekje wat bij de vinyl versie zit Hoeveel heb jij er voor betaald als ik vragen mag?
pi_77810621
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 15:33 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb van HIStory alleen het boekje wat bij de vinyl versie zit Hoeveel heb jij er voor betaald als ik vragen mag?
Ik geloof iets van een 70 pond. Als ik zo op Ebay kijk, staan ze nu ver boven de 100 pond. Tel uit je winst als je er maar van af moet
pi_77812174
Lekker hoor. Voorlopig ga ik die dus niet kopen

Heb laatst een hoop MJ spulletjes op Marktplaats verkocht (van ex gekregen, hechtte er zelf weinig waarde aan en het nam teveel ruimte in beslag) en dat leverde ook behoorlijk wat centjes op.
pi_77812383
Joe, ik heb gisteren van een vriend zijn hele MJ collectie zomaar gekregen omdat hij
de boel aan het opruimen was en geen platen meer wilde hebben.

Ik heb o.a.een 1982 Epic Thriller LP (gaaf) en oranje single met Blame it on the Boogie van de Jacksons(goed) gekregen. Is dat wat waard (ik heb nog meer maar moet dan even kijken)
75 topics = FIN
pi_77813154
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:26 schreef FP128 het volgende:
Joe, ik heb gisteren van een vriend zijn hele MJ collectie zomaar gekregen omdat hij

Ik heb o.a.een 1982 Epic Thriller LP (gaaf) en oranje single met Blame it on the Boogie van de Jacksons(goed) gekregen. Is dat wat waard (ik heb nog meer maar moet dan even kijken)
Thriller LP is niet gek veel waard, daar zijn er simpelweg teveel van . Blame it on the Boogie kan je misschien hoogstens een tientje opbrengen gezien prijzen online.
pi_77813174
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:41 schreef SteelDogg het volgende:

Jam
Die blijft vet he

Niet he beste geluid, maar ach:

pi_77813265
Nice he Ik hou van de Jam optredens (ll) Evenals WBSS
-
pi_77830858
Op mijn school vandaag zag ik allemaal eerste klassers die aan het meezingen waren met Workin' Day And Night en meerdere redelijk impopulaire Jackson nummers. Ik vroeg me af, zou dat My Name is Michael progamma ervoor gezorgd hebben dat mensen weer meer interesse in zijn muziek gaan krijgen?

Normaal hoor ik namelijk alleen de zoveelste nieuwe TMF hit van Rapper X en Slut B uit hun mobieltjes komen.
  woensdag 10 februari 2010 @ 00:07:14 #216
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_77832363
Even geduld nog, over een week of 2 komen ze bij de MJ nummers met rappers.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_77832403
Tja je moet er toch op een of andere manier mee in aanraking worden gebracht, Michael Jackson is ook van ver voor mijn tijd maar toch ken ik Workin' Day And Night.
pi_77832457
Wel leuk toch, zo komt weer een hele nieuwe generatie in aanraking met MJ.
pi_77832511
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Tja je moet er toch op een of andere manier mee in aanraking worden gebracht, Michael Jackson is ook van ver voor mijn tijd maar toch ken ik Workin' Day And Night.
Ja oke, maar je zou toch denken dat ze Billie Jean, Beat it oid zouden draaien, de meer bekendere nummers.
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 00:10 schreef gifkwal het volgende:
Wel leuk toch, zo komt weer een hele nieuwe generatie in aanraking met MJ.
Dit natuurlijk ook
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 00:17:14 #220
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77832645
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 16:26 schreef FP128 het volgende:

Ik heb nog ergens een single van Ben liggen geloof ik
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator woensdag 10 februari 2010 @ 00:24:04 #222
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77832844
Ja
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77835045
The Collection gisteren binnen gekregen. Echt iets voor de persoon die nog niks van Michael heeft. Er zaten 3 special editions in (waarvan ik die Dangerous versie nooit heb begrepen, alleen omdat hij geremastered is?). Daarnaast de originele cd's van Thriller (gave opdruk, het oude logo) en Invisible. Leuk dingetje voor degene die niet alles spaart maar voor de fan niet interessant.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 10 februari 2010 @ 23:44:59 #224
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_77868694

Jammer van de slechte kwaliteit, maar verder: wauzers.
Leef en Laten Leven
pi_77881263
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef Robijn48 het volgende:

Jammer van de slechte kwaliteit, maar verder: wauzers.
Erg leuk inderdaad. Wat ik me altijd al afvroeg: heeft Michael die robot dance eigenlijk min of meer ontworpen of bestond die al langer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')