Je hebt wel héél veel goeie nummers geschrapt hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef SteelDogg het volgende:
Ik ben dus meer van de Thriller / Bad tijd
Had zelf toch verwacht dat ik meer de Bad / Dangerous kant op ging
The horrorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Waarom krast hij alles door? Wtf?!?! Heiligschennis.
Is geen baggernummer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef MJ44ever het volgende:
Ja, en dan zo'n 'baggernummer' als Threatened wel laten staan
Ah, nu snap ik het wel beter.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:52 schreef SteelDogg het volgende:
Echt he
Nee, met de doorgestreepten bedoel ik niet dat ze slecht zijn, maar ik bedoel meer dat ik dat niet de toppers van het album vind zegmaar
De dikgedrukten zijn mijn favoriet, zegmaar. Kan beter eigenlijk de doorgestreepten gewoon verwijderen
Lijkt me een topplanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik het wel beter.
Het lijkt me wel leuk om een soort tournament te houden met z'n allen om te zien wat de collectieve top 3 per album is bijvoorbeeld. Maar dat gaat een beetje veel topicruimte in beslag nemen denk ik
Haha, nou ja, van Invincible heb ik hier echt het minst mee en hij streept het weg!quote:
Ik vond het stukje in TII wel heel cool.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:09 schreef veuvje het volgende:
[..]
Inderdaad dat is echt een vet nummer!!!
Ik vind de overgang in This is it van Thriller naar Threatened grandioosquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:03 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
Ik vond het stukje in TII wel heel cool.
Ik ook! Een van de leukste stukjes uit de film vind ik, vooral hoe MJ staat te dansen boven op dat ding.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:19 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind de overgang in This is it van Thriller naar Threatened grandioos
Ja best raar eigenlijk. Een reden weet ik ook niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:40 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik ook! Een van de leukste stukjes uit de film vind ik, vooral hoe MJ staat te dansen boven op dat ding.
Grappig dat tot nu toe iedereen Stranger in Moscow heeft genoemd in zijn top 3 van HIStory. Geniaal nummer, vreemd dat het op weinig (geen?) greatest hits compliaties is terug te vinden.
Misschien is het nooit echt een grote hit geweest. Ik was destijds nog jong dus weet niet meer goed of dat liedje een hit was of niet? Ik herinner het me wel vaak op MTV te hebben gezien maar meer weet ik er niet meer van. Op de radio kwam ie volgens mij niet vaak.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja best raar eigenlijk. Een reden weet ik ook niet.
Hoe is de stand inmiddels?
Stranger in Moscowquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:48 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Misschien is het nooit echt een grote hit geweest. Ik was destijds nog jong dus weet niet meer goed of dat liedje een hit was of niet? Ik herinner het me wel vaak op MTV te hebben gezien maar meer weet ik er niet meer van. Op de radio kwam ie volgens mij niet vaak.
Ik heb nu even geen zin om de stand te tellenWant ik heb van alles te doen online. Misschien later vanavond of morgen, of als iemand anders zin heeft: ga je gang.
Ja Pa.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt ook gewoon dat laatste stukje kopiëren, als iemand behoefte heeft om heel Wikipedia te lezen gaat hij of zij wel naar Wikipedia.
Schandalig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
In de VS werd het een flop. Net als alles van MJ na 1995 eigenlijk. Kwam op de billboard top 100 niet hoger dan positie 91. Zo'n pareltje!
Tja, dat is vaak zo, niet alleen bij MJ. De echte pareltjes zijn zwaar ondergewaardeerdquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef DrDentz het volgende:
In de VS werd het een flop. Net als alles van MJ na 1995 eigenlijk. Kwam op de billboard top 100 niet hoger dan positie 91. Zo'n pareltje!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:09 schreef Rnnz het volgende:
Mijn lijstje mag niet ontbreken natuurlijk.
Van de muur: Rock With You, Off The Wall, Don't Stop 'Til You Get Enough
Thriller: Wanna Be Startin' Somethin', Billie Jean, Human Nature, Lady In My Life (dit album verdient een vierde nummer)
Slecht: The Way You Make Me Feel, Man In The Mirror, Smooth Criminal
Gevaarlijk: Who Is It, Remember The Time, Will You Be There
Geschiedenis: Stranger In Moscow, They Don't Care About Us, Smile
Bloed op de Dansvloer: Blood On The Dancefloor, Morphine, Is It Scary
Onoverwinnelijk: Break of Dawn, Speechless, Whatever Happens
Schande, Another Part of Me er niet eens in staanquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:09 schreef Rnnz het volgende:
Mijn lijstje mag niet ontbreken natuurlijk.
Van de muur: Rock With You, Off The Wall, Don't Stop 'Til You Get Enough
Thriller: Wanna Be Startin' Somethin', Billie Jean, Human Nature, Lady In My Life (dit album verdient een vierde nummer)
Slecht: The Way You Make Me Feel, Man In The Mirror, Smooth Criminal
Gevaarlijk: Who Is It, Remember The Time, Will You Be There
Geschiedenis: Stranger In Moscow, They Don't Care About Us, Smile
Bloed op de Dansvloer: Blood On The Dancefloor, Morphine, Is It Scary
Onoverwinnelijk: Break of Dawn, Speechless, Whatever Happens
Jij streept alle nummers gewoon doorquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:51 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Schande, Another Part of Me er niet eens in staan![]()
Mijn favo nummer
Ga je gang.quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:13 schreef DrDentz het volgende:
En nu in het Nederlands!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 02:20 schreef DrDentz het volgende:
JIj Bent Mijn Leven
Loop Niet Weg
Klinkt als een duet Frans Bauer - Marianne Weber
Je Steent Mn Wereldquote:Op donderdag 4 februari 2010 02:20 schreef DrDentz het volgende:
JIj Bent Mijn Leven
Loop Niet Weg
Klinkt als een duet Frans Bauer - Marianne Weber
Je schudt/slingert mijn wereld door elkaarquote:Op donderdag 4 februari 2010 02:40 schreef Zapato het volgende:
[..]
Je Steent Mn Wereld
(vier kankersteentjes voor deze track!)
NIks flauw, lachen zo op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:37 schreef Rnnz het volgende:
Mijn lijstje met vertaling:
Van de muur: Rocken met Jou, Van de muur, Stop niet tot dat je genoeg hebt
Thriller: Wil iets starten, Billie Broek, Mensen natuur, Liefde van mijn leven
Slecht: De manier waarop jij mij laat voelen, Man In De Spiegel, Vlotte Crimineel
Gevaarlijk: Wie is het?, Herinner de Tijd, Zal jij daar zijn?
Geschiedenis: Vreemdeling in Moskou, Ze Geven Niet Om Ons, Lach
Bloed op de Dansvloer: Bloed op de Dansvloer, Pilletjes, Is het eng?
Onoverwinnelijk: Zonsopkomst, Sprakeloos, Wat er ook gebeurt (altijd blijven lachen)
Oh wat is dit flauw zeg...Ik ga maar weer iets anders nutteloos doen.
![]()
IDD Briljantquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:30 schreef MJ44ever het volgende:
[..]
NIks flauw, lachen zo op de vroege ochtend!
haha, nou je het zegtquote:
Deze kende ik nog niet, inderdaad goed!quote:
Geweldig dit he. Ik kijk het ook nog heel vaak. Vooral de live versie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:10 schreef gifkwal het volgende:
Heb gisteren nog eens naar Who's Loving You zitten luisteren... hoe briljant is dat! Ik denk dat echt ZEER weinig mensen het voor elkaar krijgen om dit liedje technisch zo perfect (timing etc) te zingen als Michael, laat staan met het gevoel dat er in zit. En dat voor een 10- of 11-jarige! Echt ongelooflijk, geniaalZelf vergeet ik nog wel eens wat voor een geweldige zanger hij eigenlijk was omdat zijn briljante dansmoves en videos en zo nog wel eens willen afleiden, maar door te luisteren naar liedjes als deze raak ik weer compleet overtuigd van zijn unieke stem.
Live net zo perfect, wie doet hem dit na?
![]()
Knap ja...quote:
Die gasten zijn echt zo supergoed hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |