Ga je gang.quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:13 schreef DrDentz het volgende:
En nu in het Nederlands!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:20 schreef DrDentz het volgende:
JIj Bent Mijn Leven
Loop Niet Weg
Klinkt als een duet Frans Bauer - Marianne Weber
Je Steent Mn Wereldquote:Op donderdag 4 februari 2010 02:20 schreef DrDentz het volgende:
JIj Bent Mijn Leven
Loop Niet Weg
Klinkt als een duet Frans Bauer - Marianne Weber
Je schudt/slingert mijn wereld door elkaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 02:40 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je Steent Mn Wereld
(vier kankersteentjes voor deze track!)
NIks flauw, lachen zo op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:37 schreef Rnnz het volgende:
Mijn lijstje met vertaling:
Van de muur: Rocken met Jou, Van de muur, Stop niet tot dat je genoeg hebt
Thriller: Wil iets starten, Billie Broek, Mensen natuur, Liefde van mijn leven
Slecht: De manier waarop jij mij laat voelen, Man In De Spiegel, Vlotte Crimineel
Gevaarlijk: Wie is het?, Herinner de Tijd, Zal jij daar zijn?
Geschiedenis: Vreemdeling in Moskou, Ze Geven Niet Om Ons, Lach
Bloed op de Dansvloer: Bloed op de Dansvloer, Pilletjes, Is het eng?
Onoverwinnelijk: Zonsopkomst, Sprakeloos, Wat er ook gebeurt (altijd blijven lachen)
Oh wat is dit flauw zeg...Ik ga maar weer iets anders nutteloos doen.
![]()
IDD Briljantquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:30 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
NIks flauw, lachen zo op de vroege ochtend!
haha, nou je het zegtquote:
Deze kende ik nog niet, inderdaad goed!quote:
Geweldig dit he. Ik kijk het ook nog heel vaak. Vooral de live versie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef gifkwal het volgende:
Heb gisteren nog eens naar Who's Loving You zitten luisteren... hoe briljant is dat! Ik denk dat echt ZEER weinig mensen het voor elkaar krijgen om dit liedje technisch zo perfect (timing etc) te zingen als Michael, laat staan met het gevoel dat er in zit. En dat voor een 10- of 11-jarige! Echt ongelooflijk, geniaalZelf vergeet ik nog wel eens wat voor een geweldige zanger hij eigenlijk was omdat zijn briljante dansmoves en videos en zo nog wel eens willen afleiden, maar door te luisteren naar liedjes als deze raak ik weer compleet overtuigd van zijn unieke stem.
Live net zo perfect, wie doet hem dit na?
![]()
Knap ja...quote:
Die gasten zijn echt zo supergoed hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |