Kijk eens goed naar het lampje van je webcamquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Voordat ik ja zeg, hoe word het geserveerd? per post, of email? postduif?
Hang zequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef friemelaar het volgende:
Hey luitjes,
Ik ga ff bankhangen *coldcase kijken* tot laterz
Okey dan, ik ga met n half uurtje naar bed, dus tot morgen maar weer!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef friemelaar het volgende:
Hey luitjes,
Ik ga ff bankhangen *coldcase kijken* tot laterz
(Mijn webcam ligt nog in Nederland)quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het lampje van je webcam
Ow, dan is het daar nu goed vochtigquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:32 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
(Mijn webcam ligt nog in Nederland)
Ik had even telefoonquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Zijn ze soms de isolatie vergeten? dan kan zo'n vorst beveiliging het niet bijhouden hoor .....
@ Tweets wat zal je blij zijn als je weer thuis bent .
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan is het daar nu goed vochtig
dat is een goede samenvatting van mijn dag vandaagquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, dan is het daar nu goed vochtig
Zou je dan echt de goede uitgezocht hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een goede samenvatting van mijn dag vandaag
Een hele vochtige dag wel
Heb vandaag de opa en oma van mijn kids verteld van mijn nieuwe lief, en daar waar de vorige werd afgebrand was het hier totaal het tegenovergestelde
Heel mooiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een goede samenvatting van mijn dag vandaag
Een hele vochtige dag wel
Heb vandaag de opa en oma van mijn kids verteld van mijn nieuwe lief, en daar waar de vorige werd afgebrand was het hier totaal het tegenovergestelde
Inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
.
Weer een teken dat het dit keer wel goed zit.
tweetyquote:
quote:
Indahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |