Daarom doe ik er ook 2.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een diploma is ook al niet zoveel waard van het HBO
Vriendin van me is ook net mr. geworden, maar vind het toch stom staan voor een vrouwennaamquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:22 schreef FUFR het volgende:
ik ben geen dr. wel mr. ik ben mr. en gw.
iddquote:
newbiequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
hoort dit niet bij Stad & Streek??
ja dat ziet er idd raar uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Vriendin van me is ook net mr. geworden, maar vind het toch stom staan voor een vrouwennaam
[..]
idd
no way roséquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef amaranta het volgende:
Ik ben sexy.
Ik zou zeggen, lees een pagina mee en je weet waarom wij in ONZ zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat een achterlijk wijf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Zo!
Dus eind vorig jaar was er een ouder die het nodig vond om een klachtenbrief over mij te schrijven. Ze wilde me niet als juf voor haar zoon....
Nu was ik net op school, komt ze naar me toe, haar zoon mist me enorm
In your face. Trut, zo zul je leren om mensen te veroordelen/beoordelen zonder ze te kennen.
Maar excuses konden er neit vanaf, voor de lelijke brief.
Je bent toch zelfs getrouwd met een dr.? Dan ben je een aangetrouwde dr.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef Levitation het volgende:
Ik ken wel een dr. telt dat ook?
Oh, ik ken er zelfs een heleboel.
Ze mag ook LLM voeren, maar dat vindt ze stomquote:
Dat ik straf gaf en weleens mijn stem verhief.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een achterlijk wijf.Wat was toen haar argumentatie (als ze die al had) dat ze je geen goeie juf voor haar zoon vond?
Och, dr staat Rosé en moppie is er meteen weerquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
hoi
Ja, ik ga de titel adr. voeren! Goed plan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Je bent toch zelfs getrouwd met een dr.? Dan ben je een aangetrouwde dr.
[..]
Ze mag ook LLM voeren, maar dat vindt ze stom
whehehehequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Zo!
Dus eind vorig jaar was er een ouder die het nodig vond om een klachtenbrief over mij te schrijven. Ze wilde me niet als juf voor haar zoon....
In your face. Trut, zo zul je leren om mensen te veroordelen/beoordelen zonder ze te kennen.
Ze heeft liever dat je mept?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat ik straf gaf en weleens mijn stem verhief.
Uh... dat doen goeie juffen toch wel eens, als het nodig is?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Denk het.quote:
Das ganz normaal voor meisjes van jouw grootte.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat een kut, om het zo maar even te zeggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Zo!
Brabantsche Buurtspoorwegen en Autodienstenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, ik ga de titel adr. voeren! Goed plan!![]()
Oh, en ik heb ook en titel!BBA... maar die gebruik is dus niet.
![]()
Prodigy - Diesel powerquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:01 schreef Juup© het volgende:
Lekker muziekje hard aan, vrouw is de hort op met de kleineFuck se naaibors.
juist, daarom dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Brabantsche Buurtspoorwegen en Autodiensten
en de hele klas had daarmee ingestemd?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:52 schreef amaranta het volgende:
Ik overdrijf nu. Ze hadden hem namens de hele klas geschreven.
Juist. Zoiets bepraat je met de leerkracht zelf ipv het met een brief te doen. Of zou zij bang zijn voor mamamaria?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de hele klas had daarmee ingestemd?
Wat een tokkie trouwens
Joh zou hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
juist, daarom dus.
Maar speciaal voor Juupske... het is natuurlijk Bachelor of Business Administration![]()
Jij hebt wat op jouw middelvinger gemorstquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn Absolutely Alice![]()
[ afbeelding ]
(is dezelfde als gister Amaranta)
klopt, ik was even wat topcoatjes aan het swatchen op mijn nagelwiel op o.a. een blauwe ondergrondquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hebt wat op jouw middelvinger gemorst
ik in iets frikandelligsquote:
Jij bent suri, die houden van rijstquote:
ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef amaranta het volgende:
er loopt nu al 2 keer dezelfde chinees langs, is dat verdacht?
hier ook, soms plaat ze zelfs tegen mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef amaranta het volgende:
er loopt nu al 2 keer dezelfde chinees langs, is dat verdacht?
Sambal bij?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier ook, soms plaat ze zelfs tegen mij
het was dezelfde want het was binnen 1 minuutquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:28 schreef Levitation het volgende:
En chinezen zijn met een heleboel, het zijn vast 2 verschillende geweest.
denk ut niet, net flink op dr falie gegeeftquote:
Wist jij dat niet dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef FUFR het volgende:
mensen die niet snappen dat je in een overall view ook wil in kunnen zoomen op de details.
ik wel, maar sommige mensen snapten dat pas nadat ik het uitlegdequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wel, maar sommige mensen snapten dat pas nadat ik het uitlegde
een telefoonboek is ook niets waard als je niet de nummers kan lezen.
Dat niet of nauwelijks compatible is met de heersende OS'en.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is er een nieuw te duur speeltje?
Tablets hadden ze al op de Cebit in 1998quote:
Was febbie bij DWDD dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:17 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind die gozer bij DWDD wel echt het prototype Apple Fanboy.
Niet eensquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet eens.
Maar hij roept serieus dat dit de opvolger van kranten en boeken is.
Ja! En sinds MS Word is ook het papier en de pen verbannen uit de wereld.
Lees je even in. Amazon verkocht meer e-books voor kerst dan IRL boeken in de VS. Ik zeg niet dat het zo is, maar in de journalistieke wereld wordt hier erg nauwlettend naar gekeken. Daarnaast is het misere troef in de kranten wereld en kan dit wellicht wel helpen. Zoals iTunes geholpen heeft en de Appstore geholpen heeftquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Niet eens.
Maar hij roept serieus dat dit de opvolger van kranten en boeken is.
Ja! En sinds MS Word is ook het papier en de pen verbannen uit de wereld.
Wanneer ga jij dat ding kopen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef febster het volgende:
[..]
Lees je even in. Amazon verkocht meer e-books voor kerst dan IRL boeken in de VS. Ik zeg niet dat het zo is, maar in de journalistieke wereld wordt hier erg nauwlettend naar gekeken. Daarnaast is het misere troef in de kranten wereld en kan dit wellicht wel helpen. Zoals iTunes geholpen heeft en de Appstore geholpen heeft.
Zoals gisteren door 'iemand' gezegd werd: Journalists have never before been able to tell stories so effectively, bouncing off each other, linking to each other (as the most generous and open-minded do), linking out, citing sources, allowing response – harnessing the best qualities of text, print, data, sound and visual media. If ever there was a route to building audience, trust and relevance, it is by embracing all the capabilities of this new world, not walling yourself away from them.
En gok eens op wat voor apparaten dat kan? Juist, Tablets. Ik weet het nog zo net niet qua iPad, zie er wel de potentie van iig, al heb ik nog wel mijn bedenkingen.
KASSAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:De iPad is er al vanaf 499 dollar met 16GB opslag en met Wi-Fi. Je kan ook de 64GB iPad met 3G en Wi-Fi nemen, dan ben je 829 dollar kwijt.
Geen idee, voorlopig niet iigquote:
quote:
Ik moet em in het echt zien. Als het een echte E-Reader is en er functionaliteiten op zitten zoals dat je smorgens beneden komt en dat ie een signaaltje geeft dat ie net de krant binnen heeft en je em alleen op hoeft te pakken geef ik em een kansje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef febster het volgende:
[..]
Lees je even in. Amazon verkocht meer e-books voor kerst dan IRL boeken in de VS. Ik zeg niet dat het zo is, maar in de journalistieke wereld wordt hier erg nauwlettend naar gekeken. Daarnaast is het misere troef in de kranten wereld en kan dit wellicht wel helpen. Zoals iTunes geholpen heeft en de Appstore geholpen heeft.
Zoals gisteren door 'iemand' gezegd werd: Journalists have never before been able to tell stories so effectively, bouncing off each other, linking to each other (as the most generous and open-minded do), linking out, citing sources, allowing response – harnessing the best qualities of text, print, data, sound and visual media. If ever there was a route to building audience, trust and relevance, it is by embracing all the capabilities of this new world, not walling yourself away from them.
En gok eens op wat voor apparaten dat kan? Juist, Tablets. Ik weet het nog zo net niet qua iPad, zie er wel de potentie van iig, al heb ik nog wel mijn bedenkingen.
Van een E-reader zie ik het nut wel in, dat ding van Apple niet. Maar dat maakt geen zak uit, natuurlijk... er staat een Apple logo op dus rennen de schaapjes in volle draf naar de winkel om zichzelf weer wat zelfvertrouwen aan te schaffen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moet em in het echt zien. Als het een echte E-Reader is en er functionaliteiten op zitten zoals dat je smorgens beneden komt en dat ie een signaaltje geeft dat ie net de krant binnen heeft en je em alleen op hoeft te pakken geef ik em een kansje..
Anders wordt het gewoon het zoveelste overhypede Apple product.
Oh, en met echte E-Reader bedoel ik dus de techniek die al jaren bestaat en uit ons eigenste Eindhoven afkomstig is. Dat is dus iets heel anders dan een plat TFT scherm.
Een E-Reader is idd. wel zinvol.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Van een E-reader zie ik het nut wel in, dat ding van Apple niet. Maar dat maakt geen zak uit, natuurlijk... er staat een Apple logo op dus rennen de schaapjes in volle draf naar de winkel om zichzelf weer wat zelfvertrouwen aan te schaffen.
En of dat ding het doetquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]Heb net een RAZR gevonden! Via die oplichtersclub Pixmania.
Ben benieuwd of ze em opsturen.
Hmm naar nu blijkt is het geen misdrijf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Juup© het volgende:
ArTiC?![]()
[Upd] Lijk onder ijs in sloot Helmond
Dat kan (min of meer) op de iPhone nu al (NYT, VK en NRC apps) dus zal daar helemaal wel op kunnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik moet em in het echt zien. Als het een echte E-Reader is en er functionaliteiten op zitten zoals dat je smorgens beneden komt en dat ie een signaaltje geeft dat ie net de krant binnen heeft en je em alleen op hoeft te pakken geef ik em een kansje..
Anders wordt het gewoon het zoveelste overhypede Apple product.
Oh, en met echte E-Reader bedoel ik dus de techniek die al jaren bestaat en uit ons eigenste Eindhoven afkomstig is. Dat is dus iets heel anders dan een plat TFT scherm.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef febster het volgende:
Politie was hem ook niet aan het zoeken weet ik toevallig. Die dachten dat hij op een tropisch eiland zat ergens.
Hij was met zijn fiets vertrokken...tuurlijk zit ie dan op hawaiiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef febster het volgende:
Politie was hem ook niet aan het zoeken weet ik toevallig. Die dachten dat hij op een tropisch eiland zat ergens.
Lijkt me niet...niet echt een handige plek om een lijk te verstoppen namelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmm naar nu blijkt is het geen misdrijf.
Dat is wel nice.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef febster het volgende:
[..]
Dat kan (min of meer) op de iPhone nu al (NYT, VK en NRC apps) dus zal daar helemaal wel op kunnen.
Misdrijf wil nog niet zeggen dat het lijk verstopt moet wordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lijkt me niet...niet echt een handige plek om een lijk te verstoppen namelijk
vind je?quote:
je wordt er steeds behendiger in!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:30 schreef ds Stormqueen het volgende:
speciaal voor Juup:
[ afbeelding ]
dat ik auti ben wordt me steeds duidelijker sinds in dit topic post...quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
solliciteer jij tegenwoordig ook al naar een lidmaatschap van de autistenclub?
tnx, die kleuren komen wel gewoon van de glitter die er in zit, dit is holografische nagellakquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
je wordt er steeds behendiger in!
![]()
mooi ook
zo dacht ik om half 6 al toen ik met het verkeerde been uit bed staptequote:Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
puhlease, het is pas 9 uur eej
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:01 schreef -moppie- het volgende:
Dan ga je toch lekker naar de kapper.
Ik heb mijn haar ook een stuk korter laten maken, tot net op de schouder!
dat is precies wat ik wil. op de schouder, maar dat ik ihet nog wel in een staartje kan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:01 schreef -moppie- het volgende:
Dan ga je toch lekker naar de kapper.
Ik heb mijn haar ook een stuk korter laten maken, tot net op de schouder!
bij vrouwen mag dat hequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat is precies wat ik wil. op de schouder, maar dat ik ihet nog wel in een staartje kan.
Maar eigenlijk dan net niet precies op de schouder anders krijg ik zo'n arniekapsel omdat de punten naar buiten gaan steken.
net onder de schouder beter voor jou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat is precies wat ik wil. op de schouder, maar dat ik ihet nog wel in een staartje kan.
Maar eigenlijk dan net niet precies op de schouder anders krijg ik zo'n arniekapsel omdat de punten naar buiten gaan steken.
ik dacht dat je je haar op je schouders altijd liet knippenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:04 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb mijn haar ook tot op mijn schouders laten knippen
Dat is gewoon verdwaald borsthaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat je je haar op je schouders altijd liet knippen
okselhaar bedoel je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
net onder de schouder beter voor jou?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
okselhaar bedoel je?
ja gewoon op de schouder maar dan een 1cm of 2 meer.
SQ houdt van echte mannenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ieuwww
-moppie- houdt niet van borsthaar etc...
Colt heeft toch niet zo'n laf kaal kippenborstje he?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ieuwww
-moppie- houdt niet van borsthaar etc...
Het komt iig niet van mijn kleine teenquote:
heb jij haar op je teen? Ieuwwwww!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het komt iig niet van mijn kleine teen
Heerlijk kaal borstjequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Colt heeft toch niet zo'n laf kaal kippenborstje he?
ik scheer het netjes bij hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij haar op je teen? Ieuwwwww!
(pi, pi!)
moppie valt op 14 jarige jongetjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heerlijk kaal borstje![]()
Ik wil geen borsthaar bij mannen, ieuw!
Dat maak jij ervan! Ik vind borst- rughaar etc. niet mooi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moppie valt op 14 jarige jongetjes
En waarom dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Niet alle mannen hebben van nature borsthaar maar de meeste wel.
Ik word altijd heel droevig van mensen die dat ieuwwww en gatverrrrr vinden
omdat het natuurlijk is. De meeste mannen hebben het, daar doe je niet zoveel aan, dus wat heeft het voor zin om het ieuwwww te vinden?quote:
tussen je neus en je bovenlip?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb van nature ook haar op plaatsen waar de meeste mannen liever niet willen dat ik het daar heb.
ik heb ze IN mijn neus. Van die zwartequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tussen je neus en je bovenlip?
van die dikke zwarte haren?
iiieeeeeuuuuuwwwwww
schaamhaar is natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het natuurlijk is. De meeste mannen hebben het, daar doe je niet zoveel aan, dus wat heeft het voor zin om het ieuwwww te vinden?
wat een conclusie weerquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
schaamhaar is natuurlijk![]()
okselhaar is natuurlijk![]()
beenhaar is natuurlijk![]()
Jij laat dus alles groeien?
SQ laat alles gewoon gaan ja, jij dacht dat ze kleren droeg?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
schaamhaar is natuurlijk![]()
okselhaar is natuurlijk![]()
beenhaar is natuurlijk![]()
Jij laat dus alles groeien?
niets is comfortabel als man om te scheren...gezicht, borst, oksel, ballen, benenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
maar oksels en schaamstreek scheren, dat doen de meesten ook omdat het comfortabeler is.
Borsthaar scheren is, naar ik heb horen zeggen van meerdere gorillamannen, allesbehalve comfortabel
Zoals je ziet staat er een ?quote:
echt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niets is comfortabel als man om te scheren...gezicht, borst, oksel, ballen, benen
ik haat scheren
Je wil mijn andere posts niet lezen, of...?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zoals je ziet staat er een ?
Maar zoals jij praat over al het haar wat natuurlijk is, zou ik bijna denken dat je alles laat groeien ja.
Ik bedoel, het haar zit er niet voor niks natuurlijk.
samenvatting?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je wil mijn andere posts niet lezen, of...?
Dan pakken ze een pincet en trekken ze die 2 haren eruit, jeetje, hoe moeilijk is tquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Anyway, ieder z'n mening. Ik vind dat er een verschil bestaat tussen je oksels bijhouden en al je borst- en rughaar afscheren, maar ook dat is een mening.
Het enige wat ik echt jammer vindt is dat veel jongemannen erg onzeker worden als ze twee haren op hun borst zien omdat alle meiskes dat zo ieuw vinden
Moet ineens weer aan de gymleraar denken, zijn borsthaar kwam altijd door zijn kraag omhoog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef amaranta het volgende:
Ik krijg er verkeerde mental images van
dat bedoel ik niet... het begint altijd met 1 haar, of niet dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan pakken ze een pincet en trekken ze die 2 haren eruit, jeetje, hoe moeilijk is t
weet ik niet meer, ik denk ook zoiets. Een oranje van de kijkshopquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:28 schreef amaranta het volgende:
Hoe oud waren jullie toen jullie je eerste horloge kregen? Ik voor mijn 1e communie. 8 dus
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet... het begint altijd met 1 haar, of niet dan?
ik ook met mijn 1ste communie volgens mijquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:28 schreef amaranta het volgende:
Hoe oud waren jullie toen jullie je eerste horloge kregen? Ik voor mijn 1e communie. 8 dus
die wilde ik ook maar kreeg ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:35 schreef amaranta het volgende:
Ik wilde wel een flikflak
klopt, dat is wel jammer soms dat de maatschappij zo vermaterialiseert. Vroeger was ik jaloers op de buurjongens die een lolobal hadden, nu gaat het er om wie de meeste spelcomputers heeft en hebben larven van 10 al een iPhonequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:37 schreef amaranta het volgende:
Leuk: tegenwoordig is niks meer speciaal en lopen kleuters al rond met horloges
Huh?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef amaranta het volgende:
Doe nou niet alsof je als 8 jarige al zo recalcitrant was
Die had ikquote:
rare typo iddquote:
Botsende sterke opvattingenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
maar vind je me echt zo recal?
Ik heb gewoon sterke opvattingen, maar die hebben anderen hier ook
als je bij een uitvaartcentrum gaat werken kun je de hele dag haren uit lijken trekkenquote:
echt iets voor mij...ik jank al als ik alleen maar denk aan dode mensenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je bij een uitvaartcentrum gaat werken kun je de hele dag haren uit lijken trekken
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt iets voor mij...ik jank al als ik alleen maar denk aan dode mensen
1 januari nog omdat het 15 jaar geleden was dat mijn oom overleedquote:
Deze is wel leuk voor dr.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef amaranta het volgende:
Sq : nee hoor, ik zit je maar te stangen.
Eva krijgt een binair hirloge
je hebt tijd zatquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
nou zeg UPS, schiet eens op, kan ik ook nog wat met m'n dag
Ik ben wel harig maar geen dierentuinquote:
tief op met pilletjesquote:
mijn moeder zei dan altijd dat ik mezelf even moest aanpakken, een schop onder mijn kont geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:51 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben gewoon niet blij...zo ben ik vanmorgen opgestaan..dat gaat niet snel over dan
schop jij ff dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mijn moeder zei dan altijd dat ik mezelf even moest aanpakken, een schop onder mijn kont geven.
werkt prima, je hebt namelijk jezelf er alleen maar mee!
ieuwquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
schop jij ff dan?
ik heb wel een harige kont
rotzooi is hetquote:michielveenstra @ twitter:
Grootste gemis aan de iPad is toch wel dat ik niet m'n mkv bestanden kan afspelen op het thuisnetwerk en geen multitasking. Dealbreaker!
oei, dan zit het echt diep jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
1 januari nog omdat het 15 jaar geleden was dat mijn oom overleed![]()
kutdag
als er iemand dan is die ongemeend 'gelukkig nieuwjaar' zegt dan ben ik het wel
ze kommen wat ophalen... als het om bezorgen ging heb ik nog wel buren. En ik moet ff naar de praxisquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt tijd zat![]()
ik kan nooit pakketjes laten bezorgen...ik ben nooit thuis en ik vertrouw de buren niet qua pakketjes aannemen...zeker omdat TNT nogal eens 'vergeet' een briefje in de bus te doen waar het pakketje afgegeven is
Nee, ze hadden wel het fatsoen om een nieuw excuus te verzinnen: Een systeemstoringquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en weer helemaal blond natuurlijk!
En maar denken dat ik ongeduldig wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef FUFR het volgende:
FUFR heeft gisteravond zowel een DJTechtools/VCI-100 Arcade versie als een Midi-fighter besteld
Ze zijn nu nog niet binnen
ik moet nog minimaal 2 weken w8en.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En maar denken dat ik ongeduldig was
ik moet altijd een week wachten op m'n nagellakjes
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
maar dan heb je ook wat!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben wel harig maar geen dierentuin
Geen last van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef Inu het volgende:
"Wij zijn siamezen en een tweeling, miauw"
Praten over siamezen levert je dit liedje in je hoofd op
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar is een liedje in je hoofd hebben voorbehouden aan vrouwen en muzikanten
ik heb altijd muziekjes in mn hoofd. Die blijven ook rondspoken totdat ik er iets mee gedaan heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar is een liedje in je hoofd hebben voorbehouden aan vrouwen en muzikanten
Ach jij, muzikant!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb altijd muziekjes in mn hoofd. Die blijven ook rondspoken totdat ik er iets mee gedaan heb.
Heel vervelend soms.
ja, dat zei je de vorige keer ook, en toen was het ook gewoon nog steeds langquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar kun je je zoooo misselijk aan eten!
IEWquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
mergpijpjes luzzik niet. Wel bokkenpootjes
dat luzzik ook nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef -moppie- het volgende:
ik heb ineens zin in engelse drop... kun je je ook zooo misselijk aan eten!
is leuke kapsel voor jou marie, staat je goed.quote:
dat zou die leguaan ook zonder HS moeten kunnen, wat een slechte serie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
Dit is geen moederkapsel hoor.
Gelukkig heeft Diego leguaan handschoenen en kan hij zo rots klimmen
Ik heb er maar eentje gelukkigquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daar kun je je zoooo misselijk aan eten!
Die is wel leuk opzich, maar super irritant dat het is nagesynchroniseerd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zou die leguaan ook zonder HS moeten kunnen, wat een slechte serie.
Ik ben helemaal klaar met Diego en Dora, Sam zwijmeld tegenwoordig bij de suite life van zack en cody enzo.
Beetje water opsnuiven? Misschien gaat het dan los zitten...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb al de hele dag iets in mijn linkerneusgat (snot!) helemaal bovenin zitten.
En iedere keer als ik dan door mijn neus adem gaat dat irriteren en moet ik huilen.
Heb al tig keer mn neus gesnoten enzo maar het helpt niet, het gaat niet weg.
Wat kan ik nu nog meer doen?
nou, als ze bij jullie een hogedrukspuit hebben...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb al de hele dag iets in mijn linkerneusgat (snot!) helemaal bovenin zitten.
En iedere keer als ik dan door mijn neus adem gaat dat irriteren en moet ik huilen.
Ene neusgat dichtknijpen en met alle kracht die je in je lijf hebt door het verstopte neusgat snuiten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:25 schreef -moppie- het volgende:
ja dat zagen wij ook al, heel smaakvol hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:29 schreef amaranta het volgende:
en uit laten dunnen...dan staat het niet geljik op standje ontploft (mijn haar dus)
ja zo snuit je jezelf wel een hersenbloedingquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ene neusgat dichtknijpen en met alle kracht die je in je lijf hebt door het verstopte neusgat snuiten.
Wel zonder zakdoek ervoor, dan kun je meer kracht maken. Tip: doe dit op de WC. Bij mij helpt het altijd
Ook dat heb ik al gedaan, en mijn neus opgehaald (quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ene neusgat dichtknijpen en met alle kracht die je in je lijf hebt door het verstopte neusgat snuiten.
Wel zonder zakdoek ervoor, dan kun je meer kracht maken. Tip: doe dit op de WC. Bij mij helpt het altijd
ow, da's wel annoyingquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook dat heb ik al gedaan, en mijn neus opgehaald ()
maar het blijft maar irriteren... misschien zit er wel niks.
Iedereen denkt nu dat ik alweer verkouden ben omdat ik hier met van die rooie ogen zit!
zij het niet gewoon emoties? je hebt ons tenslotte al 2 weken niet live gezien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ook dat heb ik al gedaan, en mijn neus opgehaald ()
maar het blijft maar irriteren... misschien zit er wel niks.
Iedereen denkt nu dat ik alweer verkouden ben omdat ik hier met van die rooie ogen zit!
Zo diep kan je niet komen, of ik niet althans.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef amaranta het volgende:
MIjn pink gaat altijd heeeeeeeeeeeeeel diep!
Fufrquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:35 schreef FUFR het volgende:
en dat kan zoon verrekkes klein hard snotje zijn wat dwars zit.
of een half varken natuurlijk
kom dan snel even langs dan Fufr, ik heb hier namelijk schoon genoeg van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
zij het niet gewoon emoties? je hebt ons tenslotte al 2 weken niet live gezien?
ik jank al heel de dag en door dat janken heb ik ook een loopneus inderdaad maar dat ene ding, dat doet daar niet aan mee!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:38 schreef amaranta het volgende:
Dus. Gewoon huilen, dan komt het snot vanzelf.
snappik maar ik ga nu niet naar B. rijden, tenzij er een half varken op me ligt te wachtenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kom dan snel even langs dan Fufr, ik heb hier namelijk schoon genoeg van.
try your local carpainter...quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet deze nagellak
[ afbeelding ]
maar niet te koop in nederland
meh, tam en saaiquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef -moppie- het volgende:
Je bent wel van de glitters SQ!
Persoonlijk hou ik meer van dit soort kleuren:
[ afbeelding ]:
Mwah, de meeste bazen doen niet echt moeilijk over een lakje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook, ik denk overigens dat mijn baas daar ook blijer mee is.
nee okee, da's wat anders, je vindt het zelf niet mooiquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef -moppie- het volgende:
Ze zullen niet moeilijk doen maar ik zie mezelf hier toch niet echt lopen met van die gifgroeneglitternagels, is persoonlijk!
overigens vind ik jou allesbehalve tam en saaiquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook, ik denk overigens dat mijn baas daar ook blijer mee is.
heb je m teruggestuurd ja?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef bleiblei het volgende:
was de ups man blij toen ie zag wat hij mee moest nemen?
t was dezelfde man, hij moest wel lachenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef bleiblei het volgende:
was de ups man blij toen ie zag wat hij mee moest nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |