Ik heb hier wel een lijstje met unreleased songs op mijn HD, misschien dat ze je al hebt maargoed:quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:22 schreef Dynd het volgende:
Wanneer gaan ze nou die honderden unreleased songs uitbrengen?![]()
Geef er tenminste één.
Xscape isquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:19 schreef Braddie het volgende:
Die heb ik ook...
Nog meer trouwens!
Xscape
En er zitten hier nagenoeg alleen maar fans, wat bezielde je Dentz?! wat bezielde je??quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja dat wou ik verdikkie ook maar dat paste niet, dus er moest een woordje uit. Hopen dat niemand het opviel.
Dit, en ik vind van dat lijstje Scared of the Moon een mooi nummer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:18 schreef DrDentz het volgende:
Zijn allemaal al officieel uitgebracht.
"Invincible duurt zo lang, het album duurt te lang!!!"quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Xscape is![]()
Heb die helemaal grijs gedraaid toen ie uitlekte. Enige minpuntje aan het nummer, hij duurt nét iets te lang
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
"Invincible duurt zo lang, het album duurt te lang!!!"
Hoe meer hoe beter.
Das mooi om te horen altijd he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Rnnz het volgende:
Als Michael gaat zingen komt er een brok energie los die Tito niet heeft.![]()
Zelfde optreden 20 jaar laterquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Rnnz het volgende:
Als Michael gaat zingen komt er een brok energie los die Tito niet heeft.![]()
TMZ EN HUN SOURCES ....quote:We're told Dr. Murray COULD BE charged with involuntary manslaughter as early as next week.
TMZ kwam ook als eerste naar buiten dat het mis was met Michael.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |